quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
daarna naar mn meurbal
Ik zal even een oud lijstje zoeken en er wat actueels aan toevoegenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe maar wél, dan weet ik wat ik op mijn to-see list moet zetten.
Ik neem aan dat Breaking Bad er een van is?
Automatisch afspelen ?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst uitzoeken hoe SAM mijn playlist kan afspelen, in plaats van random door de nummers heen te gaan.
ToT heeft van de week op zijn minst gezegt een behoorlijk verrassende spontane show te horen gekregen
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik zal even een oud lijstje zoeken en er wat actueels aan toevoegen
Noop had hem op manual DJ staan, en de playlist geselecteerd, alle overbodige schermpjes weggeklikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Automatisch afspelen ?
quote:
mocht je hulp willen dm staat openquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop had hem op manual DJ staan, en de playlist geselecteerd, alle overbodige schermpjes weggeklikt.
Moet er gewoon even rustig voor gaan zitten. Ben allang blij dat SAM nu werkt bij mij
Whehehe!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst uitzoeken hoe SAM mijn playlist kan afspelen, in plaats van random door de nummers heen te gaan.
ToT heeft van de week op zijn minst gezegt een behoorlijk verrassende spontane show te horen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik weer
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Zokunen. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking tv-verslaafde!
Is de waarheid toch?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Zokunen. het volgende:
Oh, gelukkig staan er ook een paar series tussen waar ik al na het eerste seizoen bij afhaakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh ik heb ook niet alles helemaal gevolgd, maar het meeste vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, gelukkig staan er ook een paar series tussen waar ik al na het eerste seizoen bij afhaakte
De rest ga je nu wel kijken?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, gelukkig staan er ook een paar series tussen waar ik al na het eerste seizoen bij afhaakte
Ik welquote:
Noop, maar wél kijken of het interresant genoeg is om ooit te gaan kijken.quote:
Ah leuk!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, maar wél kijken of het interresant genoeg is om ooit te gaan kijken.
Ben nog bezig met Time Team
In ieder geval vast bedankt voor deze Bowie nummersquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hierna part 2 en dan stop ik hoor
Maar alles wat ik afgelopen 3/4 jaar van TV heb opgenomen ben ik inmiddels ook mee bijquote:
Heftiger?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar alles wat ik afgelopen 3/4 jaar van TV heb opgenomen ben ik inmiddels ook mee bij
En heb ook aardig wat 'heftiger' spul van mijn to-see-list bekeken
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Zokunen. het volgende:
Volgens mij heb ik morgen echt genoeg meuk voor 3 parkietenkooien. Hij zit nu al vol zat, maar heb nog e.e.a. besteld
Beter goed voorbereid zijn en alles in huis hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Zokunen. het volgende:
Volgens mij heb ik morgen echt genoeg meuk voor 3 parkietenkooien. Hij zit nu al vol zat, maar heb nog e.e.a. besteld
Ow had ik niks over gehoord, maar als zo'n beetje al ziek is, is het niet echt handig om er aan te beginnen idd. Dan zit je met jarenlange verzorging en hoge kosten opgescheept.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter goed voorbereid zijn en alles in huis hebben
Ik moet morgen trouwens mijn nichtje vertellen dat ik toch dat 6 wkn oude kitten met nierproblemen níet in huis ga nemen
Slaap lekkahquote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ah gup werkt ook![]()
ik ga maffen tot morgen
Docu series met oorspronkelijke beelden van oorlogsfilmersquote:
Ah, thx but no thx!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Docu series met oorspronkelijke beelden van oorlogsfilmers
Aww, 6 weken is trouwens wel erg jongquote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter goed voorbereid zijn en alles in huis hebben
Ik moet morgen trouwens mijn nichtje vertellen dat ik toch dat 6 wkn oude kitten met nierproblemen níet in huis ga nemen
Had het ook nog niet verteld. Nichtje werkt in asiel, hebben nu een 6 wkn oude kitten met nierproblemen. Ze weet dat ik erg begaan kan zijn met dieren, ook met zieke dieren. Maar ik kan dat echt gewoon niet aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ik niks over gehoord, maar als zo'n beetje al ziek is, is het niet echt handig om er aan te beginnen idd. Dan zit je met jarenlange verzorging en hoge kosten opgescheept.
Ja, dat is extreem jong. Ik kreeg mijn huidige twee katertjes toen ze 8 wkn waren, maar dat ging ook niet goed, dus moeders is toen tijdelijk ook bij mij ingetrokken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aww, 6 weken is trouwens wel erg jong
Oef nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had het ook nog niet verteld. Nichtje werkt in asiel, hebben nu een 6 wkn oude kitten met nierproblemen. Ze weet dat ik erg begaan kan zijn met dieren, ook met zieke dieren. Maar ik kan dat echt gewoon niet aan.
En aan de kosten had ik nog niet eens gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |