Waarom zou je? Wat wil je hier in godsnaam mee bereiken?quote:
Jij bent vreemd.quote:
Denk niet dat iemand zou durvenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Waarom zou je? Wat wil je hier in godsnaam mee bereiken?
Laten we eerst maar eens kijken of de mail echt is en of niet in elkaar geflanst door een rancuneuze afgewezen sollicitant.
[..]
Jij bent vreemd.
omdat dit dagelijkse kost is en nu toevallig een keer openbaar wordt?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het dan deze keer echt niet mee eens.
Dit zijn de zaken waar men het over zou moeten hebben,
idd, mailtje uit naam van een ander naar jezelf sturen is zo gebeurdquote:Op woensdag 27 november 2013 09:50 schreef Cara het volgende:
Laten we eerst maar eens kijken of de mail echt is en of niet in elkaar geflanst door een rancuneuze afgewezen sollicitant.
Waarom? Ik vind het zielig voor den blanken mensch. Je mag tegenwoordig niet eens meer een neger afwijzen omdat hij zwart is.quote:
Nog een uitleg waaromquote:
Dit. Ook veelzeggend is dat de naam van de elektrozaak niet genoemd wordt.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:31 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Veel te obvious allemaal. Er is geen enkele medewerker die zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, of die wordt ook ontslagen. Misschien van een baas naar de medewerker kan ik begrijpen.
Klopt, maar dit is natuurlijk wel een duidelijk geval van racisme.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:56 schreef DS4 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees dat hij niet is afgewezen op zijn huidskleur. Kennelijk heeft het een rol gespeeld (wat idioot is, maar volgens mij hoeven we geen discussie te voeren over de vraag of die figuur een malloot is), maar gebrek aan ervaring wordt eveneens genoemd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Ook veelzeggend is dat de naam van de elektrozaak niet genoemd wordt.
Gebeurd toch al? Bij de politie bijvoorbeeld? Voorkeur allochtonen en vrouwen?...quote:Op woensdag 27 november 2013 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het omgekeerde van de OP gebeurt heb je net zo goed de poppen aan het dansen ...
Dat ten eerste maakt de tweede afwijsreden van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:56 schreef DS4 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lees dat hij niet is afgewezen op zijn huidskleur. Kennelijk heeft het een rol gespeeld (wat idioot is, maar volgens mij hoeven we geen discussie te voeren over de vraag of die figuur een malloot is), maar gebrek aan ervaring wordt eveneens genoemd.
En dat is natuurlijk precies hetzelfde?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gebeurd toch al? Bij de politie bijvoorbeeld? Voorkeur allochtonen en vrouwen?...
Dat betekent niet dat blanken geweigerd worden omdat ze blank zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Gebeurd toch al? Bij de politie bijvoorbeeld? Voorkeur allochtonen en vrouwen?...
Het feit dat je om toestemming vraagt om het te mogen plaatsen lijkt me toch een indicatie dat je zelf snapt waarom het misschien niet verstandig zou zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:56 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nog een uitleg waaromof gewoon omdat het kan ik zie in 100.000 topics namen van bedrijven en van mensen :\
Nee dat gebeurd officieel pas wanneer er een mailtje uitlekt tussen twee allochtone politiemedewerkers over een blanke.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel...quote:Op woensdag 27 november 2013 09:58 schreef Smack10 het volgende:
Er worden toch mensen afgewezen omdat ze man of blank zijn, wat is het fucking probleem?
Een blanke nemen ze bij de Thai en de Chinees ook niet aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal geen toestemming mijn bericht was al aangepast, ik had toen een link geplaatst.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Het feit dat je om toestemming vraagt om het te mogen plaatsen lijkt me toch een indicatie dat je zelf snapt waarom het misschien niet verstandig zou zijn.
[..]
Nee dat gebeurd officieel pas wanneer er een mailtje uitlekt tussen twee allochtone politiemedewerkers. Tot die tijd zijn het alleen negers.
quote:Op woensdag 27 november 2013 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een blanke nemen ze bij de Thai en de Chinees ook niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |