quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat als Hollandse?Doe je goed
Er werken inderdaad veel aziaten, maar vrijwel alle parttimers zijn gewoon Nederlandersquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nemen ze daar Nederlanders voor aan.Hier hoef je het niet eens te proberen.
oooowwww, had dat dan gezegdquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Tamashii het volgende:
Zoveel is het nou ook weer niet hoor.
Hehe, je zou me beter moeten kennen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oooowwww, had dat dan gezegd
Dat klinkt heel dubbelquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, je zou me beter moeten kennen!
Nouquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LOLOLOL!!!EINZ EINZ EINZ !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Toch wel een beetje zenuwachtig![]()
Succes meisquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Succes meid, het lukt je vast!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeeere we gooo!![]()
Smoothquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij met mij straks halverwege Apeldoorn-Hoorn?
Koud hoor zo langs de snelwegquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de Ikea?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kapot en mijn auto weeg ruim 1500 kilo, dus die wil je wel werkend hebben als je in de binnenstad woontquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat was er eigenlijk mis mee?
Bij mijquote:
Oiquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuurbekrachtiging kapot en mijn auto weeg ruim 1500 kilo, dus die wil je wel werkend hebben als je in de binnenstad woont
Viel mee, alleen de pomp moest vervangen worden. Kan er geen weekend van weg iigquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij
Oh, wachtzonder Vinnie dan
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel. Mijn huis maar inwijden dan
quote:
Boobiesquote:
het gaat over booooooobsquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
Val op het goede moment binnen zie ik al
Klopt, maar jij hangt hier rondquote:
Van wie danquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over booooooobs
Niet de mijne![]()
![]()
Volgens mij had ik het echt wel over jouw boobiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over booooooobs
Niet de mijne![]()
![]()
Nouja zeg, dan nietquote:
Donkere ogen bij een getint meisje (duhquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n onschuldige, doch ondeugende blik
Noem je me nou stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donkere ogen bij een getint meisje (duh)
Fel blauw
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Donkere ogen bij een getint meisje (duh)
Fel blauw
Gadverquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Noem je me nou stukNiemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie wat?
Mjah, ze kan beterquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Edit: ogen dan, lach vind ik niet echt mooi
Ja, daar kan ze verder weinig aan doen natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien. Tanden vind ik te groot/perfectionist
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, daar kan ze verder weinig aan doen natuurlijk..
Ik ken niemand met donkere ogen/getinte huid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon interesse vin, niet zo moeilijk doen.
Of heb je inmiddels tetten gekregen?
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken niemand met donkere ogen/getinte huid.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je buurvrouw zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donker
Negerinnen vind ik te donkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oude scharrel voor je in de aanbieding, ze is wel wat meer dan alleen donker
Nee, zij heeft nog een redelijk blanke huid voor een Braziliaanse. Dit is een andere Braziliaanse, echt zwartquote:
quote:
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plus ik hoef niet iemand waar jij in hebt zitten roeren.
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu, enige ervaring met chiptuning en wat voor soorten er zijn en hoe ik weet of een zaakje betrouwbaar is?
Mjah, dat is het probleem, ik kon zo snel niks vinden.. En de vroegere Honda clubs waar ik bij zat zijn nu 1 organisatie geworden.. Honda Community Nederland.. Dat wordt puzzelen en zoeken als ik genoeg tijd heb..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.
[..]
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.
S vb sjwbdjsjwhix jamaidhdniwhsvuahaah.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, is al bijna 2 jaar terug, merk je niks meer van. Ondertussen spreekt ze waarschijnlijk ook wel Engels.
[..]
Alleen voor Alfa, Fiat, Lancia. Maar het is heel makkelijk, ga naar een forum van een merken club en vraag daar rond. Ga nooit naar iemand die je top vermogens beloofd, maar wel naar iemand die serieus nadenkt over betrouwbaarheid, koppelkrommes etc. Ipv te focussen op lambda waardes.
Daar is vast wel een onderdeel over tuning bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat is het probleem, ik kon zo snel niks vinden.. En de vroegere Honda clubs waar ik bij zat zijn nu 1 organisatie geworden.. Honda Community Nederland.. Dat wordt puzzelen en zoeken als ik genoeg tijd heb..
Ik heb donkere ogenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boobies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Geen geld?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is vast wel een onderdeel over tuning bij![]()
maar dacht dat jij geen geld had en dan toch chippen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boobies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hewaarom? Jij hebt toch geen kpd toegang
echt geil vind ik het nog niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een hele goeie geile avondddd
Dat zei je laatst en waarom verkoop je je velgen dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen geld?
Ik was vergeten dat ik mijn vakantiegeld (2e deel) nog kreeg, en volgende maand afrekening etc
Maar ik ben voorlopig alleen bezig met informatie verzamelen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt geil vind ik het nog niet hoor
Had ik welquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Echt hewaarom? Jij hebt toch geen kpd toegang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik wel
Met wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Niet omdat ik perse geld nodig heb, iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei je laatst en waarom verkoop je je velgen dan?
Zware velgen helpen meestal ook niet. Hoe groter de velg des te zwaarder. De lucht in een band is altijd lichter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet omdat ik perse geld nodig heb, iig.
Ik lever te veel in aan verbruik met die zware krengen, scheelt me 300 tot 400 km per tank.. En dat ligt echt niet aan mijn rechter voet..
Vorige WINTER, toen ik hem net had, haalde ik 950km uit een tank, nu in de zomer met die 17" velgen 550 tot 600 km, ik heb geen andere verklaring dan dat het puur door de velgen komt, en het platte en plakkerige van de Toyo T1R's die er omheen zitten..
Gelukkig hebben we de cachefiles nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze allemaal offline![]()
Daarom dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zware velgen helpen meestal ook niet. Hoe groter de velg des te zwaarder. De lucht in een band is altijd lichter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |