SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik zag een picca, zag er wel ziek uit. Moment.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zo'n wous die zo nodig op de rand moest gaan staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer voor jullie zitten jullie er nu een topic lang aan vast.Groetjens, kusjekroel van ome Roelwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Echt hè. Meteen in de OP zetten ook, echt hilarischquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had hij een Barcelona shirt aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welWtffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Feyenoord Rotterdam![]()
is die gracht 10 meter hoog. lijkt mij wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/t(...)wond_in_ArenA__.htmlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zo'n pass op het middenveld moet echt niet mogen op CL niveau
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog een enge foto ervan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:shit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe the fuck val je dan naar beneden ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:Die zag ik net ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: