until we scorequote:
geen paniek zaaien, er gebeurt zovaak wat, alleen tegenwoordig weten we alles meteen via twitterquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef over_hedge het volgende:
Blijf het raar vinden dat er helemaal niks over gezegd is door de commentator of de analisten.
bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect. Goed nieuws vanuit het ziekenhuis dus zingen ze weer.
Ik abonneer me direct.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn youtube kanaal staan twee hele leuke filmpjes over Hiphop Pinto.
Zelfs RKC zou hier van kunnen winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Zeker, ik raad het iedereen aan. Een Rapper en een knokker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn youtube kanaal staan twee hele leuke filmpjes over Hiphop Pinto.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect. Goed nieuws vanuit het ziekenhuis dus zingen ze weer.
Wiedefuck is je bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Ti ta tuinmeubelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij nog een merk wat je genoemd wil hebben?
ze tonen elke wedstrjid respect? hahahahquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect.
Neem aan dat de spelers het wel weten? Die denken anders ook van wtf waarom is het stadion opeens zo stil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
geen paniek zaaien, er gebeurt zovaak wat, alleen tegenwoordig weten we alles meteen via twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |