Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet Ajax toch winnen in Milan...gelijkspel of winst
Ik doe niks met de FPquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag dit gerust overnemen en op de Frontpage zetten
Ik was van te voren al tevreden met 0-2. dus 2-2 vind ik meer dan primaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef wdn het volgende:
[..]
2-1 is beter
En 3-1 beter voor mijn gemoedrust
truequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.
Die gasten staan altijd op de rand...als er gescoord wordt is het gekkenhuis in zo'n vak...een iemand die je aanstoot en je valt. Met alle respect, maar is zijn eigen schuld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Als je normaal doet val je niet. Maar gebeurde volgens mij meteen na de 2-0. ,et het juichen
Posten op sport, niet op de FP.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doe je dan als Redactie Sport?
Een beetje borrelen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en wie niet springt die is geen jood
Plek 3 ok...maar ja europa league wil je niet in gezien worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.
Kom weer met wat woordgrappen, we kunnen ze nu gebruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Balbezit 2e helft iemand? 12-88?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |