strootgodquote:
quote:
Uiteindelijk moet Ajax toch winnen in Milan...gelijkspel of winstquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wint
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee bal in zn gezicht nou goed
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barça brengt nu allemaal onbekende spelers als geheim wapen.
Het zijn geheime wapens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, nog wat informatie over deze nieuwe talenten?
Ik heb op Barca gelijk gewedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik heb een tientje staat op winst Ajax joh.
doe normaal dit vind ik geen leuke grapquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net mod geworden, had nog zijn hele leven voor zich![]()
![]()
Klopt. Als je normaal doet val je niet. Maar gebeurde volgens mij meteen na de 2-0. ,et het juichenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef INViCTuS het volgende:
Zonder ook maar enig vooroordeel te te maken en zonder enige kennis van hoe het er daar uitziet, personen kunnen daar toch - in principe - bijna onmogelijk naar beneden vallen als zij gewoon "normaal" doen of zie ik dat dan verkeerd? Als je achter die rand blijft staan, die tot je middel reikt, dan kan dat toch niet gebeuren? Hij moet er dan op gaan staan of?
2-1 is beterquote:
Zo wat een constateringquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geheime wapens.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee bal in zn gezicht nou goed
Sorry Insomniaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal dit vind ik geen leuke grap
Als er gescoord wordt beginnen er nogal wat mensen naar voren te springen. Even uit balans en dan nog een flinke duw eroverheen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef INViCTuS het volgende:
Zonder ook maar enig vooroordeel te maken en zonder enige kennis van hoe het er daar uitziet, personen kunnen daar toch - in principe - bijna onmogelijk naar beneden vallen als zij gewoon "normaal" doen of zie ik dat dan verkeerd? Als je achter die rand blijft staan, die tot je middel reikt, dan kan dat toch niet gebeuren? Hij moet er dan op gaan staan of?
trouwen?quote:
nucleaire wapens?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geheime wapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |