* m.k pakt zijn steekschopquote:
Er zijn foto's van mijn overgrootvader naar boven gekomen van de mobilisatie van 1914 en 1940. Van 1914 is er een foto gevonden in het fam. archief van het Depot Bataljon der 6e Infanterie Brigade, 1e Compagnie waar hij vermoedelijk deel van uitmaakte, Van 1940 is zijn pasfoto gevonden met de rang van Kapitein.quote:
Alles wat je moet weten voor verder onderzoek staat hier: http://www.grebbeberg.nl/(...)elatie-of-familielidquote:Op donderdag 28 november 2013 14:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Er zijn foto's van mijn overgrootvader naar boven gekomen van de mobilisatie van 1914 en 1940. Van 1914 is er een foto gevonden in het fam. archief van het Depot Bataljon der 6e Infanterie Brigade, 1e Compagnie waar hij vermoedelijk deel van uitmaakte, Van 1940 is zijn pasfoto gevonden met de rang van Kapitein.
Weer met een ijsblokje zeker...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Zit aan de Maker's Mark.. hmmm
Nee, had geen ijsblokjes meer. Neat dit keer.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weer met een ijsblokje zeker...
Ik heb die Vinzzent wel eens zien optreden, hij is 1,55 ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |