quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
Nog 5 weekjes en dan weer keiharde afterparty's met Renske
Straks gaan ze allemaal naar het buitenland en zitten wij hier met de prutsers die er niks van kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het absurde is altijd dat "veel geld verdienen voor de bank" zich persé moet vertalen in astronomische bonussen. Dat terwijl de persoon in kwestie al een riant salaris krijgt om z'n werk goed te doen.
Wim Daniëls zei het wel mooi.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Straks gaan ze allemaal naar het buitenland en zitten wij hier met de prutsers die er niks van kunnen.
Oh wacht
Alleen mensen kregen op ten duur betaald terwijl ze het niet zo goed mogelijk voor de klant aan het doen waren en dat schoot een beetje door.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef svann het volgende:
Eigenlijk is het toch normaal om je werk zo goed mogelijk te doen?
Dáár word je toch voor betaald?
Hangt ervan af wat de norm is van de werkgever voor 'goed'. Dat hoeft niet perse in dezelfde belang te spreken als dat van de klant...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef svann het volgende:
Eigenlijk is het toch normaal om je werk zo goed mogelijk te doen?
Dáár word je toch voor betaald?
een bedrijf geld lenen, dat er vervolgens iets productiefs ermee doetquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
En niet vergeten dat deze mensen handelen in lucht, ze maken niks, ze vervoeren niks, alleen digitale nummertjes van server naar server.
Hun bijdrage aan de reële economie is feitelijk nul. Daar waar zij winst boeken door speculaties, zijn er anderen die daardoor verliezen lijden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
En niet vergeten dat deze mensen handelen in lucht, ze maken niks, ze vervoeren niks, alleen digitale nummertjes van server naar server.
Het is gewoon een ziek incestueus wereldje waarin iedereen elkaar 'helpt' met het geld van anderen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen mensen kregen op ten duur betaald terwijl ze het niet zo goed mogelijk voor de klant aan het doen waren en dat schoot een beetje door.
bedoel je nu beurshandelaren ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hun bijdrage aan de reële economie is feitelijk nul. Daar waar zij winst boeken door speculaties, zijn er anderen die daardoor verliezen lijden.
Digitaal gecreëerd getal dat van server naar server gaat of soms niet eens alleen ander nummer aangehangen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een bedrijf geld lenen, dat er vervolgens iets productiefs ermee doet
dat doen banken
wat is er mis mee? wil je een wereld zonder banken? Veel bedrijven zijn tot 70% gefinancierd... moeten die allemaal failliet ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Digitaal gecreëerd getal dat van server naar server gaat of soms niet eens alleen ander nummer aangehangen.
Ik bedoel alle speculanten. Bijvoorbeeld ook grond- en vastgoedspeculanten. Allemaal mensen die niks bijdragen, maar grote sommen geld opstrijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
bedoel je nu beurshandelaren ofzo
Het systeem zal ooit een keer klappen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is er mis mee? wil je een wereld zonder banken? Veel bedrijven zijn tot 70% gefinancierd... moeten die allemaal failliet ?
hehe jij kijkt Tabatha. Mietje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
Wat is ze toch rebels he. Met haar rebelse look en grote mond.
O wacht ze probeert op Tabatha te lijken.
ABN-AMRO heeft geen afdeling 'handel voor eigen rekening' meer, dus rabo en ing mogen volgen wat jou betreft ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoel alle speculanten. Bijvoorbeeld ook grond- en vastgoedspeculanten. Allemaal mensen die niks bijdragen, maar grote sommen geld opstrijken.
Wat mensen willen, is dat banken weer ten dienste staan van de samenleving en de economie, in plaats van het eigen winstbejag. Zo'n Libor-zaak laat goed zien hoe wereldvreemd die bankiers zijn geworden. Ze zijn alleen nog met zelfverrijking bezig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is er mis mee? wil je een wereld zonder banken? Veel bedrijven zijn tot 70% gefinancierd... moeten die allemaal failliet ?
Het is anders best erg wanneer je in elkaar geslagen buurvrouw aan de deur staat en je doet net alsof je niet thuis bent. Daar waar buren wegkijken, mag dat best worden benoemd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef waxmask het volgende:
Ja geef je buren ook even de schuld...
En wie zegt niet dat mevrouw zelf jaren arrogant is geweest, uit de hoogte deed en anderen op hun tekortkomingen wijst, zoals nu weer. Ik zou haar dan ook maar in haar vet laten klaar stomen, ik ben niet verantwoordelijk voor de buren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is anders best erg wanneer je in elkaar geslagen buurvrouw aan de deur staat en je doet net alsof je niet thuis bent. Daar waar buren wegkijken, mag dat best worden benoemd.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
THIS IS NOT A MAKEOVER BUT A TAKEOVER
Of ze zoekt een keer ballenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is anders best erg wanneer je in elkaar geslagen buurvrouw aan de deur staat en je doet net alsof je niet thuis bent. Daar waar buren wegkijken, mag dat best worden benoemd.
Best jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Helaas niet meer op de buis
https://www.google.nl/sea(...)AQ&biw=1920&bih=1112quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Best jammer inderdaad.
En dat kapsel, precies! Ik wist dat het er op leek maar zoveel.
True.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)AQ&biw=1920&bih=1112
Met kort wit haar zijn er helaas niet heel veel modellen mogelijk....
Kirsten van den Hul is een tendsetter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Best jammer inderdaad.
En dat kapsel, precies! Ik wist dat het er op leek maar zoveel.
Tondeusequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)AQ&biw=1920&bih=1112
Met kort wit haar zijn er helaas niet heel veel modellen mogelijk....
hij mag toch niks zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier hoort Roemer te zitten.
Dit is een beetje potsierlijk.
Waarom? Van Raak is een meer dan kundig kamerlid. Dit onderwerp valt binnen zijn portefeuille en hij heeft zich uitgebreid in het onderwerp verdiept.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hier hoort Roemer te zitten.
Dit is een beetje potsierlijk.
Kundig man inderdaad, maar geen gezellige volksmenner.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Van Raak is een meer dan kundig kamerlid. Dit onderwerp valt binnen zijn portefeuille en hij heeft zich uitgebreid in het onderwerp verdiept.
Het zou me trouwens niks verbazen als Van Baak t.z.t. de opvolger van Roemer wordt.
wordt uitgeleverd. Toch goed geprobeerd hoor, 4/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Snowden komt echt niet naar Nederland, die neemt het risico niet dat ie word uitgelevert
Ik ken ook zo iemandquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Jeroen weet alles van scharrelvrouwen.
Nou ja, het is eigenlijk raar dat hij dit in zijn portefeuille heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Van Raak is een meer dan kundig kamerlid. Dit onderwerp valt binnen zijn portefeuille en hij heeft zich uitgebreid in het onderwerp verdiept.
Het zou me trouwens niks verbazen als Van Baak t.z.t. de opvolger van Roemer wordt.
Welterusten Karina.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook.
Ik ga slapen. Ben kapot. Tot morgen jongelui
Alweer?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Het gaat over hooliganisme en die halve gare die vroeger Feyenoord hooligan was zit er. Die is al weg trouwens. Is al opgenomen.
Verschillige schijtlol.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef DrDentz het volgende:
O, Thomas van Luyn, dat wordt lachen jongens.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik hang het slimme geloof aan en wordt word gekwetst door domheid.
Vervolgen!
Volgens dit artikel gaat het erom dat het geloof wordt gekwetst, niet de persoon.quote:
Dan klopt je zin nog niet. Maar ik heb geen zin om dat taalnazi-plaatje op te zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens dit artikel gaat het erom dat het geloof wordt gekwetst, niet de persoon.
Wordt verwijst dan naar geloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Die kijkt nu naar de tv en denkt 'pappa?'quote:
Weet ik, ik probeerde de situatie nog een beetje te reddenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan klopt je zin nog niet. Maar ik heb geen zin om dat taalnazi-plaatje op te zoeken.
Je lastert niet een niet bestaand iets, maar het beeld dat mensen hebben van een niet bestaand iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso is godslastering een raar iets. Hoe kun je een niet bestaand iets lasteren?
Gelukkig hebben politici, atheïsten, communisten, nazi's etc. geen monopolie op de waarheidquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Dit zei Hans Teeuwen, de Jezus van de goddelozen.
"Een mening kan beledigend zijn, als ik mijn mening geef, dan kan dat voor iemand anders beledigend zijn, bovendien is belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen van oh dan mogen we daar niet over praten want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel."
"[...] omdat gelovigen een neiging hebben om een monopolie op de waarheid te hebben."
Ik geloof in Hans.
Maar die kunnen niet bij wet gekrenkt worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig hebben politici, atheïsten, communisten, nazi's etc. geen monopolie op de waarheid
Dus als iemand onaardige dingen zegt over het Vliegend Spaghettimonster mag ik die mensen aanklagen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je lastert niet een niet bestaand iets, maar het beeld dat mensen hebben van een niet bestaand iets.
Dat beeld is wel degelijk bestaand.
Een uitermate vreemd onderscheid.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die kunnen niet bij wet gekrenkt worden.
Als je maar genoeg kleinzerige mensen kan verzamelen die daarin geloven, moet dat op basis van dit artikel kunnen lukken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als iemand onaardige dingen zegt over het Vliegend Spaghettimonster mag ik die mensen aanklagen?
Ja, die 'foute handen' kunnen alle wetten misbruiken of nieuwe wetten maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat extreem islamitische landen dit soort wetten misbruiken, moet Nederland 'als signaal' die wet afschaffen.
Zolang ik er ben niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou de mensheid ooit van deze shit afkomen? En dan bedoel ik niet P&W maar "het geloof".
Nee. Het biedt namelijk hoop.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou de mensheid ooit van deze shit afkomen? En dan bedoel ik niet P&W maar "het geloof".
Het is wel een typisch menselijk kwaaltje, ik heb nog nooit een hert een god zien aanbidden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Psiesquote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze serieus discussieren over het verbod op hooligans?
Wat valt daar over te discussiëren? Openlijke geweldpleging mag niet, klaar. Wat valt daar aan af te dingen?
En twee negers.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ten strijde trekken op je paard?
Vrijheid van organisatiequote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze serieus discussieren over het verbod op hooligans?
Wat valt daar over te discussiëren? Openlijke geweldpleging mag niet, klaar. Wat valt daar aan af te dingen?
Ja leuk, maar organisaties die criminele activiteiten ontplooien zijn volgens mij ook verboden toch?quote:
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, maar organisaties die criminele activiteiten ontplooien zijn volgens mij ook verboden toch?
Volgens mij niet toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.
Ajacied, dan heb je dat.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Kanye West in 2010
Kanye West in 2011![]()
Kanye West in 2012
Kanye West in 2013
Ja precies, bij Martijn gaat het dan nog om het uiten van wensen tot het plegen van strafbare feiten (niet tot het plegen van strafbare feiten zelf, als het goed is). Bij hooligans gaat het over mensen die zich schuldig maken aan strafbare feiten (anders zijn het geen hooligans maar fanatieke supporters).quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Martijn is wel verboden geloof ik. Die hooligans richten vast meer schade aan.
Ik vind ze op TV inderdaad leuker. De Mike & Thomas Show was altijd geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Mike en Thomas in het theater zijn niet zo grappig.
fixedquote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Mike en Thomas in het theater zijn zo niet grappig.
De Weg, De Waarheid en De Disco.quote:
Dat nr heb ik een keer gebruikt voor godsdienst op de middelbare school.quote:
Maar sheldon is wel grappig.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Hij doet me altijd aan Sheldon denken.
Jawelquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kaartjes kopen jongens.
Dit wil je niet missen
Ook hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
In welk programma zat hij eerder?
De Rekenkamer.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
P&W en bij Sofie over de hooligans van feyenoord.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Webschip het volgende:
Heeft Jeffrey nog wat gezegd? Komt er nog een vervolg?
Ik snap er ook niet veel van, terwijl ik mezelf toch al jarenlang fanatiek Feyenoordsupporter kan noemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Een beetje ziek is het ook wel. Bijna sekte-achtig, alsof je bent gehersenspoeld, net als bij extreem-religieuzen, zoals jihadstrijders.
Die sollicitant die afgewezen was om racistische redenen. Of was dat bij RTL op tv als onderwerp?quote:
Ach, alle 'hooligans' lijden aan grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Dit is dus eerder opgenomen, dus die andere gasten moeten eerder komen door de grootheidswaanzin van deze gast?
twitter:pauwenwitteman twitterde op woensdag 27-11-2013 om 23:40:39Vanwege veiligheidsredenen is het item over Hooligans is #penw vanavond eerder opgenomen. Meekijken kan hier http://t.co/iyCdz7KVp1 reageer retweet
Dat soort non-items hebben ze het niet over bij P&W.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die sollicitant die afgewezen was om racistische redenen. Of was dat bij RTL. ?
Ow.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat soort non-items hebben ze het niet over bij P&W.
Dat is waar. Gelukkig vinden er rondom voetbalwedstrijden niet heel veel geweldplegingen meer plaats.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ouders kunnen ongeveer naar elke wedstrijd met hun kinderen.
Vechten.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
16x per seizoen in de kuip, waar is hij die 17e wedstrijd dan ???
Geloof me maar als ik zeg dat er best veel (zeer) intelligente gasten tussen zittenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Hij kan nog best discussieren, valt me mee.
Tegen Ajax gaat hij niet, vanwege z'n haat richting Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee... - misschien dat de hooligans geen zin hebben als Feyenoord thuis tegen Ajax speelt, terwijl er geen uitpubliek mee mag? Niks te matten...quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gevaarlijk om dergelijke dorpsidioten spreektijd te geven op televisie.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Deze goedlachse kerel kijkt een beetje dommig uit zijn ogen.
Ik vind jou iemand met matige politieke kennis. Marcouch is volksvertegenwoordiger (Tweede Kamerlid).quote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Marcouch een zeer matig beleidspersoon, maar tegenover zo'n vmbo-zwakstroom hooligan lijkt het nog wel wat.
Feyenoord-hooligans, niet supporters. Overigens zal dit net zo goed opgaan voor Ajax-hooligans.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters zien het dus als een recht om te mogen rellen? :")
Hooligans.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordsupporters zien het dus als een recht om te mogen rellen? :")
Precies. Ze zijn allemaal even erg, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord-hooligans, niet supporters. Overigens zal dit net zo goed opgaan voor Ajax-hooligans.
Dat valt me wel vaker op bij deze praatshows, ze hebben Quincy Gario ook een podium gegeven. Waar is hij bekend van, wat heeft hij gepresteerd? Niets. Hij is anti-zwartepiet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef gosschalks het volgende:
Eigenlijk wel absurd dat er op een serieuze manier met dit soort mensen wordt gepraat, en deze kerel het 'hooliganisme' verdedigt.
Ik vind hem vooral kortzichtig en onwelwillend. "De cultuur zal niet veranderen", "Dit slag mensen zal er altijd blijven", "De toekomst zal niet anders zijn".quote:Op woensdag 27 november 2013 23:52 schreef borisz het volgende:
Die Rotterdammert heeft gelijk. Het komt er alleen niet lekker uit.
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 23:52 schreef borisz het volgende:
Die Rotterdammert heeft gelijk. Het komt er alleen niet lekker uit.
De mens is divers dus hij heeft wel gewoon gelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral kortzichtig en onwelwillend. "De cultuur zal niet veranderen", "Dit slag mensen zal er altijd blijven", "De toekomst zal niet anders zijn".
Kan niet ligt op het kerkhof, wil niet ligt ernaast.
Ik vind het goed dat hij die droomwereld uitspreekt. Want deze ongein kost ons als maatschappij klauwen met geld. Er is geen enkele "hobby" die zo duur is en op kosten van de gemeenschap wordt bekostigd.quote:
Ik vind van niet. Het gaat hier om volwassen mensen die zich gewoon hebben te beheersen; zo simpel is het. Het is net als een weg in de bebouwde kom waar mensen 120 gaan scheuren. Dat ga je ook niet zitten goedpraten.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De mens is divers dus hij heeft wel gewoon gelijk
Dat is inderdaad zo'n uitspraak die mij kriebels bezorgt. Van die positivo's die het liefste van iedere Eredivisiewedstrijd een soort Oranje-carnaval zouden maken, zoals bij EK- of WK-wedstrijden het geval is.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef stefan92 het volgende:
Had veel meer over een voetbalwet en hoe ze het in andere landen aanpakken moeten gaan, niet steeds dat voetbal een feest zou moeten zijn.
Er zullen altijd mensen zijn die de grenzen op blijven zoeken en ze zullen overschrijden.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het gaat hier om volwassen mensen die zich gewoon hebben te beheersen; zo simpel is het. Het is net als een weg in de bebouwde kom waar mensen 120 gaan scheuren. Dat ga je ook niet zitten goedpraten.
Gedrag is te veranderen; ook hardnekkig gedrag.
Nou ja, ik wil hem dan nog wel de credits geven dat hij mans genoeg is om het woord te voeren over het onderwerp.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef waxmask het volgende:
Domme jongen in een bekrompen wereld. Ik wens hem veel succes...
Was mooi gesproken door Van der Ham. Die hooligan had daar ook geen weerwoord op.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Als Feyenoord een religie is dan hoef je niet in Ajax te geloven om je handen thuis te houden. Die kan op een wandtegeltje.
Precies.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voetbalgeweld ban je ook niet uit want dit gaat over van generatie op generatie. Wat wel veranderd is de verschuiving van 'voetbal' geweld in en om het stadion naar andere plekken als grote feesten etc....
Dat bestrijd ik niet. Maar je kunt het voetbal wel (vrijwel) hooligan-vrij maken. Gewoon door de sfeerverziekers en gewelddadige figuren hard aan te pakken. Stadionverboden, meldingsplicht, etc. Zie de resultaten die in Engeland zijn behaald.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die de grenzen op blijven zoeken en ze zullen overschrijden.
En daar gaan ze niet matten op festivals en andere gelegenheden? Altijd die succesverhalen uit het buitenland.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik niet. Maar je kunt het voetbal wel (vrijwel) hooligan-vrij maken. Gewoon door de sfeerverziekers en gewelddadige figuren hard aan te pakken. Stadionverboden, meldingsplicht, etc. Zie de resultaten die in Engeland zijn behaald.
Er is zeker nog een hoop te verbeteren in Nederland, maar ik wil wel opmerken dat de behaalde resultaten in Engeland wel vaak geromantiseerd worden hoor. Het is daar nog lang niet zo 'rozengeur en manenschijn' als het beeld dat men in de media heeft geschapen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik niet. Maar je kunt het voetbal wel (vrijwel) hooligan-vrij maken. Gewoon door de sfeerverziekers en gewelddadige figuren hard aan te pakken. Stadionverboden, meldingsplicht, etc. Zie de resultaten die in Engeland zijn behaald.
Ze zijn in elk geval stukken verder dan in Nederland. We hadden die voetbalwet allang moeten hebben in Nederland. Helaas is de besluitvorming in Nederland traag.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is zeker nog een hoop te verbeteren in Nederland, maar ik wil wel opmerken dat de behaalde resultaten in Engeland wel vaak geromantiseerd worden hoor. Het is daar nog lang niet zo 'rozengeur en manenschijn' als het beeld dat men in de media heeft geschapen.
Engeland,quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je die cultuur wilt doorbreken, zul je ergens moeten beginnen. Dat snappen ze in Engeland. Hier (nog) niet. Hier wordt het ongestoord van generatie op generatie overgedragen, als een soort virus.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Engeland,.
Daar slaan ze de hele stad gelijk kapot.
Hier is juist betrekkelijk weinig voetbalvandalisme.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je die cultuur wilt doorbreken, zul je ergens moeten beginnen. Dat snappen ze in Engeland. Hier (nog) niet. Hier wordt het ongestoord van generatie op generatie overgedragen, als een soort virus.
Dat zag je destijds al met Euro 2000 in België en Nederland toch ? Toen de Engelse hooligans opdoken in Charleroi en bij Engeland - Duitsland in de stad de frontale aanval op de Duitse supporters wilden inzetten doken opeens vanuit alle hoeken de Belgische ME op, werden ze allemaal met het waterkanon in een hoek gedreven en er vervolgens een paar traangas en pepperspray projectielen hun richting uit gegooid. Voor ze goed en wel beseften wat er gebeurd was waren ze al opgepakt en zaten ze al terug op de boot richting Engeland ...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval stukken verder dan in Nederland. We hadden die voetbalwet allang moeten hebben in Nederland. Helaas is de besluitvorming in Nederland traag.
Maar om vervolgens je eigen gedrag met dat smoesje te rechtvaardigen gaat zelfs mij als linkse rakker veel te ver.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen zijn die de grenzen op blijven zoeken en ze zullen overschrijden.
Gewoon laten zoals het is, net als die achterlijke Humberto Tans in het topic van DWDD.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Trouwens even snel een update gemaakt van de header in de OP. Het is al lang geen NPS-programma meer, die omroep bestaat niet eens meer.
[ afbeelding ]
Dit is snel gemaakt in Paint. Voor wie het beter kan, het VARA-logo vind je hier:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |