Nu niet gaan doen of we ff makkelijk scoren tegen Barçaquote:
Ben ajax aan het kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha.![]()
Voeg me even toe: ajacied4lf
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als barca wint neem ik Jan van Halst als uI
Dat zijn toevallig grote vrienden van elkaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wie is de commentator? Snoeks toch? Ik vind 'm net zo irritant als Sierd.
Niemand houdt van verliezen en Ajax legt wel erg veel energie in hun spel, dus ik ben bang dat het geen feestje wordt, maar laat ik niet negatief zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom hebben ze de shirtjes van de tegenstander aan?
Ff volhouden dit
Ik heb een mooie voor jequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als barca wint neem ik Jan van Halst als uI
Beter maken ze de 2-0, anders krijg je het nog lastig, Barca gaat ook geen gezichtsverlies willen lijden. Nadeel van zo'n vroege goal is dat je nog een uur moetquote:
mijn avi is beterquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een mooie voor je
[ afbeelding ]
Goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een mooie voor je
[ afbeelding ]
Zijn ze al mee bezig of niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Tropicalx het volgende:
Ajax gaat de Champions League!!!! :p
Ik heb liever dat men het radio commentaar en de TV beelden eens synchroon laat lopen....quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Jij bent gek vertelde Paxcon mij net, dus ik neem dit niet zo serieus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
Barca hoeft maar even aan te zetten en ze knallen eroverheen
Anders was het allang 1-2 idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
Barca heeft nu ook totaal geen diepte via de backs met Montoya en puyol. Toch een belangrijk aspect van hun spel.
Dit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat men het radio commentaar en de TV beelden eens synchroon laat lopen....
Dit is een beetje een rare zin aangezien Sierd helemaal niet irritant is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Heb je nog meer open deuren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter maken ze de 2-0, anders krijg je het nog lastig, Barca gaat ook geen gezichtsverlies willen lijden. Nadeel van zo'n vroege goal is dat je nog een uur moet
Ze kunnen niet beter dan ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
Barca hoeft maar even aan te zetten en ze knallen eroverheen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent gek vertelde Paxcon mij net, dus ik neem dit niet zo serieus.
dan was het eerder 0-3quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Anders was het allang 1-2 idd.
Je hebt het over Ajax nu neem ik aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ze kunnen niet beter dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |