Juist een chille LM. Niet controleren op schadequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:01 schreef Solidberg het volgende:
Per 29/10 moeten sleutels en papieren in het kantoortje afgegeven worden, maar voor de rest schijnt er niks veranderd te zijn. Iig bedankt!
Idd wel beter dat je geen schade hoeft te controleren. Bij Amsterdam moet je alleen wel oppassen voor die paaltjes.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef S-RS het volgende:
[..]
Juist een chille LM. Niet controleren op schadeMoet er maandag ook voor rijden, maar dan afleveren bij de vestiging in Amsterdam.
Boem is hoquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Idd wel beter dat je geen schade hoeft te controleren. Bij Amsterdam moet je alleen wel oppassen voor die paaltjes.
Niet moeilijk! Eerste keer kan een beetje tricky zijn, daarna rol je er zo naar binnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Wat is er aan die klant zo erg dan?
Heb zelf overigens maandag Groningen - Hoogvliet in een Citygo en Stellendam - Almere in een Antara. Is die garage in Almere van A echt zo erg? Zie een hele opmerking in de rit gegevens mbt die garage.
Jup, eerste keer daar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:28 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Niet moeilijk! Eerste keer kan een beetje tricky zijn, daarna rol je er zo naar binnen.
Waar in Hoogvliet moet je zijn? Beurtschipperstraat?
Wij rijden al 25 jaar Citroën. Aantal BX'en, een normale Xsara, 2 Xsara Picasso's. een C4 Picasso en nu een C5. Eigen was de C4 Picasso het minst, vanwege de dramatische EB6v bak.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef discotex2 het volgende:
Laatst een gloednieuwe citroen DS5 gereden. Wat een kutbak serieus. Remt veel te krachtig motor schokt aan alle kanten, had er wel wat meer van verwacht. Maar eigenlijk vind ik alle citroens rare alternatieve kutbakken. Jullie mening?
Die arme paaltjes die allemaal al eens geraakt zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Idd wel beter dat je geen schade hoeft te controleren. Bij Amsterdam moet je alleen wel oppassen voor die paaltjes.
Oude Citroëns zijn baas, van de DS tot de Xantia Activa.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wij rijden al 25 jaar Citroën. Aantal BX'en, een normale Xsara, 2 Xsara Picasso's. een C4 Picasso en nu een C5. Eigen was de C4 Picasso het minst, vanwege de dramatische EB6v bak.
Rij zelf nu een Xsara en dat rijdt oprecht prima. De BX'en waren trouwens echte bazenbakken.
Het spijt me zeer, maar ik vind dat echt de meest waardeloze ruk bakken uit z'n klasse. Wat een boten.quote:
Rij jij nu voor een andee bedrijf of wat doe jij?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn laatste rit voor EW reed.
Wij hebben ook een BX gehad. Zelf nooit in gereden had mijn rijbewijs toen nog niet. Was altijd wel een leuke auto. Duikboot. Uiteindelijk werd hij onbetrouwbaar omdat er allerlei vloeistoffen begonnen te lekken en hij niet meer omhoog kwam en niet meer remde. Toen is hij naar de sloop afgevoerd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wij rijden al 25 jaar Citroën. Aantal BX'en, een normale Xsara, 2 Xsara Picasso's. een C4 Picasso en nu een C5. Eigen was de C4 Picasso het minst, vanwege de dramatische EB6v bak.
Rij zelf nu een Xsara en dat rijdt oprecht prima. De BX'en waren trouwens echte bazenbakken.
Vandaag liep ik in de PC in Amsterdam en daar probeerde iemand met een 911 file te parkeren. Meerdere voorbijgangers: HOOOO STOP!! vervolgens zei iemand nog dat hij beter een Ford had kunnen kopen want die kon automatisch voor je parkerenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Fileparkeren doe ik ook alleen als het echt niet anders kan. Al heb ik wel zo'n beetje de makkelijkste auto om te parkeren.
Tjah, een rijbewijs krijg je niet bij de aanschaf van die wagens, hetzelfde geldt voor de 'skills' om te parkeren. Veel van die rijke mannetjes in hun stoere wagentjes bakken niks van parkeren valt me op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Vandaag liep ik in de PC in Amsterdam en daar probeerde iemand met een 911 file te parkeren. Meerdere voorbijgangers: HOOOO STOP!! vervolgens zei iemand nog dat hij beter een Ford had kunnen kopen want die kon automatisch voor je parkeren.
Ben een jaar geleden afgestudeerd en werk nu fulltime.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Rij jij nu voor een andee bedrijf of wat doe jij?
Net zoals die Afrojack die z'n gloednieuwe Ferrari in de prak reed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Tjah, een rijbewijs krijg je niet bij de aanschaf van die wagens, hetzelfde geldt voor de 'skills' om te parkeren. Veel van die rijke mannetjes in hun stoere wagentjes bakken niks van parkeren valt me op.
In die sportauto's is het ongeloofelijk kut parkeren hoor, een gewone gezinsbak krijg je er beter in..quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef Kiprollade het volgende:
Tjah, een rijbewijs krijg je niet bij de aanschaf van die wagens, hetzelfde geldt voor de 'skills' om te parkeren. Veel van die rijke mannetjes in hun stoere wagentjes bakken niks van parkeren valt me op.
Mij maak je niet wijs dat als je een gewone gezinsbak kan inparkeren je geen sportwagen kan inparkeren. Oké, ze zijn breder en je hebt minder zicht waardoor het wat moeizamer gaat, maar als je de rekening houdt met de beschikbare ruimte en de techniek beheerst is het instuur moment vrijwel het enige waar je dan nog op let (ervan uitgaande dat je de breedte en lengte van je auto kent).quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In die sportauto's is het ongeloofelijk kut parkeren hoor, een gewone gezinsbak krijg je er beter in..
Die auto's zijn ongeloofelijk breed, weinig zicht naar achter en de spiegels zijn ook waardeloos
Het is niet altijd een kwestie van kunnen
Probeer het maar eens, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat als je een gewone gezinsbak kan inparkeren je geen sportwagen kan inparkeren. Oké, ze zijn breder en je hebt minder zicht waardoor het wat moeizamer gaat, maar als je de rekening houdt met de beschikbare ruimte en de techniek beheerst is het instuur moment vrijwel het enige waar je dan nog op let (ervan uitgaande dat je de breedte en lengte van je auto kent).
Zo slinger ik mijn auto op dezelfde manier in een vak als dat ik dat met mijn vaders 508 doe.
Gevoelige remmen en koppeling ben ik met je eens. Heb het zelf al een keer meegemaakt, dus praat uit een klein beetje ervaring. Niet dat ik een parkeerwonder ben o.i.d.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, dan praten we verder.
Bovendien hebben dat soort auto's ook erg gevoelige remmen en koppeling.
Daarnaast is het natuurlijk ook een kwestie van inschatten. Toen ik die 911 zag inparkeren had ik persoonlijk niet geprobeerd om daar achteruit file te parkeren. Ik heb ook niet gezien of het uiteindelijk is gelukt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gevoelige remmen en koppeling ben ik met je eens. Heb het zelf al een keer meegemaakt, dus praat uit een klein beetje ervaring. Niet dat ik een parkeerwonder ben o.i.d.![]()
Sommigen vinden het gewoon lastig of kunnen het vrijwel niet, dat is nou eenmaal zo. De één kan het beter dan de ander, maar als je de tijd neemt en gewoon goed oplet is er weinig aan de hand.
Wel eens iemand een F430 Scuderia achteruit zien inparkeren.. Lukte wel, duurde alleen heel lang door de automaat waar niet echt makkelijk mee kan worden gekropen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:56 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat als je een gewone gezinsbak kan inparkeren je geen sportwagen kan inparkeren. Oké, ze zijn breder en je hebt minder zicht waardoor het wat moeizamer gaat, maar als je de rekening houdt met de beschikbare ruimte en de techniek beheerst is het instuur moment vrijwel het enige waar je dan nog op let (ervan uitgaande dat je de breedte en lengte van je auto kent).
Zo slinger ik mijn auto op dezelfde manier in een vak als dat ik dat met mijn vaders 508 doe.
Dood en verderf.quote:Op zondag 1 december 2013 12:44 schreef Guitar93 het volgende:
Ik heb binnenkort sollicitatie gesprek voor de hiker.
Wat kan ik eigenlijk allemaal verwachten binnen jullie ervaringen?
Bij EW? Tip: veel rijden van te voren en moeilijke situaties opzoeken, die rijtest is echt een hel.quote:Op zondag 1 december 2013 12:44 schreef Guitar93 het volgende:
Ik heb binnenkort sollicitatie gesprek voor de hiker.
Wat kan ik eigenlijk allemaal verwachten binnen jullie ervaringen?
Er is altijd nog hoop.quote:Op zondag 1 december 2013 12:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ach, als je het niet haalt kun je altijd nog auto's voor Autoreset in de prak rijden.
Als degene aan wie je dat vraagt dat niet wil en er een klacht over indient komt dat op jou terug. En ja, daar worden klachten over ingediend.quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Kiprollade het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik het volgende op kan lossen:
Ik moet morgen van de Brailleweg (afleveren) naar de Jupiterweg (ophalen 2e rit), beide in Leeuwarden. Als ik met het OV wil duurt het ongeveer 1 uur en 10-15 minuten, terwijl het met de auto nog geen 15 minuten is (8 km). Dit heeft ermee te maken dat ik meer dan een halfuur moet lopen en lang op een stoptrein moet wachten.
Lijkt me ook een optie om te vragen of iemand me daar kan afzetten (is overigens bij het grote postbedrijf in NL), weet niet of mensen ervaring hiermee hebben?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als degene aan wie je dat vraagt dat niet wil en er een klacht over indient komt dat op jou terug. En ja, daar worden klachten over ingediend.
Hmm, dan maar met het OV, wil zeker geen klacht op m'n eerste werkdagquote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon met het OV gaan, je krijgt toch per uur uitbetaald. Ik vroeg nooit om een lift, dat valt niet overal goed, maar als het werd aangeboden maakte ik er wel altijd gebruik van.
Ik heb mijn rijbewijs al anderhalf jaar. Enorm veel gereden in die tijd. Maar Breda uit je hoofd kennen lijkt me sterk toch? Ik hoop dat je navigatie mag gebruiken.quote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef Viezze het volgende:
Let niet op wat deze grapjassen hierboven allemaal zeggen. Het is niet zo dat 2 op de 3 dood gaan tijdens de rit, maar er zijn tot op heden zeker wel een paar sollicitanten overleden, dus zorg voor een goede verzekering. Eigenlijk moet je alles laten zien tijdens de rijtest, het is dan ook een stuk moeilijk dan het halen van je rijbewijs. Het bestaat uit meerdere onderdelen, waarvan het terreinrijden het moeilijkste is en hier vallen ook de meeste gewonden. Bereid je goed voor, zorg dat je op Google Maps Breda uit je hoofd leert want je moet op commando van de instructeur naar elke willekeurige straat kunnen rijden. Mocht je een van de gelukkigen zijn die door de selectie heen komt dan heb je natuurlijk wel een geweldige baanDaarnaast:
[..]
Er is altijd nog hoop.
Ze sturen je allemaal rare situaties in, je weet vaak door de drukte niet meer wat je moet doen waardoor je echt geluk moet hebben om het te halen. Wat ze bedoelen met overlijden is dat de meeste van die situaties erg gevaarlijk zijn waardoor je goed moet kunnen anticiperen, voor sommigen is dit dus fataal geworden. Daarom zou het héél verstandig zijn elk kruispunt in en rondom Breda goed te bestuderen en analyseren.quote:Op zondag 1 december 2013 15:30 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al anderhalf jaar. Enorm veel gereden in die tijd. Maar Breda uit je hoofd kennen lijkt me sterk toch? Ik hoop dat je navigatie mag gebruiken.
Okay! Maar door Breda rijden lijkt me lang niet zo erg dan door Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Dat is echt mijn territorium de randstad.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ze sturen je allemaal rare situaties in, je weet vaak door de drukte niet meer wat je moet doen waardoor je echt geluk moet hebben om het te halen. Wat ze bedoelen met overlijden is dat de meeste van die situaties erg gevaarlijk zijn waardoor je goed moet kunnen anticiperen, voor sommigen is dit dus fataal geworden. Daarom zou het héél verstandig zijn elk kruispunt in en rondom Breda goed te bestuderen en analyseren.
Kortom, het is een hel.
T schijnt dat ze ook je vermogen testen om sarcasme te onderscheiden van niet-sarcasme, maar dat zijn slechts roddels.quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Okay! Maar door Breda rijden lijkt me lang niet zo erg dan door Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Dat is echt mijn territorium de randstad.
Maar bedankt iedereen!
Toen ik solliciteerde moest ik er ook een dag voor uittrekken omdat we naar de Nurburgring moesten, daar moesten we de BMW 5 van Easyway in onder 9 minuten een rondje laten rijden, om te testen of we onze opdrachten snel konden uitvoeren. Ik haalde het in 8:23, nog twee anderen ook, maar die dag vielen er 7 af, best lastig dus.quote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef Viezze het volgende:
Let niet op wat deze grapjassen hierboven allemaal zeggen. Het is niet zo dat 2 op de 3 dood gaan tijdens de rit, maar er zijn tot op heden zeker wel een paar sollicitanten overleden, dus zorg voor een goede verzekering. Eigenlijk moet je alles laten zien tijdens de rijtest, het is dan ook een stuk moeilijk dan het halen van je rijbewijs. Het bestaat uit meerdere onderdelen, waarvan het terreinrijden het moeilijkste is en hier vallen ook de meeste gewonden. Bereid je goed voor, zorg dat je op Google Maps Breda uit je hoofd leert want je moet op commando van de instructeur naar elke willekeurige straat kunnen rijden. Mocht je een van de gelukkigen zijn die door de selectie heen komt dan heb je natuurlijk wel een geweldige baanDaarnaast:
[..]
Er is altijd nog hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |