Bij nader inzien, je bent in 1.01 seconden beneden, zeg maar 1 seconde.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daarom.. Is vreemd.. Dus wellicht iid zwaar onder invloed van het een of ander..
Het voelt als langer, en als je nuchter bent dan steek je je armen uit.. Ik had als klein kind nog de mogelijkheid om na te denken en de positie van mijn liachaam te veranderen toen ik uit een 1,5 meter hoogslaper viel..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:00 schreef starla het volgende:
[..]
Bij nader inzien, je bent in 1.01 seconden beneden, zeg maar 1 seconde.
Je hebt dan een snelheid van 10m/s ofwel 36 km/u
Met 36 km/u met je kop op het beton klappen is ouch....
Meerendeel is gewoon agressief, drugs gebruikend tuig, dat niet vreemd is van criminaliteit.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zitten ook rustige huisvaders tussen ja.
Jazeker wel. Maar is te vroeg nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:02 schreef yvonne het volgende:
Ernstig hersenletsel, eigenlijk staat er niemand bij stil wat dat verder betekent. Ik heb jonge mensen met niet aangeboren hersenletsel verzorgd.
Drankongelukken, brommer, auto, geweld, je kent het wel, die lullige berichtjes in de krant. Ik kon er niet tegen, ben daar ook gestopt. Enige groep mensen die ik niet kan verplegen.
lul niet joh. Meerendeel komt gewoon voor een pot voetbalquote:Op woensdag 27 november 2013 01:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meerendeel is gewoon agressief, drugs gebruikend tuig, dat niet vreemd is van criminaliteit.
Sfeervak Vak410 idem dito, maar dan een jongere variant. (Maar die brengen tenminste nog wel sfeer).
Welnee, dan ga je daar niet zitten..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lul niet joh. Meerendeel komt gewoon voor een pot voetbal
Meerendeel is drugsgebruikend, crimineel tuig dat naar de Arena komt om voetbal te kijken, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lul niet joh. Meerendeel komt gewoon voor een pot voetbal
Waarom klim je in dat hek?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef stropdaz het volgende:
Net voor goal 2, de spanning was vast om te snijden. Hek in klimmen, zit je net aan he tiende halve liter val je zo.
Kent iemand hem?
Is oudere man denk ik. Geen net twintiger.
Geschoren kort haar, kaal, monnikskapsel, leren jas
Ja eens, een seconde is wel voldoende om je poten uit te steken, maar ik vrees toch dat je armen dat niet zo goed aankunnen als je head first gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het voelt als langer, en als je nuchter bent dan steek je je armen uit.. Ik had als klein kind nog de mogelijkheid om na te denken en de positie van mijn liachaam te veranderen toen ik uit een 1,5 meter hoogslaper viel..
Je kunt doodvallen. Meesten doen dat niet (meteen). Deze meneer kennelijk ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:15 schreef starla het volgende:
[..]
Ja eens, een seconde is wel voldoende om je poten uit te steken, maar ik vrees toch dat je armen dat niet zo goed aankunnen als je head first gaat.
E = 1/2mv2, ofwel zijn armen hebben 4000 joule te verduren, uitgaande van 80 kilogram.
Een arm breekt bij ongeveer 90 joule. 2 armen = 180 joule.
De overige 3820 joule wordt door z'n kop opgevangen![]()
Nee maak jij die eensquote:Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef d4v1d het volgende:
Is de grap van de flying dutchmen al gemaakt?
kzouhetnietdoenquote:Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik persoonlijk vind het niet grappig om grappen te maken over een zwaargewonde en misschien wel inmiddels overleden man.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die op dit soort momenten al grappen maken hebben óf geen compassie, of ze zijn heel bang om daadwerkelijk met hun gevoel geconfronteerd te worden. Er is altijd hoop want iedereen kan deze dingen natuurlijk aanleren.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet grappig om grappen te maken over een zwaargewonde en misschien wel inmiddels overleden man.
Mocht hij het gehaald hebben met slechts een schrammetje is dat (gevoelsmatig) anders
Ik hoorde dat die aan de (hard) drugs zat zelfs. Geen idee of het waar is verder, kan een gerucht zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet grappig om grappen te maken over een zwaargewonde en misschien wel inmiddels overleden man.
Mocht hij het gehaald hebben met slechts een schrammetje is dat (gevoelsmatig) anders
Dat zijn zeker geruchten. Degenen die echt weten of hij aan de hard-drugs zat of niet, zitten waarschijnlijk nu ergens op een stoeltje in een ziekenhuisgang. De rest roept maar wat.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die aan de (hard) drugs zat zelfs. Geen idee of het waar is verder, kan een gerucht zijn.
Als dat zo is mag die wat mij betreft zelf opdraaien voor de kosten.
En dan nog (als het waar is), dan is het nog steeds een mens en dit nog steeds een afschuwelijk voorval.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn zeker geruchten. Degenen die echt weten of hij aan de hard-drugs zat of niet, zitten waarschijnlijk nu ergens op een stoeltje in een ziekenhuisgang. De rest roept maar wat.
Wat dat betreft ben je net een katquote:Op woensdag 27 november 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het voelt als langer, en als je nuchter bent dan steek je je armen uit.. Ik had als klein kind nog de mogelijkheid om na te denken en de positie van mijn liachaam te veranderen toen ik uit een 1,5 meter hoogslaper viel..
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je net een kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |