Hij zei tegen mij dat ie mij mee zou nemenquote:
Tetten = voorrangquote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat ie mij mee zou nemen.
Bart, fix ook een retour voor jezelf, dan mag je meequote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat ie mij mee zou nemen.
Wel lief doen, anders blijf je daar.quote:
Bewijs in de mail graag.quote:
Dat ziet Surge niet als lief en daarmee verspeel ik mijn ticket.quote:
Win-win voor mij dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dat ziet Surge niet als lief en daarmee verspeel ik mijn ticket.
quote:
Hahha baasquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bart, fix ook een retour voor jezelf, dan mag je mee![]()
IK BEN HYPER![]()
![]()
Ik ben alleen bang voor m'n portemonnee in Parijs met MaidMaar Disney sowieso.
Ok, BRB, FEESTJE![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wel lief doen, anders blijf je daar.
Ik vond er ook veel origineler tussen zitten, maar ze zullen vast niet gekozen zijn zonder oorzaakquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef chiren het volgende:
Srsly, jullie vonden 'naar Parijs want daar was het zo leuk met m'n vriendin' de origineelste inzending?
Wat triest zeg😂
Same here, kan me bijna niet voorstellen dat men dat echt de leukste vond...... Maarja, alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef chiren het volgende:
Srsly, jullie vonden 'naar Parijs want daar was het zo leuk met m'n vriendin' de origineelste inzending?
Wat triest zeg😂
quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef chiren het volgende:
Wat triest zeg😂
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat die vrouw die 40 wordt zou winnenquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef chiren het volgende:
Wat triest zeg😂
Ik was er eigenlijk van uitgegaan dat ik zou winnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat die vrouw die 40 wordt zou winnen
Origineel is natuurlijk een breed begrip.quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef chiren het volgende:
Wat triest zeg😂
Dan had dit moeten zijn 'uit de antwooren wordt random een winnaar gekozen'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
Uit de leukste antwoorden worden de drie prijswinnaars gekozen na 3 december 2013.
Nepotismequote:Op dinsdag 10 december 2013 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan had dit moeten zijn 'uit de antwooren wordt random een winnaar gekozen'.
Dank je wel, al vond ikzelf die van '25 jaar in de toekomst' en die van 'ik win toch nooit iets' goede kanshebbers. En Wootism en Excentric90 die mij naar Parijs wilden goochelen, erg lief. Maar random it is, blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat die vrouw die 40 wordt zou winnen
Dan doe ik 1 Night In Parisquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet dat mijn "ik wil naar Parijs want nu kun je nog ongestraft naar de hoeren in Frankrijk' niet heeft gewonnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |