Ik do niet meer in drugs de laatste jaren... Niet dat ik definitief nee heb gezegd of zo .... Maar de behoefte was er niet ..quote:
Met een kind in het buitenland gaan mijn stedentripjes meestal naar dezelfde stad ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Meer dan af en toe een stedentripje doe ik niet meer...
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.quote:
Snap ik ook wel ..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in mijn bezit, ik heb alleen een anonieme OV-kaart en die betaal ik zelf...
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...
Ik heb een vouwfietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |