Ja ja, ik weet ondertussen wel dat je een bagger muzieksmaak hebt die niet verder komt dan jaren 80 pop.quote:
Mijn muzieksmaak maalt niet om de jouwe hoor..quote:Op woensdag 27 november 2013 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet ondertussen wel dat je een bagger muzieksmaak hebt die niet verder komt dan jaren 80 pop.
Je zou eens kunnen proberen om wat verder te kijken en eens iets nieuws te luisteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak maalt niet om de jouwe hoor..
quote:
LOL. be ignorentquote:Op woensdag 27 november 2013 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen om wat verder te kijken en eens iets nieuws te luisteren.
Rignorent, ja?quote:
Ja wat, dat is toch noch steeds gewoon jaren 80 pop.quote:
Klopt nog steeds niet.quote:
Nee, weinig, eerder eerder dan laterquote:Op woensdag 27 november 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch noch steeds gewoon jaren 80 pop.Ik zeg niet dat daar iets mis mee is, maar er is wel betere muziek te vinden.
Zowel eerder, later, als tijdens de jaren 80 is er veel betere muziek te vinden. Vind ik dan, want er bestaat natuurlijk niet iets als 'goede' muziek.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, weinig, eerder eerder dan later
Niks, het staat alleen een beetje dom.quote:
Je hebt een passie, dat is prima. Ik heb zo ook mijn passies.quote:
Echt te slecht voor woorden dat nummer.quote:
Mag ik vragen wat jouw doel is het leven op het afgeven op anderen na en je KLB-hommies de hemel in prijzen?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt te slecht voor woorden dat nummer.
Niet dat ik iets met die dode prez heb, maar wat doe jij hier?quote:Op woensdag 27 november 2013 02:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt een passie, dat is prima. Ik heb zo ook mijn passies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |