NEEquote:
Ik heb een persoonlijke haat voor Roadtrip, hij moet nog steeds mijn vraag van zondag beantwoorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik iets met die dode prez heb, maar wat doe jij hier?
Whiskers kan het wel hendelen hoor, je moet niet alles zo serieus nemen, het is bijna 3 uur 's nachts. Al vind ik dat nummer wel echt bagger.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jouw doel is het leven op het afgeven op anderen na en je KLB-hommies de hemel in prijzen?
Je hebt ook gewoon gelijk ... vreselijk vind ik datquote:Op woensdag 27 november 2013 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Whiskers kan het wel hendelen hoor, je moet niet alles zo serieus nemen, het is bijna 3 uur 's nachts. Al vind ik dat nummer wel echt bagger.
Je mist die blik?? Sneu...quote:Op woensdag 27 november 2013 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt te slecht voor woorden dat nummer.
Wat, welke blik?quote:
Welke vraag?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijke haat voor Roadtrip, hij moet nog steeds mijn vraag van zondag beantwoorden.
Tot die tijd is hij een troll. Zo eentje die niet kan stoppen.
Er was dit topic:quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 16:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow je was er nog. Ja hallo hier ik weer ik had nog een laatste vraag.
Welke malloot van een docent laat eerstejaars die nog nat zijn achter de oren verslagen typen van 50 pagina's?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uhm nee. Jij misschien op de sociale werkplaats.
Snap ook niet dat ik zoveel moeite in een troll steekquote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik mag daar douchen van de baas, doordat ik zijn pener lik heb ik die privileges, kneus.
Hoe jong ben je?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Er was dit topic:
ONZ / Love songs n aar meloewna
Daarin de volgende woordenwisseling (heb er meer gehad met deze klootzak).
[..]
[..]
[..]
Snap ook niet dat ik zoveel moeite in een troll steek
Leg dat eens uit want ik kan mij niet voorstellen dat het in deze specifieke discussie ook maar enigszins relevant is.quote:
Je komt in dat topic en in die post hier over als een 16jarig autistje.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Leg dat eens uit want ik kan mij niet voorstellen dat het in deze specifieke discussie ook maar enigszins relevant is.
Tenzij je hoopte dat ik ook 50+ was.
Jonkies zijn snel en luiquote:Op woensdag 27 november 2013 03:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Leg dat eens uit want ik kan mij niet voorstellen dat het in deze specifieke discussie ook maar enigszins relevant is.
Tenzij je hoopte dat ik ook 50+ was.
Ow zo. Ja wellicht. Ik ken mijn grenzen niet. Maar je leert de PI al.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je komt in dat topic en in die post hier over als een 16jarig autistje.
Ik ga het ook gewoon maar opgeven om een antwoord op mijn vraag te krijgen bij mensen die ik niet boos kan aankijken.quote:
Wat?quote:Op woensdag 27 november 2013 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow zo. Ja wellicht. Ik ken mijn grenzen niet. Maar je leert de PI al.
Doe maar welquote:Op woensdag 27 november 2013 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow zo. Ja wellicht. Ik ken mijn grenzen niet.
Nee die ken je niet. En seks hebben ook niietquote:Op woensdag 27 november 2013 03:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow zo. Ja wellicht. Ik ken mijn grenzen niet. Maar je leert de PI al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |