Want in iedere functie heb je met klanten te maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je denkt dat een donker person niet goed past in het bedrijf dan moeten de klanten maar wennen?
Dit is wel erg kort door de bocht. Alsof een bedrijf zo'n eenmansactie vooraf kan voorkomen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat het bedrijf geen erkend leerbedrijf blijft, dit past simpelweg niet bij een erkend leerbedrijf.
En zonder goedkope werknemers zal het een stuk lastiger worden.
Het gaat niet om de huidskleur maar om het imago van de deze mensen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef Wootism het volgende:
Ongelofelijk dat we het anno 2013 nog steeds over fucking huidskleur moeten hebben... Schaam me echt kapot voor dat soort mensen.
Jammer van de zwarte balkjes, wat mij betreft mag de naam van die gast gewoon lekker publiekelijk worden.
Laat toch gaan. De wereld bestaat uiteindelijk voor 90% uit domkoppen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs als je zo dom bent om te kiezen op ras of sekse of seksuele voorkeur, dan hou je dat nog voor jezelf en zet je dat niet op papier.
Mwah, als ik een personeelslid hebt die een afwijzing zo toelicht dan heb ik die knul zelf al aangenomen voor hij z'n afwijzing op internet kan gooien.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is wel erg kort door de bocht. Alsof een bedrijf zo'n eenmansactie vooraf kan voorkomen.
Ik zeg niet dat het altijd zo is. Waarom gelijk dat uiterste? Er zijn situaties dat..quote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want in iedere functie heb je met klanten te maken?
En ja trouwens.
blanke vla verkopers? ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom een donker persoon ergens niet zou moeten kunnen passenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je denkt dat een donker person niet goed past in het bedrijf dan moeten de klanten maar wennen?
zat ik ook al aan te denken: zo'n coole neger met zelfspotquote:Op woensdag 27 november 2013 11:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Blijkt straks dat zijn leidinggevende een neger is...
ja, negers kunnen ook harder en langer hardlopen maar dan weer niet goed zwemmen...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huidskleur maar om het imago van de deze mensen.
Als je bijv. naar opsporing verzocht kijkt of je kijkt naar het nieuws wereldwijd, dan komen negers wat vaker negatief in het nieuws. Waarom zou je als werkgever dan risico nemen?
Op dit moment kunnen de werkgevers uit 100den mensen kiezen voor een vacature.
Naast discriminatie op opleiding en ervaring, discrimineert de werkver ook op leeftijd, uiterlijk, uitingen op facebook etc. etc.
je kan toch niet zwemmen met een TV op je rug?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja, negers kunnen ook harder en langer hardlopen maar dan weer niet goed zwemmen...
die nemen de bootquote:Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je kan toch niet zwemmen met een TV op je rug?
Dat zou een prima oplossing zijn ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik een personeelslid hebt die een afwijzing zo toelicht dan heb ik die knul zelf al aangenomen voor hij z'n afwijzing op internet kan gooien.
En ze kunnen allemaal zo goed dansen!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
ja, negers kunnen ook harder en langer hardlopen maar dan weer niet goed zwemmen...
Nee, het komt echt gewoon niet in me op dat mensen nog moeite zouden hebben met een donker personeelslid.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het altijd zo is. Waarom gelijk dat uiterste? Er zijn situaties dat..
Als iemand stelt zoals Re doet dat je moet doen wat het beste voor het bedrijf is dan zijn er sitiuaties te bedenken waar je ze zou kunnen afwijzen.
Maar dan zoals jij nu doet draaien mensen het al snel om en zijn de klanten gek en moeten ze er maar aan wennen. Een prima standpunt maar niet wat het beste is voor het bedrijf.
wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huidskleur maar om het imago van de deze mensen.
Als je bijv. naar opsporing verzocht kijkt of je kijkt naar het nieuws wereldwijd, dan komen negers wat vaker negatief in het nieuws. Waarom zou je als werkgever dan risico nemen?
Op dit moment kunnen de werkgevers uit 100den mensen kiezen voor een vacature.
Naast discriminatie op opleiding en ervaring, discrimineert de werkver ook op leeftijd, uiterlijk, uitingen op facebook etc. etc.
Inderdaad, allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!quote:
en hebben allemaal zo'n grote lulquote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze kunnen allemaal zo goed dansen!
Helemaal vooropgezet, gratis reclame. Vanavond bij P&W. Geïnspireerd door dat gezeik over Gordon.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Leipo666 het volgende:
zat ik ook al aan te denken: zo'n coole neger met zelfspot
Dan worden blanken gediscrimineerdquote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze kunnen allemaal zo goed dansen!
Dat bleek onlangs wel:quote:Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je kan toch niet zwemmen met een TV op je rug?
Nee, dat zijn fokkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |