Hoeveel feedback krijg je van die spiegel? Ben het deels met je eens:quote:Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Roadtrip het volgende:
Het is trouwens niet echt een onderwerp wat je random met mensen gaat bespreken. Maar ik ben echt de enige die gewoon een half uur in de spiegel naar mezelf kan kijken? Kijken hoe dingen overkomen? Wat ik beter kan doen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoeveel feedback krijg je van die spiegel? Ben het deels met je eens:
Verzorging is belangrijk.
Kam je haren, poets je tanden, spuit deo, draag geen vieze kleren, koop de juiste maat.
Uitstraling is belangrijk.
Glimlach, rug recht, schroom niet met handgebaren, kijk niet naar de grond.
Persoonlijkheid is belangrijk.
Behandel iedereen met respect, wees aardig, heb een positieve kijk op het leven.
Maar als je dat duidelijk moet maken in een post van pak hem beet 2 a4'tjes, afgeeft op anderen, denkt dat je een complete baas bent als je nette kleren draagt, beweert dat vrouwen niet mogen bestellen in een restaurant, 100% kan geven op vijf verschillende fronten, daarbij ook nog eens topics opent in het verleden die eigenlijk een hoop verklappen over hoe je feitelijk denkt over je medemens, anderen niet serieus neemt, kortom, zelf ook nog wel wat verbeterpuntjes hebt, kom dan niet praten over hoe wij 'Nederlanders' boeren zijn en je de gemiddelde beta student onderwaardeert. Want ik heb zelf een betastudie gedaan en ik kan je vertellen dat het gros van deze mensen wel aan je eisen voldoet, sterker nog, misschien wel beter dan jij tracht te betogen met je uit de kluiten gewassen OP die ook wel achterop een bierviltje had gepast.
Zo dat was mijn mening. Voelt fijn om iets te typen wat anderen kunnen gaan lezen. Wij lijken wel op elkaar.
Jij lijkt me wel iemand die een jas met een bontkraag, trainingsbroek van de wibra en nep uggs draagt.quote:
Kam je haren, doe een jas aan, spreek met twee woorden, stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg U-u-u-uuuuu.quote:
Je denkt maar wat je wilquote:Op woensdag 27 november 2013 02:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die een jas met een bontkraag, trainingsbroek van de wibra en nep uggs draagt.
Die tekst is sarcastisch, dat snap je hopelijk?quote:
was maar fa2 dushiquote:
Hey knul, het boeit niet..quote:
Ow dat wist ik niet. De tekst van Doe Maar bedoel je? Boeit verder niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tekst is sarcastisch, dat snap je hopelijk?
niet zo chagrijnig doen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. De tekst van Doe Maar bedoel je? Boeit verder niet.
Enige wat telt is beschaafd zijn en dat kan je op veel manieren zijn natuurlijk. Beschaafde mensen respecteer ik.
Anderen niet.
Het was NIET sarcastisch.. Ze zetten zich er wel tegen af..quote:Op woensdag 27 november 2013 02:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. De tekst van Doe Maar bedoel je? Boeit verder niet.
Enige wat telt is beschaafd zijn en dat kan je op veel manieren zijn natuurlijk. Beschaafde mensen respecteer ik.
Anderen niet.
Ergens vertoon jij ook wel sporen van beschaving, ben vast de eerste die dat in je face zegt.quote:
Ik snap je wel hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was NIET sarcastisch.. Ze zetten zich er wel tegen af..
Ben ik niet, maar het boeit gewoon niet..quote:
Ik groeide op met die luiquote:Op woensdag 27 november 2013 02:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ergens vertoon jij ook wel sporen van beschaving, ben vast de eerste die dat in je face zegt.
[..]
Ik snap je wel hoor![]()
Kan prima.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan ben je net zo oud als mijn moeder (wist ik al van je).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |