quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat als Hollandse?Doe je goed
Er werken inderdaad veel aziaten, maar vrijwel alle parttimers zijn gewoon Nederlandersquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nemen ze daar Nederlanders voor aan.Hier hoef je het niet eens te proberen.
oooowwww, had dat dan gezegdquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Tamashii het volgende:
Zoveel is het nou ook weer niet hoor.
Hehe, je zou me beter moeten kennen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oooowwww, had dat dan gezegd
Dat klinkt heel dubbelquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, je zou me beter moeten kennen!
Nouquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LOLOLOL!!!EINZ EINZ EINZ !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Toch wel een beetje zenuwachtig![]()
Succes meisquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Succes meid, het lukt je vast!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Smoothquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij met mij straks halverwege Apeldoorn-Hoorn?
Koud hoor zo langs de snelwegquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de Ikea?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kapot en mijn auto weeg ruim 1500 kilo, dus die wil je wel werkend hebben als je in de binnenstad woontquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat was er eigenlijk mis mee?
Bij mijquote:
Oiquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kapot en mijn auto weeg ruim 1500 kilo, dus die wil je wel werkend hebben als je in de binnenstad woont
Viel mee, alleen de pomp moest vervangen worden. Kan er geen weekend van weg iigquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij
Oh, wachtzonder Vinnie dan
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel. Mijn huis maar inwijden dan
quote:
Boobiesquote:
het gaat over booooooobsquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
Val op het goede moment binnen zie ik al
Klopt, maar jij hangt hier rondquote:
Van wie danquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over booooooobs
Niet de mijne![]()
![]()
Volgens mij had ik het echt wel over jouw boobiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over booooooobs
Niet de mijne![]()
![]()
Nouja zeg, dan nietquote:
Donkere ogen bij een getint meisje (duhquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n onschuldige, doch ondeugende blik
Noem je me nou stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donkere ogen bij een getint meisje (duh)
Fel blauw
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donkere ogen bij een getint meisje (duh)
Fel blauw
Gadverquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Noem je me nou stukNiemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie wat?
Mjah, ze kan beterquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Edit: ogen dan, lach vind ik niet echt mooi
Ja, daar kan ze verder weinig aan doen natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Tanden vind ik te groot/perfectionist
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, daar kan ze verder weinig aan doen natuurlijk..
Ik ken niemand met donkere ogen/getinte huid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon interesse vin, niet zo moeilijk doen.
Of heb je inmiddels tetten gekregen?
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken niemand met donkere ogen/getinte huid.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je buurvrouw zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donker
Negerinnen vind ik te donkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donker
Nee, zij heeft nog een redelijk blanke huid voor een Braziliaanse. Dit is een andere Braziliaanse, echt zwartquote:
quote:
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus ik hoef niet iemand waar jij in hebt zitten roeren.
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu, enige ervaring met chiptuning en wat voor soorten er zijn en hoe ik weet of een zaakje betrouwbaar is?
Mjah, dat is het probleem, ik kon zo snel niks vinden.. En de vroegere Honda clubs waar ik bij zat zijn nu 1 organisatie geworden.. Honda Community Nederland.. Dat wordt puzzelen en zoeken als ik genoeg tijd heb..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.
[..]
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.
S vb sjwbdjsjwhix jamaidhdniwhsvuahaah.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.
[..]
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.
Daar is vast wel een onderdeel over tuning bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat is het probleem, ik kon zo snel niks vinden.. En de vroegere Honda clubs waar ik bij zat zijn nu 1 organisatie geworden.. Honda Community Nederland.. Dat wordt puzzelen en zoeken als ik genoeg tijd heb..
Ik heb donkere ogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boobies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Geen geld?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is vast wel een onderdeel over tuning bij![]()
maar dacht dat jij geen geld had en dan toch chippen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boobies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hewaarom? Jij hebt toch geen kpd toegang
echt geil vind ik het nog niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een hele goeie geile avondddd
Dat zei je laatst en waarom verkoop je je velgen dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen geld?
Ik was vergeten dat ik mijn vakantiegeld (2e deel) nog kreeg, en volgende maand afrekening etc
Maar ik ben voorlopig alleen bezig met informatie verzamelen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt geil vind ik het nog niet hoor
Had ik welquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Echt hewaarom? Jij hebt toch geen kpd toegang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik wel
Met wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Niet omdat ik perse geld nodig heb, iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei je laatst en waarom verkoop je je velgen dan?
Zware velgen helpen meestal ook niet. Hoe groter de velg des te zwaarder. De lucht in een band is altijd lichter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet omdat ik perse geld nodig heb, iig.
Ik lever te veel in aan verbruik met die zware krengen, scheelt me 300 tot 400 km per tank.. En dat ligt echt niet aan mijn rechter voet..
Vorige WINTER, toen ik hem net had, haalde ik 950km uit een tank, nu in de zomer met die 17" velgen 550 tot 600 km, ik heb geen andere verklaring dan dat het puur door de velgen komt, en het platte en plakkerige van de Toyo T1R's die er omheen zitten..
Gelukkig hebben we de cachefiles nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal offline![]()
Daarom dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zware velgen helpen meestal ook niet. Hoe groter de velg des te zwaarder. De lucht in een band is altijd lichter.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal offline![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de cachefiles nog![]()
Even aan sedan vragen, die weet vast wel wat adresjes, en anders even informeren bij showoff ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat is het probleem, ik kon zo snel niks vinden.. En de vroegere Honda clubs waar ik bij zat zijn nu 1 organisatie geworden.. Honda Community Nederland.. Dat wordt puzzelen en zoeken als ik genoeg tijd heb..
Ben geen creepquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij deed nooit rechtermuis > opslaan als ?
Dat laatste lijkt me niet zo heel makkelijk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:51 schreef PeuRac het volgende:
Btw, @John, beste tuning is betere accu's plaatsen en een grotere electro motor
Showoff? Nah, die zijn meer met ombouw en opbouw bezigquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even aan sedan vragen, die weet vast wel wat adresjes, en anders even informeren bij showoff ofzo.
werkt dat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de cachefiles nog![]()
Jij wel?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij deed nooit rechtermuis > opslaan als ?
Hybride natuurlijk, bij een normale auto helpt het vervangen van de 12v accu toch ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo heel makkelijk..
en betere accu's? De gewone of de Hybride?
[..]
Showoff? Nah, die zijn meer met ombouw en opbouw bezig
Weet ik, maar die jongens hebben aardig wat projecten gedaan en zullen wel betrouwbare adressen kennen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo heel makkelijk..
en betere accu's? De gewone of de Hybride?
[..]
Showoff? Nah, die zijn meer met ombouw en opbouw bezig
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
Wat denk je wel niet van me
Die Hybride dingen zijn duuuuuur.. Ik heb de mijne moeten laten vervangen vanwege storingen, gelukkig garantiewerk, anders had het op kunnen lopen tot 5000 euro is mij verteldquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hybride natuurlijk, bij een normale auto helpt het vervangen van de 12v accu toch ook niet![]()
De electromotor vervangen is meestal makkelijker dan de gewone motor.
Dat scheelt al veel accus beinvloeden de prestaties erg veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Hybride dingen zijn duuuuuur.. Ik heb de mijne moeten laten vervangen vanwege storingen, gelukkig garantiewerk, anders had het op kunnen lopen tot 5000 euro is mij verteld
Klopt, het verschil merkte ik meteen na de installatie van de nieuwequote:Op dinsdag 26 november 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheelt al veel accus beinvloeden de prestaties erg veel.
True. Anders hadden we jou nooit leren kennenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Verbaast je dat? Mij niet eerlijk gezegd. Genoeg rare mensen op het internet.
Goeden grap man, lang op geoefend?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True. Anders hadden we jou nooit leren kennen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True. Anders hadden we jou nooit leren kennen
Jezus, doe eens niet zo zuur man!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goeden grap man, lang op geoefend?
Ik las het netquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola, was jij nou fan van Walk Off The Earth?
Check dan http://www.walkofftheearth.com/events bij 8 april!
Daarom heb ik het ook niet specifiek erop gegooid dat jij de wacko bentquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien ben jij die wacko van ons 2 wel.
Je bent te goed voor mequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook niet specifiek erop gegooid dat jij de wacko bent
Maar.. Je zit wel op Fok!quote:
Ik ben dan ook geen koffie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar.. Je zit wel op Fok!
Dus helemaal zuivere koffie ben je ook niet
Faalquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Coax kabel van 5m halen terwijl je kamer ook 5 meter is
Omg wanneerquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Vinniiee WOTE komt naar NL![]()
Twee keer zelfs![]()
Niet slimquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Coax kabel van 5m halen terwijl je kamer ook 5 meter is
7, 5 is genoegquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faal![]()
Terug en 10 of zelfs 15 meter halen..
Gewoon 10 halen danquote:
Ik heb een hekel aan losse connectorsquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet slim![]()
Maximale lengte halen, heb je vast wel eens nodig en wat nu teveel is rol je gewoon op.
Dat kon ik zo gauw niet vinden, misschien Lola?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Staat er ook wanneer kaarten in verkoop gaan?
Dat dus. Dit is je eerste huisje, zeker weten dat je hierna meer nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:21 schreef muhahaha het volgende:
Of je verhuist en je hebt dan ineens 8 meter nodig.
ik slinger zo de laptop aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kon ik zo gauw niet vinden, misschien Lola?
Dan wordt ie korterquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon 10 halen dan
Stel je voor dat je de boel nog wilt omzetten..
Of je besluit alles via de muur/plafond te laten lopen ipv over de grond (zoals mijn broertjequote:
Maar om daar voor al 50m op voorraad te gaan leggen is ook nogal overbodig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus. Dit is je eerste huisje, zeker weten dat je hierna meer nodig gaat hebben.
29 novemberquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Staat er ook wanneer kaarten in verkoop gaan?
Wut?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je besluit alles via de muur/plafond te laten lopen ipv over de grond (zoals mijn broertje)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit weet je eens iets zinnigs te meldenen nu
![]()
Niet? Dan maar 10quote:
Achquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Is er iemand die met mij naar de opposites wil?![]()
alleen leuke mensen mogen mee
Dat is voor paradiso trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Haarlemquote:
zelfde datumquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is voor paradiso trouwens. Geen zin om tivoli ook nog op te zoeken
.
Oh ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen leuke mensen Roy, wij dus niet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
goffer ik heb toch geen geld om ook nog allerlei concertkaartjes te kopen nu .....
Ik haat decemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 19:37:54 ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat december
serieus
kutverjaardagen kutsinterklaas kutAPK
Kutkat ook nog tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even klussen![]()
[..]
Ik haat december
serieus
kutverjaardagen kutsinterklaas kutAPK
Kutkat ook nog tussendoorGelukkig kan je de APK dan een jaar overslaan, lang leve 1 keer in de 2 jaar APK op nieuwere auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest kun je weinig aan doen ja.. Of wel weinig aan uitgeven.. Maar dan krijg ej vast ruzie om je heen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja dat welquote:
Uhm ik moet gewoon elk jaar apk doen hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de APK dan een jaar overslaan, lang leve 1 keer in de 2 jaar APK op nieuwere auto's
De rest kun je weinig aan doen ja.. Of wel weinig aan uitgeven.. Maar dan krijg ej vast ruzie om je heen..
Whut.. Hij is van na 2005 toch? Of ben ik gek? Dan hoeft het toch pas over 2 jaar weer? Of zit ik er nou naast.. Peu help eens..quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Uhm ik moet gewoon elk jaar apk doen hoor
quote:A little old lady was walking down the street dragging two large garbage bags behind her. One of the bags was ripped, and every now and then, a $50 bill fell out onto the footpath.
Noticing this, a cop stopped her, and said, “Ma’am, there are $50 bills falling Out of that bag.”
“Oh, rats! Darn it!” said the little old lady. “I’d better go back and see if I can find them. Thanks for telling me officer..”
“Well, now, not so fast,” said the cop. “Where did you get all that money? You didn’t steal it, did you?”
“Oh, no, no”, said the old lady. “You see, my yard is right next to the baseball stadium parking lot. On game days, a lot of fans come and pee through a hole in the fence, right into my garden. It used to really annoy me and kills the flowers, you know. Then I thought, ‘why not make the most of it?’ So, now, on game days, I stand behind the fence by the knot hole, real quiet, with my shears. Every time some guy sticks his dingus through my fence, I surprise him, Grab hold of it and say, ‘O.K., buddy! Give me $50, or I cut off your johnson!”
“Well, that seems only fair,” said the cop, laughing. “OK. Good luck! Oh, by the way, what’s in the other bag?”
“Well, you know”, said the little old lady, “not everybody pays”
ik moet naar de wc maar ik durf niet want te koud.quote:
Jouw wc is echt te koud ja!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet naar de wc maar ik durf niet want te koud.
Das balenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet naar de wc maar ik durf niet want te koud.
Wat gaan ze doen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet mijn wekker op heel vroeg zetten morgen want ik krijg bouwvakkers over de vloer
Buttcracksquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet mijn wekker op heel vroeg zetten morgen want ik krijg bouwvakkers over de vloer
mijn gang en slaapkamer zijn kouderquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw wc is echt te koud ja!!
Wat voor soort lijstje wil je om de kus?
Iets met een cv ketel ofzoquote:
dan hoop ik voor je dat je een uitzondering krijgt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken wel een lekkere bouwvakkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus er zijn geen lekkere bouwvakkers
Enkel tuinmannen en glazenwassers
True!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn gang en slaapkamer zijn kouder
Och die ene dagquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met een cv ketel ofzo![]()
Maar om heel vroeg al!!
Nu kan ik niet zoals normaal tot een uur of 2 in alleen mn badjas rondlopen
Om het feit dat ik nu moet zorgen dat ik om 8 uur al aangekleed en geplamuurd ben!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och die ene dagWaar maak je je druk om
Ik heb ze al gezien, ze zijn oudquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je een uitzondering krijgt.
geplamuurd ook echt... dat is weer wat overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om het feit dat ik nu moet zorgen dat ik om 8 uur al aangekleed en geplamuurd ben!!
Is de schuld van GvsE!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geplamuurd ook echt... dat is weer wat overdreven vind je niet?
Na 2-enquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de schuld van GvsE!
Sinds ik heb ontdekt dat ik een gezichtsuitdrukking heb als ik mn wenkbrauwen invul doe ik dat uhm dagelijks
Of als ik om 8 uur in de ochtend al mensen spreekquote:
Nergens voor nodig toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of als ik om 8 uur in de ochtend al mensen spreek
Klopt. Heb je helemaal gelijk in!quote:
Als het nou leuke bouwvakkers zijn, dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Heb je helemaal gelijk in!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Heb je helemaal gelijk in!
Is je bed al over?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, tv werkend
Wifi alleen nog niet, want geen laptop bij me
De kans dat jou dit lukt is GELUKKIG heel klein!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zijn Jamaican rumbonen zo verslavend.
varken en kipquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat jou dit lukt is GELUKKIG heel klein!!
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Klopt, ik ken geen mensen met een smart.
LOLLLLLLLLLLLLLquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en dat ding past de trap niet op.
Zag laatst dat je bij het VVV kantoor een 'hangover' uitje kunt boeken.quote:
Do want!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zag laatst dat je bij het VVV kantoor een 'hangover' uitje kunt boeken.
Kun je de film naspelen.
Het is niet wat je denkt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Do want!!
Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog maar weinig weet van mijn stapavond met GvsE, Smurf en C4 in Amsterdam
Dus geen drank voor hups?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt.
Je moet uitzoeken wat er allemaal is gebeurt aan de hand van hilarische gebeurtenissen. Alles is al voorgekauwt natuurlijk.
de volgende keer wordt C4 met een gezicht vol inkt wakker en stapt Smurf de badkamer in en komt daar de tijger van Rutte tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do want!!
Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog maar weinig weet van mijn stapavond met GvsE, Smurf en C4 in Amsterdam
Dus ook een soort van hangover![]()
Geen idee hoe die oude besjes daarover denken daar bij het VVV kantoor.quote:
nee want meetquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er mensen die zin zouden hebben in een Hups New years party?
Zeg maar 2de of 3de weekend van januari, zwemmen the day after enz![]()
Gaan wij gewoon samen Amsterdam onveilig maken in januari?quote:
Count me inquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
baconquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan wij gewoon samen Amsterdam onveilig maken in januari?
We moeten sowieso langs de condomerie
Je begrijpt het heel goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Condoom met bacon smaak?Of begrijp ik het nu verkeerd?
Piemel op de BBQ vrees ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Condoom met bacon smaak?Of begrijp ik het nu verkeerd?
Hossel de rest ook ff danquote:
Euh, misschienquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn meet is sowieso beter dan de UK!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, misschien
Mits ik dan niet in de UK zit
Patriwatte?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet tot het patriciaat behoren
Maar.. Euhm.. Nee, niet helemaal..quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn meet is sowieso beter dan de UK!!
And you know it
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry baasquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You dissapoint me, Muhahaha.
Precies, het leven is een groot feest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij behoort tot de bourgeoisie.
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet jij niet nog wat lampen opgehangen hebben ofzo?
Nee hoor, gewoon een liefde voor baconquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets gaat er mis als je condooms met baconsmaak nodig hebt
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, het leven is een groot feest.
Ontzettend leuk. Heb me non-stop vermaakt. Leuke stad. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten en drinken. Ruimte om te winkelen. Ruimte voor cultuur.quote:
En nog geneukt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontzettend leuk. Heb me non-stop vermaakt. Leuke stad. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten en drinken. Ruimte om te winkelen. Ruimte voor cultuur.
Nee, dat niet. Ik moet zeggen dat de vrouwen daar behoorlijk knap waren. En iedereen was wat kleiner dan hier, waardoor ik ongeveer gemiddeld groot leek.quote:
Tofquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Ontzettend leuk. Heb me non-stop vermaakt. Leuke stad. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten en drinken. Ruimte om te winkelen. Ruimte voor cultuur.
Wow dan had je toch juist kunnen hosselen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik moet zeggen dat de vrouwen daar behoorlijk knap waren. En iedereen was wat kleiner dan hier, waardoor ik ongeveer gemiddeld groot leek.
Zeker. Alleen waren we wat verrast voor de Spire of Dublin. 121 meter hoog, we zagen hem pas toen we er tegenaan liepenquote:
We waren veel te druk met onszelf gastronomisch verwennen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow dan had je toch juist kunnen hosselen.
Toevalligquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Alle lampen in de gang zijn kapot en in de keuken heb ik nog maar 1 lampje
Kan ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een liefde voor bacon
Ah wel nice, laddertje zat geworden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
We waren veel te druk met onszelf gastronomisch verwennen.
Nee, daarvoor zat er te weinig alcohol in het het bier en cider.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah wel nice, laddertje zat geworden?
Mjah!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig
Wat een kut dingen zijn dat in de gang
Oesters ja? Vreemde jongens, die Ieren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, daarvoor zat er te weinig alcohol in het het bier en cider.
Maar weer veel nieuwe dingen geprobeerd. Ook een bier gemaakt met oesters
Het was een porter, maar dan een behoorlijk zoute.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oesters ja? Vreemde jongens, die Ieren.
Veel keus dus?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een porter, maar dan een behoorlijk zoute.
Ook een bier die naar Marmite smaakte.
Wel ver weg van het Belgisch bier gebleven. Dat was iets van 6 euro per 300 ml
Bij sommige wel, ja. Maar er was ook een kroeg/restaurant in een kerk. Daar was wat minder keuze.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij sommige wel, ja. Maar er was ook een kroeg/restaurant in een kerk. Daar was wat minder keuze.
Dus ging ik gewoon aan de Bulmers Berry
Het is een Iers cider die een beetje naar cassis smaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik baal er wel van dat ik geen bier lust.
Zuipeeeh, liegeeehquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah!
Dus jullie moeten weer langskomen!!
Dat ziet er wel lekker uit eigenlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een Iers cider die een beetje naar cassis smaakt.
[ afbeelding ]
Beetje een vrouwendrankje, maar YOLO.
Ow dat past wel in mijn straatje en niet omdat ik zo verwijfd ben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een Iers cider die een beetje naar cassis smaakt.
[ afbeelding ]
Beetje een vrouwendrankje, maar YOLO.
Is het ook. Maar ik heb geen andere man daar cider zien drinken. Alleen vrouwen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ziet er wel lekker uit eigenlijk
Ik zal eens kijken of ik er hier wat van kan vinden. Hier vind je sneller Kopparberg, Magners en Rekorderlig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat past wel in mijn straatje en niet omdat ik zo verwijfd ben.
Even opschrijven, we hebben hier een kroegje met een redelijk groot aanbod. Hopelijk hebben ze hier ook wat van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er hier wat van kan vinden. Hier vind je sneller Kopparberg, Magners en Rekorderlig.
Nee want die tikken alleen pints achteroverquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ik heb geen andere man daar cider zien drinken. Alleen vrouwen.
[..]
Ik zal eens kijken of ik er hier wat van kan vinden. Hier vind je sneller Kopparberg, Magners en Rekorderlig.
Ja!! Hossel het!!quote:
Nice ;7quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even opschrijven, we hebben hier een kroegje met een redelijk groot aanbod. Hopelijk hebben ze hier ook wat van.
Cider komt ook in pints.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want die tikken alleen pints achterover
Duh. Minder is voor watjes..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice ;7
[..]
Cider komt ook in pints.
Ze vragen meestal niet eens of je een pint wilt. Je krijgt het gewoon.
Rival, Tgnd, uhmquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie waren er de vorige keren ook alweer nog meer bij?
Muhaha, joof, viro, c_a, lola...?
Die zijn toch al over halverwege januari?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg: schijt aan familieverplichtingen
Oh wacht... 2e of 3e weekend. Ik dacht 2e of 3e van januariquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn toch al over halverwege januari?
|Het komt goed!!quote:
2de of 3de weekend van januariquote:
Het 2e zou ik heel misschien onder voorbehoud ed ook kunnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2de of 3de weekend van januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |