quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
Dus ik hoor het origineel en moet titel + artiest van de cover geven?
Soms zijn de covers wel behoorlijk anders, maar ik denk dat de uiteindelijke lijst wel vrij bekend voor moet komenquote:Op maandag 9 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Het is ook wel echt; of ik weet het en kan het helemaal meezingen of ik ken het helemaal niet
Ik heb er ook meerdere dan ken ik het nummer wel maar heb echt geen idee hoe het heet of wie het isquote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Soms zijn de covers wel behoorlijk anders, maar ik denk dat de uiteindelijke lijst wel vrij bekend voor moet komen
Heel goedquote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Rearviewmirror het volgende:
Wat een leuk spel!
Ik doe ook mee, alhoewel ik niet denk dat ik erg hoog eindig
Oh joh, dan weet ik er veel meer ! Nooit de openingspost gelezen !.. Binnenkort een nieuwe inzending.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Soms zijn de covers wel behoorlijk anders, maar ik denk dat de uiteindelijke lijst wel vrij bekend voor moet komen
Dat dacht ik al, ik had je al een berichtje gestuurdquote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef Blogman het volgende:
[..]
Oh joh, dan weet ik er veel meer ! Nooit de openingspost gelezen !.. Binnenkort een nieuwe inzending.
Oh, nog niet gezien.. Maar goed: het komt goed.quote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik had je al een berichtje gestuurd
Ik vond hem nog steeds behoorlijk pittig, goede zaak datquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Gehenna het volgende:
Edit: brooklyndodger komt binnen op #2
quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Gehenna het volgende:
Tussenstand:
![]()
• n00biedoobiedoo
• lubje25
• brooklyndodger
• Bosbeetle
• Mexicanobakker
• Dagoduck
• Rearviewmirror
• Blogman