SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja ik zag een picca, zag er wel ziek uit. Moment.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zo'n wous die zo nodig op de rand moest gaan staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer voor jullie zitten jullie er nu een topic lang aan vast.Groetjens, kusjekroel van ome Roelwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Echt hè. Meteen in de OP zetten ook, echt hilarischquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had hij een Barcelona shirt aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Er schijnt een supporter van de F Side 10 meter naar beneden zijn gedonderd. Traumaheli erbij. Ambulances zijn nog tegen elkaar gebotst..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welWtffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.Feyenoord Rotterdam![]()
is die gracht 10 meter hoog. lijkt mij wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/t(...)wond_in_ArenA__.htmlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze heb ik, is wel voor een goeie maag, want ze hersenen liggen eruit lijkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dichtbij.nl/am(...)side-fotoupdate.aspx
Geblurred inmiddels.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zo'n pass op het middenveld moet echt niet mogen op CL niveau
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog een enge foto ervan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:shit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe the fuck val je dan naar beneden ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef DuTank het volgende:
Nog een enge foto ervan:Die zag ik net ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet t al een geweldige bevlieging van gaymar zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
t zal een hoge bal op hem zijn jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet t al een geweldige bevlieging van gaymar zijn.![]()
Niet officieel overleden dus.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:18:26In de 39e minuut is in Vak 126 (Zuid 1e ring) vanaf rij 1 een supporter in de gracht gevallen. Hij is zwaargewond naar ziekenhuis afgevoerd. reageer retweet
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij de tweede goalquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef wonton het volgende:
Wow wtf die foto.. gebeurde dat tijdens rust![]()
Voel me best slecht dat ik om die tweet moest lachenquote:want eigenlijk is het pas grappig na 23.8 jaar.
zitten er vast wel een paar daar in het vak die hem een opfris beurtje willen verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige mensen wil je echt een high five geven met een baksteen hoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee Sio komt erinquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
thad gaat Streller nog scoren ofwat![]()
Schijt aan, is een Ajacied jonge...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voel me best slecht dat ik om die tweet moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dortmund 3-1
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Foei.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ziet er vaak wel erger uit dan het is. Als je je neus breekt kan je net zoveel bloed verliezen. Zolang er geen officieel bericht vanuit Ajax komt, hoop ik op het beste.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef wonton het volgende:
Die jongen is zo goed als dood. Ziet er niet best uit op die fotohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
BTS bij Chelsea welke mongool stelde dat voor
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
eigenlijk maakt het geen fuck uit of het nou 2-1 of 2-2 word toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hopen op het bestequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef wonton het volgende:
Die jongen is zo goed als dood. Ziet er niet best uit op die foto
Traore? Barca probeert het nu op snelheid ofzo, lb y balletjes![]()
De wissels van Barca laten wel zien hoe belangrijk ze het vinden om hier nog een punt te pakken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
behalve dan dat winst natuurlijk uefa cup betekendquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk maakt het geen fuck uit of het nou 2-1 of 2-2 word toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon afgesproken iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
De wissels van Barca laten wel zien hoe belangrijk ze het vinden om hier nog een punt te pakken![]()
+ eer & winstpremiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve dan dat winst natuurlijk uefa cup betekend
edit. & punten voor de coefficient![]()
En wie niet springt die is geen Jood.
Een iemand nam het iets te letterlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blessa klinkt ook zo raarquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligt![]()
die gastquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligtYoung bloods everywhere....![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
En wie niet springt die is geen Jood.
Een iemand nam het iets te letterlijk.
Respect hoor!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wees blij dat Grueter niet in zijn microfoon loopt te blaffenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef RavioliPunch het volgende:
waarom zegt deze gast elke keer geblesseerd als iemand ligt![]()
![]()
HOU JE BAKKES NOUquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
je voelt gewoon dat het gaat gebeuren die 2-2, dat heb je gwn![]()
Zit die kerel nou niet in FUT trouwens?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: