quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
daarna naar mn meurbal
Ik zal even een oud lijstje zoeken en er wat actueels aan toevoegenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe maar wél, dan weet ik wat ik op mijn to-see list moet zetten.
Ik neem aan dat Breaking Bad er een van is?
Automatisch afspelen ?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst uitzoeken hoe SAM mijn playlist kan afspelen, in plaats van random door de nummers heen te gaan.
ToT heeft van de week op zijn minst gezegt een behoorlijk verrassende spontane show te horen gekregen
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik zal even een oud lijstje zoeken en er wat actueels aan toevoegen
Noop had hem op manual DJ staan, en de playlist geselecteerd, alle overbodige schermpjes weggeklikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Automatisch afspelen ?
quote:
mocht je hulp willen dm staat openquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop had hem op manual DJ staan, en de playlist geselecteerd, alle overbodige schermpjes weggeklikt.
Moet er gewoon even rustig voor gaan zitten. Ben allang blij dat SAM nu werkt bij mij
Whehehe!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst uitzoeken hoe SAM mijn playlist kan afspelen, in plaats van random door de nummers heen te gaan.
ToT heeft van de week op zijn minst gezegt een behoorlijk verrassende spontane show te horen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Zokunen. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking tv-verslaafde!
Is de waarheid toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |