SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik zag een picca, zag er wel ziek uit. Moment.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zo'n wous die zo nodig op de rand moest gaan staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer voor jullie zitten jullie er nu een topic lang aan vast.Groetjens, kusjekroel van ome Roelwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Echt hè. Meteen in de OP zetten ook, echt hilarischquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had hij een Barcelona shirt aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welWtffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Feyenoord Rotterdam![]()
is die gracht 10 meter hoog. lijkt mij wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/t(...)wond_in_ArenA__.htmlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zo'n pass op het middenveld moet echt niet mogen op CL niveau
#FreeTrapz![]()
Nog een enge foto ervan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:shit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe the fuck val je dan naar beneden ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:Die zag ik net ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet t al een geweldige bevlieging van gaymar zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
t zal een hoge bal op hem zijn jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet t al een geweldige bevlieging van gaymar zijn.![]()
Niet officieel overleden dus.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:18:26In de 39e minuut is in Vak 126 (Zuid 1e ring) vanaf rij 1 een supporter in de gracht gevallen. Hij is zwaargewond naar ziekenhuis afgevoerd. reageer retweet
Bij de tweede goalquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef wonton het volgende:
Wow wtf die foto.. gebeurde dat tijdens rust![]()
Voel me best slecht dat ik om die tweet moest lachenquote:want eigenlijk is het pas grappig na 23.8 jaar.
zitten er vast wel een paar daar in het vak die hem een opfris beurtje willen verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige mensen wil je echt een high five geven met een baksteen hoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee Sio komt erinquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
thad gaat Streller nog scoren ofwat![]()
Schijt aan, is een Ajacied jonge...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voel me best slecht dat ik om die tweet moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dortmund 3-1
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Foei.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ziet er vaak wel erger uit dan het is. Als je je neus breekt kan je net zoveel bloed verliezen. Zolang er geen officieel bericht vanuit Ajax komt, hoop ik op het beste.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef wonton het volgende:
Die jongen is zo goed als dood. Ziet er niet best uit op die fotohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
BTS bij Chelsea welke mongool stelde dat voor
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
eigenlijk maakt het geen fuck uit of het nou 2-1 of 2-2 word toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopen op het bestequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef wonton het volgende:
Die jongen is zo goed als dood. Ziet er niet best uit op die foto
Traore? Barca probeert het nu op snelheid ofzo, lb y balletjes![]()
De wissels van Barca laten wel zien hoe belangrijk ze het vinden om hier nog een punt te pakken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
behalve dan dat winst natuurlijk uefa cup betekendquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk maakt het geen fuck uit of het nou 2-1 of 2-2 word toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon afgesproken iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
De wissels van Barca laten wel zien hoe belangrijk ze het vinden om hier nog een punt te pakken![]()
+ eer & winstpremiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve dan dat winst natuurlijk uefa cup betekend
edit. & punten voor de coefficient![]()
En wie niet springt die is geen Jood.
Een iemand nam het iets te letterlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blessa klinkt ook zo raarquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligt![]()
die gastquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligtYoung bloods everywhere....![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Een iemand nam het iets te letterlijk.
Respect hoor!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wees blij dat Grueter niet in zijn microfoon loopt te blaffenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligt![]()
![]()
HOU JE BAKKES NOUquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
je voelt gewoon dat het gaat gebeuren die 2-2, dat heb je gwn![]()
Zit die kerel nou niet in FUT trouwens?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, wel een naamgenoot (inclusief voornaam) maar dat is hem niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit die kerel nou niet in FUT trouwens?![]()
Wie zette op 2-1 8 euro
Hala Madrid !
Gewoon het enige wat ze konden doen: met z'n allen achter de bal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
Klasse hoe Ajax na die rode kaart speeltHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ekte ekte supportersquote:Hala Madrid !
HAHHAHAHAHAAHAAHJAJA GOD HELP MIJ, DIT GELOOF JE TOCH NIET
ONZE AJAX
FF DIE KUTBARCELONA VERSLAAN
TIKI TAKA? GA TOCH WEG JOH![]()
Trots![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch zijn ze 3e
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef Johnbon het volgende:
Lekker lekker lekker geld gewonnen alles![]()
#FreeTrapz![]()
162 euro winstquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef Johnbon het volgende:
Lekker lekker lekker geld gewonnen alles![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef RavioliPunch het volgende:
HAHHAHAHAHAAHAAHJAJA GOD HELP MIJ, DIT GELOOF JE TOCH NIET
ONZE AJAX
FF DIE KUTBARCELONA VERSLAAN
TIKI TAKA? GA TOCH WEG JOH
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Austria heeft een beste Gazprom premie ontvangen om niet te verliezen volgens mij..ze moesten zelf winnen en bleven toch met 10 man achter de bal in de slotfase om alleen maar te verdedigen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
ja aidsaustria, kutportoquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Austria heeft een beste Gazprom premie ontvangen om niet te verliezen volgens mij..ze moesten zelf winnen en bleven toch met 10 man achter de bal in de slotfase om alleen maar te verdedigen
al mijn bets verloren
maar ja wel gewonnen van fucking fc barcelona![]()
![]()
Zit er dik in, maar daar gaat het nu niet om. Gewoon een erg knap en mooi resultaat, ook al heeft Barca veel blessures en waren ze al geplaatst.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mjah wat dan? Moet je hem maar gewoon laten scoren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeli Ajax
Was ook zeker wel verdiend. Wel dom van die veltman zeg![]()
![]()
Wat lekker dit zeg![]()
![]()
Idd. de jeugdigheid zullen we maar zeggen. Beter had hij Neymar laten gaan, die had zijn avond toch al nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeli Ajax
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
van van rhijn bedoel jequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeli Ajax
![]()
niet te geloven zeg.
Veltman gewoon onervaren en niet zo slim om daar in te grijpen![]()
Dom van die kneus van Van Rhijn eerder. Hij moet het corrigeren en heeft dan een halve seconde bedenktijd..wellicht had hij hem beter kunnen laten gaan, maar ik kan hem dit echt niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeli Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu zijn Serero en Fischer zeker fucking goed he?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah wat dan? Moet je hem maar gewoon laten scoren?
Wat lekker dit zeg![]()
anders was dit nooit gebeurdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er dik in, maar daar gaat het nu niet om. Gewoon een erg knap en mooi resultaat, ook al heeft Barca veel blessures en waren ze al geplaatst.
Hala Madrid !
Ja dat weet iedereen ook wel. Maar dat ga je nu toch niet zeggen, laat die fans even lekker genieten man.quote:![]()
Natuurlijk, maar dan is het toch nog steeds knap man, kom opquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit. Bedankt mathijsiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen ook wel. Maar dat ga je nu toch niet zeggen, laat die fans even lekker genieten man.![]()
Ja gewoon laten scoren. Liever 2-1 met 11 man dan 2-1 met tien man toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah wat dan? Moet je hem maar gewoon laten scoren?
Wat lekker dit zeg![]()
van ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat weet iedereen ook wel. Maar dat ga je nu toch niet zeggen, laat die fans even lekker genieten man.Hala Madrid !
Ajax heeft ook wel geluk om Milan in hun slechtste periode sinds mensenheugenis te treffen, ze gaan gewoon winnen daar in Milaan denk ik.
Dit itt PSV dat nog net even slachtoffer mocht worden van de laatste stuiptrekkingen van Boateng als Milan speler en El Shaarawy voor zijn blessure.![]()
dit dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan is het toch nog steeds knap man, kom op
Moet wel zeggen dat het vrij triest is om te zien dat bij die 2-1 al die Ajax fans zich al achter een slechte scheidsrechter verschuilen.Prima wedstrijd gefloten volgens mij.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nee. Want:quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Ajax heeft ook wel geluk om Milan in hun slechtste periode sinds mensenheugenis te treffen, ze gaan gewoon winnen daar in Milaan denk ik.
<----Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
twitter:nickscholte168 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:47:52Die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht van die gast die van f-side is afgevallen #ajabar http://t.co/OUjTIcGhb8 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe nou niet zo. Een overwinning op Barca is gewoon mooi. Jij juicht ook als Ronaldo scoort tegen Almeria..quote:![]()
Ze hebben wel net 0-3 gewonnen in Glasgow hequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Ajax heeft ook wel geluk om Milan in hun slechtste periode sinds mensenheugenis te treffen, ze gaan gewoon winnen daar in Milaan denk ik.![]()
UPDATE De supporter van Ajax die dinsdagavond tijdens het Champions League-duel met Barcelona tien meter naar beneden viel vanaf de F-side, zou zijn overleden aan zijn verwondingen. Dat meldden bronnen binnen de F-side.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
twitter:nickscholte168 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:47:52Die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht van die gast die van f-side is afgevallen #ajabar http://t.co/OUjTIcGhb8 reageer retweet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Las het op ad.nl die instagram foto zag er fucking smerig uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
"En wie niet springt die is geen Jood!"quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
"Weet je wat, ik spring gewoon meteen 8 meter naar beneden."
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik denk ook dat Ajax gewoon derde wordt, in Milaan winnen is net iets te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze hebben wel net 0-3 gewonnen in Glasgow he![]()
Deze vergelijkingquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Een overwinning op Barca is gewoon mooi. Jij juicht ook als Ronaldo scoort tegen Almeria..
Hala Madrid !
Milan heeft toch wel altijd weer die clutch factor en ervaring. Die leunen lekker op de verdediging en counteren Ajax kapot vrees ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Dit itt PSV dat nog net even slachtoffer mocht worden van de laatste stuiptrekkingen van Boateng als Milan speler en El Shaarawy voor zijn blessure.
In ieder geval mooi dat het echt nog ergens over gaat in die laatste wedstrijd. Jammer dat Celtic zo faalt vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn grap.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"En wie niet springt die is geen Jood!"
"Weet je wat, ik spring gewoon meteen 8 meter naar beneden."quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Een iemand nam het iets te letterlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Milan heeft toch wel altijd weer die clutch factor en ervaring. Die leunen lekker op de verdediging en counteren Ajax kapot vrees ik.
In ieder geval mooi dat het echt nog ergens over gaat in die laatste wedstrijd. Jammer dat Celtic zo faalt vandaag.![]()
Maar van die mensen die dan beweren dat ze respect hebben voor die man. Respect hebben voor het feit dat hij zo dom is om als een mongool te gaan springen?
Iemand sterkte toewensen, of familie condoleren, dat is normaal. Maar respect?
Not this shit again...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Barcelona de beste ploeg ter wereld?say wat
![]()
Ik had hem ook al tijdens de wedstrijd, maar geen zin om op de computer te gaan.quote:
Je weet wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Maar van die mensen die dan beweren dat ze respect hebben voor die man. Respect hebben voor het feit dat hij zo dom is om als een mongool te gaan springen?
Iemand sterkte toewensen, of familie condoleren, dat is normaal. Maar respect?![]()
Zijn ze ook nietquote:Hala Madrid !
Als Milan (een Italiaanse ploeg) niet hoeft, dan hebben ze al gewonnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Milan heeft toch wel altijd weer die clutch factor en ervaring. Die leunen lekker op de verdediging en counteren Ajax kapot vrees ik.
In ieder geval mooi dat het echt nog ergens over gaat in die laatste wedstrijd. Jammer dat Celtic zo faalt vandaag.
Zegt me niks, zie hun vorm in de Serie A.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze hebben wel net 0-3 gewonnen in Glasgow he
Als PSV een keertje van Ludogorets zou winnen is het ook niet plots weer uit de crisis.![]()
misschien zei hijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Barcelona de beste ploeg ter wereld?say wat
![]()
Die van mij was ook tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem ook al tijdens de wedstrijd, maar geen zin om op de computer te gaan.
Ja, maar je kunt toch geen respect hebben voor de actie waardoor hij is gevallen?quote:
Waarom vraag je dat? Je weet goed wat ik van Serero vind al vond ik hem vandaag in de eerste helft erg goed spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu zijn Serero en Fischer zeker fucking goed he?![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die van mij was ook tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem ook al tijdens de wedstrijd, maar geen zin om op de computer te gaan.
erop is erinquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Overtreding is gewoon buiten de zestien.Hala Madrid !
Dan laat je die jongen toch genieten van zijn leedvermaak.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar daar had je deze pot voetbal niet voor nodig.Hala Madrid !
Nee maar je zegt dat hij zo dom is om te gaan springen..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch geen respect hebben voor de actie waardoor hij is gevallen?![]()
Dat zegt die mongool toch op tv, ezelquote:
Hala Madrid !
En dat klopt ook, want waarom moet de bal anders helemaal over de lijn zijn om zich buiten het spel te bevinden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zegt die mongool toch op tv, ezel
Maar of hij er ook binnen werd ingezet..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat was wat ik op dat moment ook al zei.. Maar ja, jullie hebben weer super slomo's en stilstaande beelden nodigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Overtreding is gewoon buiten de zestien.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daarom doe ik die emoticon idiootquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zegt die mongool toch op tv, ezel![]()
Stop met trollen het is zo doorzichtigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan laat je die jongen toch genieten van zijn leedvermaak.En niemand hapt toch
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Iemand sterkte toewensen, of familie condoleren, dat is normaal. Maar respect?.
Ik heb hier echt geen woorden voor:.
Nee, en het is gewoon hartstikke erg, maar het woord 'respect' is hier volledig misplaatst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
die gozer is natuurlijk expres gesprongen he bakkert
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met trollen het is zo doorzichtigEn niemand hapt toch
Hala Madrid !
Je kunt het respect opbrengen om er geen grappen over te maken. Misplaatst say what.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, en het is gewoon hartstikke erg, maar het woord 'respect' is hier volledig misplaatst.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dat zeg je toch, doe nou niet zo dom en hou op met pratenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, en het is gewoon hartstikke erg, maar het woord 'respect' is hier volledig misplaatst.![]()
Jij bent misplaatstquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, en het is gewoon hartstikke erg, maar het woord 'respect' is hier volledig misplaatst.![]()
Kaka
Hala Madrid !
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat er een foto ,van de man die daar half dood ligt, geplaatst wordt met de tekst erbij: #Respect.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt het respect opbrengen om er geen grappen over te maken. Misplaatst say what.
Dat slaat als een tang op een varken.
Ik sla mijn tang op jou. Dan sla ik ook een tang op een varken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat er een foto ,van de man die daar half dood ligt, geplaatst wordt met de tekst erbij: #Respect.
Dat slaat als een tang op een varken.![]()
Jij hebt nooit hyves meegemaakt? Toen zat je nog in de luiers of niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat er een foto ,van de man die daar half dood ligt, geplaatst wordt met de tekst erbij: #Respect.
Dat slaat als een tang op een varken.![]()
Er is een mogelijkheid, maar ga er maar vanuit dat Milan doorgaat. Het scenario is namelijk dat Ajax moet, maar Milan hoeft niet. Dan is het gewoon lekker catenaccio en dan 2/3 counters om je oren krijgen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik zeker wel meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij hebt nooit hyves meegemaakt? Toen zat je nog in de luiers of niet?
Je gaf iemand respect omdat zijn foto mooi was, of omdat hij/zij een uitzonderlijke prestatie had geleverd. Niet omdat diegene van een tribune afgevallen was.
Ik ben het wel met je eens. Nu lijkt het net of hij respect krijgt voor het springen/vallen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken.
Respect hebben door geen grappen te maken is een ander verhaal.
Die man had ook respect voor de foto kneusquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker wel meegemaakt.
Je gaf iemand respect omdat zijn foto mooi was, of omdat hij/zij een uitzonderlijke prestatie had geleverd. Niet omdat diegene van een tribune afgevallen was.![]()
![]()
Iemand met een klein beetje respect in zijn donder gooit die foto niet op twitter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Nu lijkt het net of hij respect krijgt voor het springen/vallen.
Respect hebben door geen grappen te maken is een ander verhaal.![]()
Serero beste man bij Ajax, aldus de analisten van Sport1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand met een klein beetje respect in zijn donder gooit die foto niet op twitter.![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
nu is het ineens 5 meter ipv 10 en leeft hij nog, aha'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Okee, en wat staat er dan op de foto om mijn respect voor te betuigen? De hulpverleners die vrij snel ter plaatse waren? Dat is dan ook het enige wat ik zou kunnen noemen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die man had ook respect voor de foto kneus
Maar die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht !!!11!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
nu is het ineens 5 meter ipv 10 en leeft hij nog, ahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Grofquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"En wie niet springt die is geen Jood!"
"Weet je wat, ik spring gewoon meteen 8 meter naar beneden."![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht !!!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelde fel, zat er vaak tussen en scoorde. Koningquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Serero beste man bij Ajax, aldus de analisten van Sport1
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Aanstellerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
nu is het ineens 5 meter ipv 10 en leeft hij nog, aha
En leed veel balverlies en gaf foute passes. Maar hij speelde goed ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speelde fel, zat er vaak tussen en scoorde. Koning![]()
zeldzame gebeurtenis ook, dus ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero speelde goed vandaag dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Ja ach zelfs een blinde eekhoorn vind wel eens een nootjequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeldzame gebeurtenis ook, dus ja.![]()
Wie was nu de MotM dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Serero beste man bij Ajax, aldus de analisten van Sport1![]()
Jezus man. Er wordt al jaren gas geluid gemaakt in een voetbalstadion als Ajax op bezoek komt en jij verwacht dat dit een stapje te ver is voor dezelfde soort mensen? Zo zijn er nog honderden voorbeelden trouwens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Weet niet hoe mensen er zo grappen om kunnen maken. Ongelooflijk.
Toon eens wat respect ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]Ik dacht meer aan deze scene:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er valt een Turk van een flatgebouw.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Weet niet hoe mensen er zo grappen om kunnen maken. Ongelooflijk.
Toon eens wat respect ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er valt een Ajacied van de F-Side af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat ligt er onder het WTC in NY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De supporter van Ajax viel meters naar beneden bij het vieren van de 2-0. De man kwam op zijn buik terecht in de 'gracht' van de Amsterdam Arena. Twee ambulances kwamen ter plaatste om een reddingsactie op touw te zetten, wat bij het vertrek nog leidde tot een botsing.
Ook dat nog
Ja, want wat als dit volgende week bij jouw broer gebeurt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus man. Er wordt al jaren gas geluid gemaakt in een voetbalstadion als Ajax op bezoek komt en jij verwacht dat dit een stapje te ver is voor dezelfde soort mensen? Zo zijn er nog honderden voorbeelden trouwens.
Maar goed, ik snap wat je bedoelt.![]()
Ja, hoe halen ze het in hun hoofd om dat te doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
De supporter van Ajax viel meters naar beneden bij het vieren van de 2-0. De man kwam op zijn buik terecht in de 'gracht' van de Amsterdam Arena. Twee ambulances kwamen ter plaatste om een reddingsactie op touw te zetten, wat bij het vertrek nog leidde tot een botsing.
Ook dat nog"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ligt er onder het WTC in NY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
wat een metafoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach zelfs een blinde eekhoorn vind wel eens een nootje![]()
![]()
haha iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ook nietquote:![]()
Drijft er de spot mee, maar heeft ook gewoon gelijk in sommige dingen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Boilesen hamstringblessure..again. Dit keer wel zijn andere been.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2e of 3e?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Boilesen hamstringblessure..again. Dit keer wel zijn andere been.Hala Madrid !
Kan hij samen met Messi zich laten behandelen. Zitten nu toch op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Boilesen hamstringblessure..again. Dit keer wel zijn andere been."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Helemaal geen Arsenal nieuws gehoord sinds Thorb weg is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die eerste he?quote:
Forza 5
Hala Madrid !
Hij is vrijdag terug.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Helemaal geen Arsenal nieuws gehoord sinds Thorb weg is.Hala Madrid !
beter lezen danquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Helemaal geen Arsenal nieuws gehoord sinds Thorb weg is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschienquote:Hala Madrid !
Seems legitquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
Die man had dus LSD gebruikt en dacht dat ie een adelaar was.![]()
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
Die man had dus LSD gebruikt en dacht dat ie een adelaar was.
Hala Madrid !
Nog meer respect pls.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
Die man had dus LSD gebruikt en dacht dat ie een adelaar was."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
LSD gebruiken bij een wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
Die man had dus LSD gebruikt en dacht dat ie een adelaar was.lijkt me sterk.
Ik snap nog steeds niet hoe het nou zat bij hem. Hij lag er uiteindelijk 2 jaar uit met blessures aan dezelfde hamstring..echt bizar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg het ook maar via whatsapp binnen in de vorm van een plaatje met iets van het anp erbij.... ik maakte geen grap.![]()
Hij heeft hem nog een keer gescheurd toch tijdens revalidatie geloof ik en daarna hebben ze hem fout behandeld ofzoiets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het nou zat bij hem. Hij lag er uiteindelijk 2 jaar uit met blessures aan dezelfde hamstring..echt bizar.
Goed prutswerk in ieder geval![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]Dinsdag gaan wij weer shhhhhhhhhhhhhhheeen
![]()
![]()
quote:
Je snapte me grap niet maar een hamstring blessure is kut, net als het lies blessure,verreken van enkelbanden of je enkel flink verneuken. Geneest echt langzaam.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het nou zat bij hem. Hij lag er uiteindelijk 2 jaar uit met blessures aan dezelfde hamstring..echt bizar.Hala Madrid !
Als het echt zo is dan is het echt een kneus eerste klas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik krijg het ook maar via whatsapp binnen in de vorm van een plaatje met iets van het anp erbij.... ik maakte geen grap.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
we hebben tentamens pikquote:Hala Madrid !
Ja, maar dan nog is het echt bizar.Normaal is het 4-6 weken. Misschien het dubbele als hij echt diep is ingescheurd...Echt te vaag hoe dat ooit 2 jaar is geworden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog een keer gescheurd toch tijdens revalidatie geloof ik en daarna hebben ze hem fout behandeld ofzoiets.
Goed prutswerk in ieder gevalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijst waarom niet via je andere kloon wonton ?quote:Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben ervaringsdeskundige helaas. 4x al gescheurd hier..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je snapte me grap niet maar een hamstring blessure is kut, net als het lies blessure,verreken van enkelbanden of je enkel flink verneuken. Geneest echt langzaam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gameplay zo erg dan ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ziet er goed uit, maar wat ze er qua gameplay mee hebben gedaan...Hala Madrid !
Ik heb de rest verneuktquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ervaringsdeskundige helaas. 4x al gescheurd hier..
Hala Madrid !
Perfectionist.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol dus dan kan hij niet meer posten?Hala Madrid !
had je z'n vwo gemiddeldes niet gezien?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol dus dan kan hij niet meer posten?eenzame opsluiting
Hij zit in mijn kelder, Siem ramt hem nog een aantal keer.Hala Madrid !
Waarom dan zon relatief makkelijk studie doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had je z'n vwo gemiddeldes niet gezien?eenzame opsluiting
![]()
![]()
Wel respect voor mensen die dat kunnen opbrengenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hala Madrid !
vroeg ik toen volgens mij ook al aan 'm jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom dan zon relatief makkelijk studie doen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kutter dan je zou denken, fucking veel theoriequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom dan zon relatief makkelijk studie doen?
Hala Madrid !
ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat hij met uilen kan communiceren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
Komt goed. Doet die nicht echt HBO ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Veel groepsopdrachten met hem doen danHala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: