abonnement Unibet Coolblue
pi_133641873
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpg

Met de eerste uitzending op 23 november 1963, 33 seizoenen, 798 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.



Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels twaalf regenerations gehad. De rol van de huidige Doctor wordt vertolkt door Matt Smith. In de Christmas special zal hij door Peter Capaldi vervangen worden.



Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg

Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2012/2013, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW7, was verspreid over het najaar van 2012 en voorjaar 2013. Dit vanwege het 50-jarige bestaan van Doctor Who op 23 november dit jaar.

Doctor Who wordt gedurende een regulier seizoen op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen werd wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel. Getiteld 'Miracle Day' duurde TW4 tien afleveringen en dit werd geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkte zich dan ook niet langer tot de UK, maar plaatste zich ook in de VS.

Torchwood werd worden uitgezonden op BBC One en Starz, in de zomer van 2011.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Afleveringen

Seizoen 7 van Doctor Who is net afgelopen. Dit jaar volgen nog de 50th Anniversary Special (23 november) en de Christmas Special (25 december). Seizoen 8 staat gepland voor 2014.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133642034
Hehe, ik wilde even de afbeelding van alle Doctors vervangen in de OP. Toen zag ik er boven staan dat er tien regenerations waren geweest en wilde ik dat aanpassen naar twaalf. Vervolgens staat er dat de elfde Doctor door Matt Smith gespeeld wordt, tsja, hoe leg je dat uit. Daar maar 'huidige Doctor' van gemaakt. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133642080
En tóch wil ik potdomme nog een seizoen van Torchwood :(
Ja doei.
pi_133642256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
En tóch wil ik potdomme nog een seizoen van Torchwood :(
Onzin, je wil gewoon meer Jack Harkness op TV. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133642322
Oh, nee, dat dan weer niet per se. Maar ik wil weten hoe 't verder gaat ;(
Ja doei.
pi_133642357
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Onzin, je wil gewoon meer Jack Harkness op TV. :P
Dan moet je Arrow kijken, daar zittie in.
pi_133642420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dan moet je Arrow kijken, daar zittie in.
Ik zei Jack Harkness, niet John Barrowman. :(

:P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 november 2013 @ 14:34:51 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133642475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dan moet je Arrow kijken, daar zittie in.
Of The Five-ish Doctors Reboot :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133642497
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zei Jack Harkness, niet John Barrowman. :(

:P
Als het om het 'zien' ging hoefde dat niet uit te maken :o
Maar Jack mag van mij ook wel terugkomen in Doctor Who.
pi_133642599
In de 50th zegt the Doctor aan het einde dat hij wel een goeie curator zou zijn. Was Peter Capaldi geen curator in Fires of Pompeii?
pi_133642642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
In de 50th zegt the Doctor aan het einde dat hij wel een goeie curator zou zijn. Was Peter Capaldi geen curator in Fires of Pompeii?
"A 2008 episode of Doctor Who, entitled "The Fires of Pompeii", portrays Caecilius, played by Peter Capaldi, as a marble merchant. Tracey Childs plays his wife Metella, Francois Pandolfo plays his son Quintus, and Francesca Fowler plays Evelina, his prophet daughter (a character created for the episode). In this story, he and his family are saved from the eruption by the main character who transports them to safety. Caecilius coins the word "volcano" on witnessing the eruption."
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 14:41:03 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133642658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:10 schreef DoomCow het volgende:
'Doctor Who' Christmas special plot details revealed
Matt Smith will make his final appearance as Time Lord in 'The Time Of The Doctor'

http://www.nme.com/filman(...)ails-revealed/326615
Dat zijn geen plot details, da's gewoon de officiėle synopsis. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133642887
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

"A 2008 episode of Doctor Who, entitled "The Fires of Pompeii", portrays Caecilius, played by Peter Capaldi, as a marble merchant. Tracey Childs plays his wife Metella, Francois Pandolfo plays his son Quintus, and Francesca Fowler plays Evelina, his prophet daughter (a character created for the episode). In this story, he and his family are saved from the eruption by the main character who transports them to safety. Caecilius coins the word "volcano" on witnessing the eruption."
Hm, toch maar even terug kijken dan. Ik wil gewoon hopen dat hij daar the Doctor al is, en Ten stuurt naar een keuze die hij normaal niet zou maken.
pi_133643061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:51 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Hm, toch maar even terug kijken dan. Ik wil gewoon hopen dat hij daar the Doctor al is, en Ten stuurt naar een keuze die hij normaal niet zou maken.
Het lijkt mij logischer dat, als er al een connectie is, hij zijn gezicht als inspiratie voor de regeneration heeft uitgekozen. Net zoals de 5e-6e Doctor het uiterlijk heeft gekozen van de man die hem neerschoot.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133643147
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het lijkt mij logischer dat, als er al een connectie is, hij zijn gezicht als inspiratie voor de regeneration heeft uitgekozen. Net zoals de 5e-6e Doctor het uiterlijk heeft gekozen van de man die hem neerschoot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 15:18:14 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133643585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:51 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Hm, toch maar even terug kijken dan. Ik wil gewoon hopen dat hij daar the Doctor al is, en Ten stuurt naar een keuze die hij normaal niet zou maken.
RTD had een idee over het feit dat Capaldi al de rollen van Caecilius en Frobisher had gespeeld en Moffat heeft bij hem geļnformeerd of dat idee nog steeds werkte, wat het geval is. Dus wellicht wordt er een leuke connectie gelegd in seizoen 8. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133643620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

RTD had een idee over het feit dat Capaldi al de rollen van Caecilius en Frobisher had gespeeld en Moffat heeft bij hem geļnformeerd of dat idee nog steeds werkte, wat het geval is. Dus wellicht wordt er een leuke connectie gelegd in seizoen 8. :)
Inderdaad, zie post hierboven. ;)
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 15:21:20 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133643682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:19 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Inderdaad, zie post hierboven. ;)
Oh, ja. Ik had de post al getikt voor de jouwe, maar kreeg wat mensen aan m'n bureau. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133643732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh, ja. Ik had de post al getikt voor de jouwe, maar kreeg wat mensen aan m'n bureau. :P
Jammer hč, werken? :(
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 15:47:18 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133644412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Jammer hč, werken? :(
Het hoort erbij. Jammerder is dat ik eigenlijk ziek ben. :P

Wat vond je van de Celebration?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133644488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het hoort erbij. Jammerder is dat ik eigenlijk ziek ben. :P

Wat vond je van de Celebration?
Aflevering was fantastisch. Celebration was ontzettend leuk, ik had telkens aardige plekken en ik vond het leuk om een dagje rond te struinen. Wel iets te veel geld aan de merchandise uitgegeven :@
Jij?
  Admin dinsdag 26 november 2013 @ 16:03:03 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133644909
Ik heb me wel ingehouden met de merchandise. Niet alles is even zinnig en bovendien kun je het meeste ook wel gewoon online bestellen. Ik had wel een celebration t-shirt van tevoren besteld en die ook gewoon opgehaald, dus die heb ik.

En ik heb natuurlijk even een kijkje in de TARDIS genomen. Best cool om van dichtbij te zien, alleen jammer dat het niet de volledige set was.

Al met al was de celebration zeker leuk; het is gewoon een soort low key conventie. Heb de grote panels natuurlijk bijgewoond en drie of vier kleinere in de exhibition hall zelf. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133645031
Heel tof hoor, dat jullie naar die Celebration zijn geweest, maar hadden jullie een Dalek-cake die naar drop en lavendel smaakte?

En een lolly als eyestalk. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133645207
Best spijt nu dat ik niet naar die celebration ben geweest :{

Over 50 jaar beter ^O^
pi_133645420
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Heel tof hoor, dat jullie naar die Celebration zijn geweest, maar hadden jullie een Dalek-cake die naar drop en lavendel smaakte?

En een lolly als eyestalk. :P
Nee en pics.
pi_133645470
Dus de kerst special wordt weer net zo spannend als The Name of the Doctor en The Day of the Doctor? Goed bezig Moffat. Ik hoop wel dat ze Gallifrey niet in één aflevering terugbrengen, zodat de Doctor weer meer regeneraties kan krijgen. Daar kunnen ze prima langer over doen, toch?
pi_133645968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:20 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nee en pics.
:o

Ik hoop dat iemand zo slim was om die te maken. Er is in ieder geval geen foto van de Dalek die bijna helemaal opgegeten was, op de voorkant na, en heel zielig op de schaal lag. Nog nooit zoveel medelijden gehad met een Dalek. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:56:39 #28
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133646442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Dus de kerst special wordt weer net zo spannend als The Name of the Doctor en The Day of the Doctor? Goed bezig Moffat. Ik hoop wel dat ze Gallifrey niet in één aflevering terugbrengen, zodat de Doctor weer meer regeneraties kan krijgen. Daar kunnen ze prima langer over doen, toch?
26 eps ieder jaar de komende 10 jaar moet kunnen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:38:38 #29
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133651188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Breuls het volgende:
Ik heb me wel ingehouden met de merchandise. Niet alles is even zinnig en bovendien kun je het meeste ook wel gewoon online bestellen. Ik had wel een celebration t-shirt van tevoren besteld en die ook gewoon opgehaald, dus die heb ik.

En ik heb natuurlijk even een kijkje in de TARDIS genomen. Best cool om van dichtbij te zien, alleen jammer dat het niet de volledige set was.

Al met al was de celebration zeker leuk; het is gewoon een soort low key conventie. Heb de grote panels natuurlijk bijgewoond en drie of vier kleinere in de exhibition hall zelf. :)
Welke Tardis was dat eigenlijk? Ik heb een paar jaar geleden, toen the Experience in Londen was, de Tardis van de 9e en 10e Doctor gezien. Volgens mij dezelfde set die ze in deze special gebruikten.
No escape from reality
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:42:23 #30
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_133651315
Vandaag binnen gekomen van Amazon.
No escape from reality
pi_133658392
Salamander!
Wel lekker blijven plakken hč?
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:06:54 #32
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133658472
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133664122
Goeie TT trouwens, voor het geval dat nog niemand dat gezegd had :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 07:14:46 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133666812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:38 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Welke Tardis was dat eigenlijk? Ik heb een paar jaar geleden, toen the Experience in Londen was, de Tardis van de 9e en 10e Doctor gezien. Volgens mij dezelfde set die ze in deze special gebruikten.
De vorige. Dus degene die van The Eleventh Hour t/m The Angels Take Manhattan te zien was. Ze hadden de console op de glazen vloer, inclusief de time rotor en het 'plafond' er staan, en een stukje muur bij de deur. De rest van de set ontbrak, dus je was wel 'in de TARDIS' maar er ontbraken te veel details om het een soort van echt te laten voelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 07:15:52 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133666815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Vandaag binnen gekomen van Amazon.
[ afbeelding ]
Stond ik dit weekend even mee in m'n handen, maar ik vind de hoes te mooi voor iets dat volgens mij gewoon in zwart wit is. :P

(Overigens was de hoes die ik had iets meer oranje/geel dan rood: )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133667310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:56 schreef wdn het volgende:

[..]

26 eps ieder jaar de komende 10 jaar moet kunnen :D
if only O+
Ja doei.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:20:01 #37
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_133667927
Geen idee of deze al voorbij is gekomen (heb het topic vermijd tot ik maandag de aflevering heb kunnen zien), maar ik vond hem wel heel tof om te lezen. 35 easter eggs in de aflevering.
Gelijk DotD gisteren nog een keer gekeken.
http://www.buzzfeed.com/p(...)tor-who-50th-anniver
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 10:49:24 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133669652
Twitter barst momenteel uit elkaar door een publicatie van The Sun, die blijkbaar spoilers hebben vermeld van The Time of the Doctor. Ik weet niet wat de inhoud is, dus ik kan ook niet verifiėren of het overeen komt met spoilers die al ergens op een forum stonden, maar kijk uit als mensen ergens ernaar verwijzen of eruit citeren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:08:13 #39
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_133670048
Voor zover ik kan zien is het alleen te vinden in de fysieke druk van The Sun. Op de website is niets over DW te vinden in ieder geval. Maar inderdaad, voorzichtig met linkjes klikken :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 12:22:48 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133671872
Zonder te weten wat The Sun schrijft heb ik in de spoilers die ik elders las al iets van waarheid gevonden. Er werd een compleet plot beschreven, met daarin de naam 'Christmas Town'. En een van de gepubliceerde omschrijvingen heeft het nu over "a town called Christmas", dus het zou allemaal wel eens kunnen kloppen.

Ik zal er hier niets over noemen, natuurlijk, maar als dat plot klopt is het wel weer een enorm verhaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133671945
Nu ben ik weer een maand helemaal excited :')
pi_133672050
Wauw, wauw, wauw!!

Gisteravond (eindelijk) The Day of the Doctor gezien, en echt.... wauw! Ook de vriendin heeft meegekeken (heeft alles sinds 2005 gezien) en die was ook onder de indruk. Hoewel ze op het eind zoiets had van... "Hč, nu snap ik er helemaal niets meer van!" Een mening die ik een klein beetje deel. Zeker het stukje dat de Doctor niet in zijn eigen tijdlijn mag komen.

Maar de uitleg die ik gegeven heb: "Wie heeft die regel bedacht?" "De schrijver van de serie" "Dus wie weet wat wel en niet kan?" "De schrijver?" "Dus waarom zouden wij 'mogen' roepen dat iets niet mag?" "..."
Maar goed.

Ben heeeeeeel benieuwd wat er allemaal gaat komen! Over een maandje weten we meer!
pi_133677232
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makes sense now. _O-
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133677333
Ja doei.
pi_133679918
All the classic references in The Day of the Doctor - let's help each other catch them!
The Daily Mail's review of Day of the Doctor really seems to miss the point
Daily Mail review _O-
ELI5: Dr. Who. Basic premise / History / Popularity and where to begin if one has never watched it. O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Dus de kerst special wordt weer net zo spannend als The Name of the Doctor en The Day of the Doctor? Goed bezig Moffat. Ik hoop wel dat ze Gallifrey niet in één aflevering terugbrengen, zodat de Doctor weer meer regeneraties kan krijgen. Daar kunnen ze prima langer over doen, toch?
Kost wel tijd :+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:49 schreef Breuls het volgende:
Twitter barst momenteel uit elkaar door een publicatie van The Sun, die blijkbaar spoilers hebben vermeld van The Time of the Doctor. Ik weet niet wat de inhoud is, dus ik kan ook niet verifiėren of het overeen komt met spoilers die al ergens op een forum stonden, maar kijk uit als mensen ergens ernaar verwijzen of eruit citeren.
Klik :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:56 schreef wdn het volgende:

[..]

26/28 eps ieder jaar de komende 10 jaar moet kunnen :D
Net als Classic Who. :Y
Afleveringen van 30 minuten met veel diepgang en maffe cliffhangers :P


Even opzoek gaan naar een goede nzb van The Day of the Doctor(720/1080P) :9
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 18:50:06 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133683093
quote:
Nope, dat is de normale synopsis. :)
quote:
Even opzoek gaan naar een goede nzb van The Day of the Doctor(720/1080P) :9
Netflix *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133683326
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nope, dat is de normale synopsis. :)

[..]

Netflix *O*
Nou,nee :+
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 18:59:13 #48
91830 MaximusTG
pi_133683349
Nee, dat duurt nog wel even voor die aflevering er op staat hoor.
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 19:02:24 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133683449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nou,nee :+
Jazeker, heb 'm daar zelf al op zitten kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133683472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Jazeker, heb 'm daar zelf al op zitten kijken. :)
Vodly.to en primewire.ag :*
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 19:09:16 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133683637
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Vodly.to en primewire.ag :*
Wat zit je nou vaag te doen? Ik geef alleen (enigszins enthousiast over de snelheid van beschikbaarheid) aan dat-ie op Netflix staat. Ik heb (om die reden) geen enkele behoefte aan halve downloadsuggesties.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133683665
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat zit je nou vaag te doen? Ik geef alleen (enigszins enthousiast over de snelheid van beschikbaarheid) aan dat-ie op Netflix staat. Ik heb (om die reden) geen enkele behoefte aan halve downloadsuggesties.
Vodly en Primewire hebben alleen 480P resolutie :P
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 19:11:47 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133683715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Vodly en Primewire hebben alleen 480P resolutie :P
Dus het was nog een slechte suggestie ook. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133683731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dus het was nog een slechte suggestie ook. :+
Download alleen 720/1080P kwaliteit :9
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 19:14:45 #55
91830 MaximusTG
pi_133683820
Verrek, hij staat wel op de NLse netflix idd, niet op de US-versie.
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 19:20:31 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133684043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Download alleen 720/1080P kwaliteit :9
Precies, dus die sites waren een slechte suggestie. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef MaximusTG het volgende:
Verrek, hij staat wel op de NLse netflix idd, niet op de US-versie.
Ja, ik zit natuurlijk standaard gewoon op de Nederlandse versie. :)

Gek genoeg loopt de Britse versie een paar seizoenen achter, terwijl iPlayer doorgaans programma's maar een week bewaart.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133684120
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Precies, dus die sites waren een slechte suggestie. :P

[..]

Ja, ik zit natuurlijk standaard gewoon op de Nederlandse versie. :)

Gek genoeg loopt de Britse versie een paar seizoenen achter, terwijl iPlayer doorgaans programma's maar een week bewaart.
Alleen om te checken :+
  woensdag 27 november 2013 @ 19:25:48 #58
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133684276
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:22 schreef Breuls het volgende:
Zonder te weten wat The Sun schrijft heb ik in de spoilers die ik elders las al iets van waarheid gevonden. Er werd een compleet plot beschreven, met daarin de naam 'Christmas Town'. En een van de gepubliceerde omschrijvingen heeft het nu over "a town called Christmas", dus het zou allemaal wel eens kunnen kloppen.

Ik zal er hier niets over noemen, natuurlijk, maar als dat plot klopt is het wel weer een enorm verhaal.
Het enige wat ik gehoord heb is niet echt een spoiler, maar meer de bevestiging van een fantheorie, namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 19:41:53 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133684983
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het enige wat ik gehoord heb is niet echt een spoiler, maar meer de bevestiging van een fantheorie, namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:47:18 #60
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133685228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133686796
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2013 @ 20:25:09 #62
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133687000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Aardappeltaart het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die volg ik niet, wat heeft McGann ermee te maken? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133687053
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Die volg ik niet, wat heeft McGann ermee te maken? :P
Ik zoek een smoes om meer van 8 te zien. Dat hij (8) op The Valeyard gaat jagen zodat de Doctor weer de Doctor is. Maar nee. Slecht plan. Hoop wel dat ze op een of andere manier meer screentime aan McGann gaan geven.
  Admin woensdag 27 november 2013 @ 22:33:59 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133693987
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar Moffat geeft aan de limiet, waarvan we eigenlijk allemaal al dachten dat die opgeheven was, niet te willen negeren. Aangezien de Doctor zowel geen enkele regeneration meer over heeft (zie eerdere discussie) en Smith de twaalfde incarnatie van de persoon is, betekent dat wel dat dit het moment is er iets mee te doen.

Maar tegelijk hebben we nog de onbeantwoorde vraag (diverse bronnen schijnen te vinden dat in The Name of the Doctor niet het door Dorium Maldovar voorspelde moment heeft plaatsgevonden), de stilte die gaat vallen, de exploderende TARDIS en de crack, oftewel verhaallijnen die de Moff schijnt te gaan oplossen in The Time of the Doctor. Als dat zo is, dan wordt dit een verdomd volle aflevering.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 november 2013 @ 01:08:45 #65
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133699618
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen idee, maar Moffat geeft aan de limiet, waarvan we eigenlijk allemaal al dachten dat die opgeheven was, niet te willen negeren. Aangezien de Doctor zowel geen enkele regeneration meer over heeft (zie eerdere discussie) en Smith de twaalfde incarnatie van de persoon is, betekent dat wel dat dit het moment is er iets mee te doen.

Maar tegelijk hebben we nog de onbeantwoorde vraag (diverse bronnen schijnen te vinden dat in The Name of the Doctor niet het door Dorium Maldovar voorspelde moment heeft plaatsgevonden), de stilte die gaat vallen, de exploderende TARDIS en de crack, oftewel verhaallijnen die de Moff schijnt te gaan oplossen in The Time of the Doctor. Als dat zo is, dan wordt dit een verdomd volle aflevering.
Tenzij hij het op een briljante manier weet te combineren. :) Ik kan niet iets bedenken wat ik zelf goed genoeg zou vinden voor de show, maar misschien krijgt hij die regenerations tijdens het oplossen van die verhalen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133699777
2 nzb bestanden gedownload van The Day of the Doctor(1 met Engels ondertiteling erbij maar is niet in HD resolutie,ander is wel 720P),samen 4.5 Gig groot. _O- :+

Mijn Big Finish-Doctor Who Mega Collection(51 Gig aan audio's) is compleet :9

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen idee, maar Moffat geeft aan de limiet, waarvan we eigenlijk allemaal al dachten dat die opgeheven was, niet te willen negeren. Aangezien de Doctor zowel geen enkele regeneration meer over heeft (zie eerdere discussie) en Smith de twaalfde incarnatie van de persoon is, betekent dat wel dat dit het moment is er iets mee te doen.

Maar tegelijk hebben we nog de onbeantwoorde vraag (diverse bronnen schijnen te vinden dat in The Name of the Doctor niet het door Dorium Maldovar voorspelde moment heeft plaatsgevonden), de stilte die gaat vallen, de exploderende TARDIS en de crack, oftewel verhaallijnen die de Moff schijnt te gaan oplossen in The Time of the Doctor. Als dat zo is, dan wordt dit een verdomd volle aflevering.
Hopelijk wordt het in 2 gedeeld :P
pi_133700906
Christmas Special 2012(Time Of The Doctor) *spoilers*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy fuck,als dit echt klopt dan wordt het een waanzinnige Kerst :9

:P

http://www.reddit.com/r/g(...)with_the_day_of_the/

[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-11-2013 03:32:24 ]
pi_133711586
this one probably aint bigger on the inside :P

http://www.whatonearthcat(...)n=DETAIL&ITEM=CM0312
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 28 november 2013 @ 16:48:07 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133713722
quote:
99s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:31 schreef Slayage het volgende:
this one probably aint bigger on the inside :P

http://www.whatonearthcat(...)n=DETAIL&ITEM=CM0312
Opent naar buiten. Dat maakt het gewoon een police box. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133715118
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 28 november 2013 @ 17:48:36 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133715216
I'm probably several of those. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 november 2013 @ 19:16:44 #74
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133717883
quote:
Haha, mooi dat de fan theorists de TARDIS Data Core open heeft staan. _O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133723779

Dr Who 50th Making Of 2013 door Milk visual effects


[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-11-2013 21:38:49 ]
pi_133768874
quote:
Oh dat klinkt heel niet verkeerd.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_133768927
Nee! Cannot wait! O+
Ja doei.
pi_133788211
Fuuuck,Big Finish - Doctor Who The Mega Collection is zo groot(51 Gig),dat het moeilijk is om juiste audioverhaal te vinden en beluisteren. :'( _O- :Y)

*Luisterd nu naar Gallifrey S1 : Weapons of Choice* :+
  zondag 1 december 2013 @ 00:02:08 #80
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133790210
quote:
meer over de time-war zou geweldig zijn, we zien zo veel van de Doctor maar wel weten maar heel weinig van 'm.
pi_133791369
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 00:02 schreef SiGNe het volgende:

[..]

meer over de time-war zou geweldig zijn, we zien zo veel van de Doctor maar wel weten maar heel weinig van 'm.
Het is trouwens Last Great Time War :P

Ik wil wel de oorlog tussen Great Vampires en pre/early Time Elites/Chronarchs van 1 miljard jaar geleden tijdens de Dark Times zien,toen Rassilon een zwarte gat probeerde in toom te houden(dus vóórdat Omega zijn 1ste stellar manipulator had "gemaakt") :9 :'(

Zo gigantisch groot,dat 4th Doctor een fucking draagraket moest gebruiken om de Koningsvampiers te doden. _O-


Om maar niet te spreken over Fraction Paradox: An Evil Counterpart (or more precisely, Chaotic Neutral counterpart) of the Time Lords who use Temporal Paradoxes as a weapon. Introduced in the Eighth Doctor Adventures published by the BBC, they spun off into their own series of novels, comic books and audios in which various Diabolical Mastermind types square off against each other.

The Faction as a whole has as a favorite sport for initiates a manhunt in which they are led to their ancestors and Unperson themselves by murdering dear old papa or gramma before they themselves are born, therefore erasing themselves out of history and making them harder to destroy by time-based attacks. They wear masks of pure bone out of the skulls of creatures that never ever existed. They use huge skeletons as warships. They merge weapons with their shadows and turn them into living monstrosities that can slice apart rooms while the priest remains calmly sitting.
Nightmare Fuel indeed >:)
pi_133792115


Who Con in Buenos Aires,Argentiniė

[ Bericht 42% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-12-2013 02:50:35 ]
pi_133803489
quote:
Ik zou dat wel willen doen hoor.
Mits het de actrices zijn die de Angels spelen :)
pi_133806882
quote:
Gewoon een draagbare lamp meenemen..opgelost. :7
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133812530
Ik denk dat ik na de kerstspecial maar weer gewoon met seizoen 1 begin. Voordat seizoen 8 begint is er vast meer dan genoeg tijd om alles nog een keer te kijken. Er blijven telkens weer verwijzingen en relaties komen die je eerst niet opvielen (of die niet bekend waren).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 1 december 2013 @ 19:38:49 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133815774
Seizoen 8 schijnt in augustus te beginnen, dus het klinkt alsof je bij Hartnell begint. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133817462
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:38 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 8 schijnt in augustus te beginnen, dus het klinkt alsof je bij Hartnell begint. :P
*grin* Zeg, niet iedereen is zo hardcore als jij, Breuls! :+
Mijn tempo ligt op 4 afleveringen per week, gemiddeld. Met 8 maanden te gaan moet de hele new series dus wel lukken. Als ik echt lekker opschiet pik ik nog wat van de originals mee, beloofd.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 1 december 2013 @ 20:24:25 #89
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133817846
Met 4 afleveringen per week hou je genoeg tijd over om een paar classic serials te kijken.

Zelf heb er daar overigens ook te weinig van gezien. Heb in London Genesis of the Daleks en een box met The Keeper of Traken, Logopolis en Castrovalva gehaald, dus die schade ben ik aan het inhalen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133818818
Misschien begin ik dan met een paar classics. De nieuwe series ken ik tenslotte al.
Zijn er bepaalde classics die aan te bevelen zijn?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133818924
The Daleks, The Dalek Invasion of Earth, The Tenth Planet, Tomb of the Cybermen, The Abominable Snowmen, The Web of Fear, The War Games. The Ark in Space. The Pyramids of Mars.
Even wat uit mijn hoofd.

Ik zal straks eens kijken in mijn lijstje voor wat namen.
pi_133832352

linkje

Mede dankzij 4chan/tv/- /who/ Doctor Who General :P
pi_133832885
*Luistert nu naar Bang-bang-A-Boom*

Star Trek: Deep Space Nine 9 en Euro Songfestival parodie. _O- _O_
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2013 @ 09:02:59 #94
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133833889
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2013 02:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
linkje

Mede dankzij 4chan/tv/- /who/ Doctor Who General :P
Plaatje doet het niet?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133833908
Nee. Wacht. AUGUSTUS? :') :r
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2013 @ 09:20:06 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133834128
Ik had op juni ofzo gehoopt
Ach, Moffat gaat zich nu eerst weer even bezighouden met Sherlock (januari)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin maandag 2 december 2013 @ 09:23:35 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133834204
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had op juni ofzo gehoopt
Dan hadden ze al met de opnames bezig moeten zijn, want het duurt negen maanden.
quote:
Ach, Moffat gaat zich nu eerst weer even bezighouden met Sherlock (januari)
Met de promotie bedoel je? Want de afleveringen zelf zijn allang geproduceerd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2013 @ 09:28:07 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_133834279
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dan hadden ze al met de opnames bezig moeten zijn, want het duurt negen maanden.

[..]

Met de promotie bedoel je? Want de afleveringen zelf zijn allang geproduceerd. :)
Jup, dat bedoelde ik. Volgens mij lag de Sherlock promotie tot vorige week expres heel laag
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_133838499
;( ik wil niet wachten tot augustus
pi_133843052
Eindelijk de 7 seizoenen afgekeken. Nu snap ik eindelijk alles wat hier gezegd word en kan ik de spoilers openen. Echt een hele gave serie O+ Ben benieuwd naar seizoen 8
pi_133857439
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Wacht. AUGUSTUS? :') :r
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had op juni ofzo gehoopt
Ach, Moffat gaat zich nu eerst weer even bezighouden met Sherlock (januari)
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dan hadden ze al met de opnames bezig moeten zijn, want het duurt negen maanden.

[..]

Met de promotie bedoel je? Want de afleveringen zelf zijn allang geproduceerd. :)
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
;( ik wil niet wachten tot augustus
Vraag je af,waarom niet een Classic/Old Who seizoen indeling?26/28 reguliere aflevering van 30 minuten(kerst speciaal buitengelaten) zonder extra scene's weg te knippen!? O-) :'(
  Admin maandag 2 december 2013 @ 21:56:47 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133858921
Dat zou me persoonlijk niks lijken. Het tempo was toen veel te traag; de meeste four-parters van toen kun je hervertellen in een moderne aflevering van 45 minuten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133859478
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:56 schreef Breuls het volgende:
Dat zou me persoonlijk niks lijken. Het tempo was toen veel te traag; de meeste four-parters van toen kun je hervertellen in een moderne aflevering van 45 minuten.
In de zin van andere Doctor, zelfde verhaal/aangepast script?
Op zich wel interesant om te zien hoe een andere Doctor met een andere persoonlijkheid bepaalde situaties oplost, vergeleken met de originele Doctor.
  Admin maandag 2 december 2013 @ 22:20:51 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133860046
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:09 schreef Syntos het volgende:

[..]

In de zin van andere Doctor, zelfde verhaal/aangepast script?
Op zich wel interesant om te zien hoe een andere Doctor met een andere persoonlijkheid bepaalde situaties oplost, vergeleken met de originele Doctor.
Ehm, dat hebben we al tien keer kunnen zien. ;)

Ik bedoel een nieuwe serie uitgevoerd als de classic series. Dat zou betekenen: kortere afleveringen, verhalen verspreid over meerdere afleveringen, en minder budget per aflevering, dus alles goedkoper of gericht op verhalen die geen dure sfx nodig hebben enzo. Veel minder ambitieus dus, en nooit een volledig verhaal in dezelfde week.

Nee, doe mij maar gewoon 13 afleveringen vanaf april elk jaar en een Christmas Special als tussendoortje. Zoals RTD het deed. Want dat beviel me toch het beste.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133860558
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, dat hebben we al tien keer kunnen zien. ;)

Ik bedoel een nieuwe serie uitgevoerd als de classic series. Dat zou betekenen: kortere afleveringen, verhalen verspreid over meerdere afleveringen, en minder budget per aflevering, dus alles goedkoper of gericht op verhalen die geen dure sfx nodig hebben enzo. Veel minder ambitieus dus, en nooit een volledig verhaal in dezelfde week.

Nee, doe mij maar gewoon 13 afleveringen vanaf april elk jaar en een Christmas Special als tussendoortje. Zoals RTD het deed. Want dat beviel me toch het beste.
Ah, die manier.

En ik doelde meer op het idee dat ze oude serials opnieuw filmen, maar dan met de huidige technologie/Doctor en aangepast script om te zien hoe een andere Doctor op de situatie zou reageren. Geen regenarions in een zelfde soort situatie ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Syntos op 02-12-2013 22:47:58 ]
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 22:45:47 #106
91830 MaximusTG
pi_133861158
Mn vriendin wou de nieuwe serie weer eens vanaf het begin kijken, dus waren weer bij s1 uit 2005 begonnen. Was nu net bij de parallelle wereld in Rise of the Cybermen; Daarin zegt de Doctor dat reizen naar parallelle werelden niet meer mogelijk is. Het was wel mogelijk, toen de Time Lords er nog waren!
Dus dat beloofd misschien nog wat als Gallifrey terugkomt?
  maandag 2 december 2013 @ 22:49:29 #107
47102 Elvi
miemkwien
pi_133861316
In s1 herschreef Rose de tijd door haar verder te redden, Toen kwamen er van die vage wezens omdat je tijd niet kon herschrijven. Ik zit nog steeds te wachten tot ze weer opduiken :')
  † In Memoriam † maandag 2 december 2013 @ 22:50:46 #108
91830 MaximusTG
pi_133861366
Ja, dat is wel een beetje een ergernis-episode idd.. Sommige dingen die de doctor daar zegt zijn in retrospect zo ontzettend hypocriet :P.
pi_133861637
Ben wel benieuwd of ze ooit de Monk nog terug gaan brengen.
Die had er wel een handje van om de tijd te herschrijven. :P
pi_133861788
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, dat is wel een beetje een ergernis-episode idd.. Sommige dingen die de doctor daar zegt zijn in retrospect zo ontzettend hypocriet :P.
Welke Doctor?? :+
  maandag 2 december 2013 @ 23:01:23 #111
47102 Elvi
miemkwien
pi_133861796
Soms mis ik de RTD-periode. Moffat schrijft spannende episodes hoor en de special effects zijn ook goed... maar ik wil wat simpelers zonder timey-wimey-gedoe en wat meer diepgang. Ik ben toe aan een nieuwe showrunner :P
pi_133861807
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke Doctor?? :+
Nine in die aflevering.
pi_133861843
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Elvi het volgende:
In s1 herschreef Rose de tijd door haar verder te redden, Toen kwamen er van die vage wezens omdat je tijd niet kon herschrijven. Ik zit nog steeds te wachten tot ze weer opduiken :')
Je bedoelt Time Reapers? :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Syntos het volgende:

[..]

Nine in die aflevering.
Hij had wel gelijk :+
  maandag 2 december 2013 @ 23:03:09 #114
47102 Elvi
miemkwien
pi_133861866
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je bedoelt Time Reapers? :P

Ja die :P Ik was de naam ff kwijt. Tijd geleden dat ik dat seizoen heb gekeken.
pi_133861878
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja die :P Ik was de naam ff kwijt. Tijd geleden dat ik dat seizoen heb gekeken.
Jaja!!
pi_133897474
The Time of the Doctor confirmed
The BBC have confirmed that the world premiere of Matt Smith's final adventure starring as the Doctor, The Time of the Doctor, will be broadcast on BBC One at 7:30pm on Christmas Day. The one-hour festive adventure will also herald the much-anticipated debut of Peter Capaldi in the title role.


http://whatculture.com/tv(...)back-actors-play.php
Rassilon moet gewoon gespeeld worden door Timothy Dalton,deed die juist heel goed(meer screen time nodig) :Y

http://whatculture.com/tv(...)-capaldis-doctor.php

[ Bericht 15% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-12-2013 00:39:38 ]
  woensdag 4 december 2013 @ 01:29:15 #117
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133898594
Benedict Cumberbatch als The Master, ja.
Absoluut.
Doen.
Ik nerdgasm nu al.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin woensdag 4 december 2013 @ 07:27:24 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133899349
quote:
Wat een zuurpruim is dit zeg. Feitelijk worden de meeste verbeteringen van de revived series benoemd als verslechteringen. Als de schrijver van dit artikel z'n zin zou krijgen zou de serie in kwaliteit zwaar achteruit gaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133901151
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Elvi het volgende:
In s1 herschreef Rose de tijd door haar verder te redden, Toen kwamen er van die vage wezens omdat je tijd niet kon herschrijven. Ik zit nog steeds te wachten tot ze weer opduiken :')
Dat was een goede aflevering, maar ligt compleet in de clinch met latere (of eerdere) aflevering waarin tijd herschreven wordt. Zeker nu Gallifrey 'gered' is, lijkt me een flinke fixed point in time.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:14:13 #121
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133901335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:04 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dat was een goede aflevering, maar ligt compleet in de clinch met latere (of eerdere) aflevering waarin tijd herschreven wordt. Zeker nu Gallifrey 'gered' is, lijkt me een flinke fixed point in time.
Maar dat Gallifrey gered is, is geen herschrijving van de tijd. Dit is altijd al zo gebeurd volgens Moffat.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:21:39 #122
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133901498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat een zuurpruim is dit zeg. Feitelijk worden de meeste verbeteringen van de revived series benoemd als verslechteringen. Als de schrijver van dit artikel z'n zin zou krijgen zou de serie in kwaliteit zwaar achteruit gaan.
Ook iemand die robots als personages wil hebben, zo te lezen. Alles moet altijd kloppen en logisch zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133901554
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar dat Gallifrey gered is, is geen herschrijving van de tijd. Dit is altijd al zo gebeurd volgens Moffat.
Dan kletst Moffat uit zijn nek.
Ergens moet hij daadwerkelijk Gallifrey vernietigd hebben. Dat kan niet anders, want als hij het altijd heeft gered dan zou hij nooit de herinnering moeten hebben dat hij Gallifrey vernietigd zou hebben. Dan kunnen hun tijdstromen niet meer synchroon lopen, maar die herinnering komt toch niet uit het niets.
Ergens klopt daar iets niet.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:28:45 #124
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133901629
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Dan kletst Moffat uit zijn nek.
Ergens moet hij daadwerkelijk Gallifrey vernietigd hebben. Dat kan niet anders, want als hij het altijd heeft gered dan zou hij nooit de herinnering moeten hebben dat hij Gallifrey vernietigd zou hebben. Dan kunnen hun tijdstromen niet meer synchroon lopen, maar die herinnering komt toch niet uit het niets.
Ergens klopt daar iets niet.
Hij herrinert zich dat hij op het punt stond om the Moment in te drukken en vervolgens zijn alle Daleks en Timelords weg.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133901860
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hij herrinert zich dat hij op het punt stond om the Moment in te drukken en vervolgens zijn alle Daleks en Timelords weg.
Hmm zo heb ik dat niet meegekregen.
Ik dacht dat hij zich vrij expliciet kon herinneren hoe Gallifrey brandde.
  woensdag 4 december 2013 @ 10:44:40 #126
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133902005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Hmm zo heb ik dat niet meegekregen.
Ik dacht dat hij zich vrij expliciet kon herinneren hoe Gallifrey brandde.
Dacht ik ook, heeft ook mijn voorkeur. Maar is dus niet de officiele versie. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133902318
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:44 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dacht ik ook, heeft ook mijn voorkeur. Maar is dus niet de officiele versie. :P
Bron?
pi_133902852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Hmm zo heb ik dat niet meegekregen.
Ik dacht dat hij zich vrij expliciet kon herinneren hoe Gallifrey brandde.
Het branden van Gallifrey kan natuurlijk ook gewoon TIJDENS de Time War zijn geweest, niet per se het moment van absolute vernietiging.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:13:13 #129
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133911821


En dan heb je toffe ouders!
  woensdag 4 december 2013 @ 16:29:17 #130
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133912427
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar dat Gallifrey gered is, is geen herschrijving van de tijd. Dit is altijd al zo gebeurd volgens Moffat.
Dat kan niet want dan hadden 9, 10 en 11 er een herinnering aan gehad.
Er is in de aflevering gezegd dat 9 en 10 het moment niet zullen herinneren omdat het moment pas plaats vindt als 11 komt helpen en The Warrior zal er helemaal niks van weten.

Met tijdreizen zou het in theorie zo zijn dat als er iets uit de toekomst teruggaat in de tijd en daar iets veranderd dat er een andere toekomst onstaat.
En de Doctor heeft wel meerdere uiterlijkenmaar het is altijd dezelfde persoon dus iets dat in het verleden verandert zou hij zich in andere regeneraties ook moeten herinneren.

Maar ik geloof dat Moffat het uitlegt dat Gallifrey op het moment met de 13 TARDISsen verplaatst is in tijd en ruimte en niet is vernietigd.
De Doctor dacht dat ie het vernietigd had maar pas sinds The Day of the Doctor kan ie zich pas herinneren wat er gebeurd is.
Opzich zou je zeggen dat 9,10 en 11 zich dat moment moeten herinneren (10 en 11 waren erbij, 9 zou het in de herinnering van The Warrior moeten kunnen terugvinden) maar omdat Bad Wolf (Rose) erbij was heeft die misschien iets veranderd, misschien waren het niet eens de echte 10 en 11 maar slechts denkbeelden die Bad Wolf aan The Warrior liet zien.
pi_133912738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
Prachtig!
pi_133913391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
Haha, cool! :D
Maar ook wel sneu. Wordt er niet alleen tegen je gelogen over de Kerstman, maar ook over de Doctor...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 4 december 2013 @ 16:59:07 #133
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_133913508
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Haha, cool! :D
Maar ook wel sneu. Wordt er niet alleen tegen je gelogen over de Kerstman, maar ook over de Doctor...
De Doctor is een stuk geloofwaardiger.
Men heeft ook weleens berekend dat Rudolf en de andere rendieren gigantisch snel moeten vliegen om de hele wereld in 1 dag van kado's te voorzien, zo snel dat huid niet meer op het lichaam blijft zitten en dat er door de wrijving met de lucht een gigantisch hete vuurbal ontstaat.
Met een tijdmachine kan je rustig aandoen en er toch voor zorgen dat de hele wereld z'n pakket in 1 seconde binnen heeft.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:04:01 #134
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133913678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
:'(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin woensdag 4 december 2013 @ 17:15:30 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133914053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
Lintje voor die ouders. Geweldig lijkt me dat als kind, om te geloven dat je een band hebt met de Doctor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 4 december 2013 @ 17:16:54 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133914099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef SiGNe het volgende:

Opzich zou je zeggen dat 9,10 en 11 zich dat moment moeten herinneren (10 en 11 waren erbij, 9 zou het in de herinnering van The Warrior moeten kunnen terugvinden)
De Doctor was erbij. Dertien keer. Hij heeft het zich echter nul keer herinnerd; de Curator heeft hem eraan moeten herinnen. Was dat niet gebeurd, dan had hij nu nog steeds geen flauw idee gehad dat Gallifrey gered was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:29:11 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133914519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De Doctor is een stuk geloofwaardiger.
_O-!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133920991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat een zuurpruim is dit zeg. Feitelijk worden de meeste verbeteringen van de revived series benoemd als verslechteringen. Als de schrijver van dit artikel z'n zin zou krijgen zou de serie in kwaliteit zwaar achteruit gaan.
Kan wel kloppen _O-
  woensdag 4 december 2013 @ 20:47:04 #139
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133921823
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:50:05 #140
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133921950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat kan niet want dan hadden 9, 10 en 11 er een herinnering aan gehad.
Er is in de aflevering gezegd dat 9 en 10 het moment niet zullen herinneren omdat het moment pas plaats vindt als 11 komt helpen en The Warrior zal er helemaal niks van weten.

Met tijdreizen zou het in theorie zo zijn dat als er iets uit de toekomst teruggaat in de tijd en daar iets veranderd dat er een andere toekomst onstaat.
En de Doctor heeft wel meerdere uiterlijkenmaar het is altijd dezelfde persoon dus iets dat in het verleden verandert zou hij zich in andere regeneraties ook moeten herinneren.
In Doctor Who werkt men niet met afsplitsende tijdlijnen. Je hebt fixed points, en al het andere is 'in flux'.

quote:
Maar ik geloof dat Moffat het uitlegt dat Gallifrey op het moment met de 13 TARDISsen verplaatst is in tijd en ruimte en niet is vernietigd.
De Doctor dacht dat ie het vernietigd had maar pas sinds The Day of the Doctor kan ie zich pas herinneren wat er gebeurd is.
Opzich zou je zeggen dat 9,10 en 11 zich dat moment moeten herinneren (10 en 11 waren erbij, 9 zou het in de herinnering van The Warrior moeten kunnen terugvinden) maar omdat Bad Wolf (Rose) erbij was heeft die misschien iets veranderd, misschien waren het niet eens de echte 10 en 11 maar slechts denkbeelden die Bad Wolf aan The Warrior liet zien.
Zeg je nou eerst dat het niet kan en nu dat het wel kan? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:50:56 #141
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133921995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Doctor was erbij. Dertien keer. Hij heeft het zich echter nul keer herinnerd; de Curator heeft hem eraan moeten herinnen. Was dat niet gebeurd, dan had hij nu nog steeds geen flauw idee gehad dat Gallifrey gered was.
Volgens mij wist Doctor Smith sowieso wat hij gedaan had, vanaf DOTD, maar wist hij niet of het gelukt was. Dat is wat the Curator bevestigde.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133933250
The Time of the Doctor:New Poster & Promo Pics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mondasian Cybermen *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

De Doctor was erbij. Dertien keer. Hij heeft het zich echter nul keer herinnerd; de Curator heeft hem eraan moeten herinnen. Was dat niet gebeurd, dan had hij nu nog steeds geen flauw idee gehad dat Gallifrey gered was.
Exacto mundo ^O^
  donderdag 5 december 2013 @ 08:28:25 #143
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133934681
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The Time of the Doctor:New Poster & Promo Pics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mondasian Cybermen *O*

[..]

Exacto mundo ^O^
Soort van in de juiste richting maar niet helemaal exacto mundo. ;)


Kijk nog maar een keer. ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133935074
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Soort van in de juiste richting maar niet helemaal exacto mundo. ;)


Kijk nog maar een keer. ;)
Spuit elf o|O
  donderdag 5 december 2013 @ 09:15:09 #145
211083 Angelof9
I must go first
pi_133935148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
:D O+
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 5 december 2013 @ 18:59:26 #146
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133953243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Spuit elf o|O
Eh, er postte toch niemand tussen ons in? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133954110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

En dan heb je toffe ouders!
Mmmh, dat gaat een aparte uitleg worden over een paar jaar. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133965536
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Eh, er postte toch niemand tussen ons in? :P
Klopt :P
pi_133988979
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_133991710
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The Time of the Doctor:New Poster & Promo Pics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mondasian Cybermen *O*

[..]

Exacto mundo ^O^
'can the doctor defeat the Daleks, cybermen, silence and weeping angels before the end of his final life?'

ik voel weer een timey wimey aankomen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:12:45 #151
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133997157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef Bensel het volgende:

[..]

'can the doctor defeat the Daleks, cybermen, silence and weeping angels before the end of his final life?'

ik voel weer een timey wimey aankomen
Nadat hij de Daleks, Cybermen en Weeping Angels heeft verslagen, "Wie was ik ook alweer vergeten?".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133997883
Wat maakt de Silence eigenlijk zo gevaarlijk? :?
Vreemd genoeg waren ze nogal vergeetbaar :')
pi_134009107
Alleen niet in 720P _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Syntos het volgende:
Wat maakt de Silence eigenlijk zo gevaarlijk? :?
Vreemd genoeg waren ze nogal vergeetbaar :')
De Silence(groep,niet de ras zelf) zijn "Sentinels of History",specifiek bedoeld om een zekere profetie tegen te houden vóórdat het uitkomt(in The Time of the Doctor dus). :+
pi_134026551
vanaf 25 minuten, best geacteerde stuk doctor who ooit
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_134026769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:37 schreef Bensel het volgende:
vanaf 25 minuten, best geacteerde stuk doctor who ooit
Niet alleen door David Tennant, maar zeer zeker ook door Bernard Cribbins. Geweldig personage, geweldige actuer. Een van mijn favoriete DW-personages. :Y
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_134123125
overigens, in die aflering hebben we ook nog het mysterie van die vrouw. "I was lost, so very long ago" Ben wel benieuwd, misschien een regeneratie van de dochter van the doctor?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin dinsdag 10 december 2013 @ 18:46:11 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134123899
Nee, dat is de moeder van de Doctor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134123949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:18 schreef Bensel het volgende:
overigens, in die aflering hebben we ook nog het mysterie van die vrouw. "I was lost, so very long ago" Ben wel benieuwd, misschien een regeneratie van de dochter van the doctor?
Inderdaad, maar die dochtertheorie kende ik niet, inderdaad wel de moedertheorie!
Vraag me af, of 'The Doctor's Daughter' nog eens terugkomt. Ik heb daar eigenlijk heel de RTD tijd wel op zitten wachten, het voelde gewoon of het personage terug zou komen.
pi_134124386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat is de moeder van de Doctor. :)
Dat was toch nooit bevestigd?
  Admin dinsdag 10 december 2013 @ 19:21:48 #160
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134125330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat was toch nooit bevestigd?
Niet in de serie, maar wel door RTD. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134125778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet in de serie, maar wel door RTD. :)
Oh vet :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:38:09 #162
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134125940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef Bensel het volgende:

[..]

'can the doctor defeat the Daleks, cybermen, silence and weeping angels before the end of his final life?'

ik voel weer een timey wimey aankomen
Moet wel want anders is Capaldi de allerlaaste Doctor en komt er een eind aan de serie.. :o
pi_134134830
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:12 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nadat hij de Daleks, Cybermen en Weeping Angels heeft verslagen, "Wie was ik ook alweer vergeten?".
the silence zorgt ervoor dat de daleks niet meer 'exterminate' kunnen zeggen, de weeping angels doden the silence, en daarna doden de cybermen de weeping angels (tja, cybermen don't blink), waarna de doctor de cybermen gewoon uitzet
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin woensdag 11 december 2013 @ 06:56:22 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134140102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moet wel want anders is Capaldi de allerlaaste Doctor en komt er een eind aan de serie.. :o
Right. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 11 december 2013 @ 07:51:05 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_134140324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:38 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moet wel want anders is Smith de allerlaaste Doctor en komt er een eind aan de serie.. :o
Fixed. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_134146848
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134150136
quote:
_O-
  woensdag 11 december 2013 @ 14:54:47 #168
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134150641
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 07:51 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Fixed. :P
Ik doelde ook meer op dat Capaldi de 13e Doctor wordt en er volgens het verhaal geen regeneraties na komen.
pi_134156298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik doelde ook meer op dat Capaldi de 13e Doctor wordt en er volgens het verhaal geen regeneraties na komen.
Hij doelde er waarschijnlijk ook meer op dat er na Smith geen regeneraties meer horen te zijn, aangezien hij er al twaalf heeft gebruikt. ;)

Hartnell
Pertwee
Throughton
Baker
Davison
Baker
McCoy
McGann
Hurt
Eccleston
Tennant
Tennant
Smith.

[ Bericht 6% gewijzigd door BaasBanaan op 12-12-2013 11:15:48 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Admin woensdag 11 december 2013 @ 20:39:10 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134162841
And now it's time for one last bow, like all your other selves.
Eleven’s hour is over now. The clock is striking Twelve's.



The Time Lord has entered the trap.

The Doctor! Is! Regenerating!

*O*

Nog twee weken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134182763
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Breuls het volgende:
And now it's time for one last bow, like all your other selves.
Eleven’s hour is over now. The clock is striking Twelve's.



The Time Lord has entered the trap.

The Doctor! Is! Regenerating!

*O*

Nog twee weken.
:9
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 10:54:53 #172
91830 MaximusTG
pi_134182814
Spannend! Dat belooft weer wat!

Ik las dat zinnetje "The Doctor! Is! Regenerating!" al voor het filmpje gezien te hebben met een Dalek-stem in mn hoofd :')
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 10:57:15 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134182859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef MaximusTG het volgende:
Spannend! Dat belooft weer wat!

Ik las dat zinnetje "The Doctor! Is! Regenerating!" al voor het filmpje gezien te hebben met een Dalek-stem in mn hoofd :')
Dan was mijn uitroeptekengebruik dus passend. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134186311
Jongens ik heb er zo'n zin in! :9 :9
  donderdag 12 december 2013 @ 14:35:44 #175
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_134189145
Mjah, ik zit toch nog steeds met de gedachte dat Moffet met een twist komt.

Ik bedoel zie hier Ten:



En zie hier Capaldi:



Dezelfde blik en vorm van wenkbrouwen. Als moffet die kronkel in zijn hoofd de ruimte heeft gegeven dan kan het ook zo maar eens zijn dat we nog een verassing krijgen.

Overigens krijg ik Smith niet gevonden met dezelfde donkere blik.
I'm getting too old for this....
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:38:36 #176
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_134217705
Van de facebook van onze oppergoeroe :

pi_134229697

Fan-made en gelinked door de Doctor Who FB page. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134232302
New Info & Hints on The Time of the Doctor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134293616
Weet iemand nog fysieke winkels hier in Nederland, of webshops die iDeal accepteren welke Doctor Who spullen verkopen?
De BBC Shop accepteert alleen Paypal, wat me net te veel gezeur heeft opgeleverd, en Bol heeft niet echt een groot aanbod.
  zondag 15 december 2013 @ 19:13:22 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_134300483
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Syntos het volgende:
Weet iemand nog fysieke winkels hier in Nederland, of webshops die iDeal accepteren welke Doctor Who spullen verkopen?
De BBC Shop accepteert alleen Paypal, wat me net te veel gezeur heeft opgeleverd, en Bol heeft niet echt een groot aanbod.
Ik heb bij de Fame in Amsterdam en bij de Media Markt in Utrecht wel Doctor Who dvd's gezien. Maar geen andere spullen...
pi_134300893
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb bij de Fame in Amsterdam en bij de Media Markt in Utrecht wel Doctor Who dvd's gezien. Maar geen andere spullen...
Oh? Stom, dan heb ik ze de laatste keer dat ik bij Fame was ze over het hoofd gezien :{
  zondag 15 december 2013 @ 19:42:16 #183
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134301827
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

Oh? Stom, dan heb ik ze de laatste keer dat ik bij Fame was ze over het hoofd gezien :{
De classics kun je bij de frs bestellen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134302238
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De classics kun je bij de frs bestellen.
FRS :')
pi_134302402
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

FRS :')
Niks mis met FRS zolang je maar bij de koopjesafdeling blijft ;)

Ik doelde eigenlijk meer op t-shirts,action figures en dergelijke/
pi_134302655
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Syntos het volgende:

[..]

Niks mis met FRS zolang je maar bij de koopjesafdeling blijft ;)

Ik doelde eigenlijk meer op t-shirts,action figures en dergelijke/
Ah.

The Hut heeft van Classic Who alleen maar DVD's!! :'(

Wel Geinig :P
pi_134305516
Kijk nou, wat een verrassing tijdens de jaarlijkse dosis kerstvideo's:


~:)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 15 december 2013 @ 21:26:08 #188
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134307760
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

FRS :')
7 euro, niks mis mee.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134307851
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 20:53 schreef WheeleE het volgende:
Kijk nou, wat een verrassing tijdens de jaarlijkse dosis kerstvideo's:
[ afbeelding ]

~:)
Ik dacht Remembrance of the Daleks :P

quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

7 euro, niks mis mee.
:+
pi_134341394
Wat is An Adventure In Time And Space mooi! O+
Gisteravond gekeken en echt boven verwachting!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_134392191
LGTW
The Dalek forces numbered a "billion billion" (TV: The Day of the Doctor) and fielded a fleet of ten million flying saucers. (TV: Dalek)

http://tardis.wikia.com/wiki/Dalek_flying_saucer
During the LGTW each sphere contained over two thousand Daleks each and were small and bronze-coloured, the same colour as the drone Daleks of that time. In addition, they held multiple Dalek Fighter Pods.
10 miljoen X 2000+ is meer dan 20 miljard Daleks!Tijdens de hele fucking LGTW! :o

Geen wonder dat ze alle verboden wapens(op 1 na) uit de Omega Arsenaal hebben moeten gebruiken. En natuurlijk Rassilon met zijn wanhopige "Ultimate Sanction" op het einde. :Y

quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef WheeleE het volgende:
Wat is An Adventure In Time And Space mooi! O+
Gisteravond gekeken en echt boven verwachting!
Moet ik nog downloaden in HD via Usenet :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 18-12-2013 01:30:32 ]
pi_134398443
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef GI het volgende:
Van de facebook van onze oppergoeroe :

[ afbeelding ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 december 2013 @ 13:47:40 #193
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_134402308
  woensdag 18 december 2013 @ 13:51:03 #194
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134418255
quote:
3s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_134439643
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 19 december 2013 @ 08:43:35 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134439706
Grappig; de externe monitor waarop ik werk laat die afbeelding altijd hetzelfde zien (namelijk een vage weergave), hoe ik ook draai. Pas als ik dit window verschuif naar m'n laptopscherm zie ik het effect. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134439738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 08:43 schreef Breuls het volgende:
Grappig; de externe monitor waarop ik werk laat die afbeelding altijd hetzelfde zien (namelijk een vage weergave), hoe ik ook draai. Pas als ik dit window verschuif naar m'n laptopscherm zie ik het effect. :P
-O-
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 19 december 2013 @ 13:56:44 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134448244
Zo te horen wel, ja.

Zat er een flashback naar The God Complex in die trailer?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134448550
"You will die in Silence, Doctor!"

:o
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 december 2013 @ 14:10:34 #202
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_134448806
Maar wie is die vrouw?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin donderdag 19 december 2013 @ 14:43:18 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134450053
Tasha Lem?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 19 december 2013 @ 15:35:05 #204
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_134451960
Fangirls screaming everywhere :
pi_134451976
:{
Ja doei.
  Admin donderdag 19 december 2013 @ 17:19:06 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134455624
Naked regeneration? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134455732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef Breuls het volgende:
Naked regeneration? :P
Liever geen naakte Capaldi :{w
pi_134458213
quote:
3s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:35 schreef GI het volgende:
Fangirls screaming everywhere :
[ afbeelding ]
Hij heeft het zwembad teruggevonden? :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 19 december 2013 @ 19:39:10 #209
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134460681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:32 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Hij heeft het zwembad teruggevonden? :+
Misschien samen met River.. ik dacht dat River ten tijde van Ten eens vertelde dat de Tardis een zwembad had en dat de Doctor dat zelf toen nog niet eens wist, maar goed..reverse timelines dus wie weet had ze het over dit moment.
pi_134462263
Gewoon voor de leuk, om het wachten op de Christmasspecial wat te verzachten: twee Dalek-convention fimpjes!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_134462621
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Misschien samen met River.. ik dacht dat River ten tijde van Ten eens vertelde dat de Tardis een zwembad had en dat de Doctor dat zelf toen nog niet eens wist, maar goed..reverse timelines dus wie weet had ze het over dit moment.
In The Invasion of Time is het zwembad van de TARDIS al een keertje in beeld geweest.
pi_134468498
Daarnaast kwam ie langs in de opening van S6 (River dook erin) en is ie achtergelaten in Doctor's Wife. :P Beiden offscreen, though.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134469377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef Breuls het volgende:
Zo te horen wel, ja.

Zat er een flashback naar The God Complex in die trailer?
Jazeker maar die had ik al eerder gezien over deze aflevering.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin vrijdag 20 december 2013 @ 12:52:04 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134485571
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef Karstman het volgende:

[..]

Jazeker maar die had ik al eerder gezien over deze aflevering.
Ah. Dat was me nog niet opgevallen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134486570
De regeneratie van de Doctor is uitgelekt:
SPOILER: ha ha
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_134486931
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef WheeleE het volgende:
De regeneratie van de Doctor is uitgelekt:
SPOILER: ha ha
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha lol!

Het mooiste aan deze cartoon is dat iemand die niets van doctor who afweet, totaal geen idee waarom het grappig is.... :)
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:34:23 #217
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134500439
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:20 schreef WheeleE het volgende:
De regeneratie van de Doctor is uitgelekt:
SPOILER: ha ha
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Ik zie het stuntelkampioen Smith ook gewoon zó doen! :D
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_134500512
_O-
Ja doei.
pi_134500756
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Hahaha! Ik zie het stuntelkampioen Smith ook gewoon zó doen! :D
Het is inderdaad best wel in-character. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 21 december 2013 @ 13:22:53 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134522008
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134522717
:D _O- _O_ Geweldig!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 december 2013 @ 17:59:14 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_134529050
De Doctor Who: Say What You See app is tijdelijk gratis voor iPhone/iPad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_134681586
Nog iets minder dan 8h tot de kerstaflevering. (toch? :P )

Ben benieuwd naar Capaldi. :)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134681673
Hoe laat vanavond?! Ik ben bang dat ik het later moet gaan kijken.. :P
  woensdag 25 december 2013 @ 13:09:20 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134682620
20:30

Ik heb de afgelopen 2 dagen doorgebracht met de laatste 2 seizoenen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_134682820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Dragonberry het volgende:
Hoe laat vanavond?! Ik ben bang dat ik het later moet gaan kijken.. :P
20:30(GMT +1) :9
pi_134685292
Komt dat op BBC 1 ?
pi_134685699
BBC 1 inderdaad. Vanmiddag op BBC 2 herhaling van doctor who at the proms 2013 en An Adventure in Space and Time. Dus als je geen verplichtingen hebt vanmiddag...
Ik ga dit topic mijden tot zaterdag eerder kan ik de aflevering niet zien. Fijne kerst en happy regenaration episode allen!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 25 december 2013 @ 14:54:36 #231
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134686233
quote:
2s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:36 schreef Karstman het volgende:
BBC 1 inderdaad. Vanmiddag op BBC 2 herhaling van doctor who at the proms 2013 en An Adventure in Space and Time. Dus als je geen verplichtingen hebt vanmiddag...
Ik ga dit topic mijden tot zaterdag eerder kan ik de aflevering niet zien. Fijne kerst en happy regenaration episode allen!
De Karstman heeft nog genoeg pakjes rond te brengen vandaag ;)
fijne kerst aan jou en iedereen!

Ik vind het alleen nog te lang duren tot 20:30...can't wait (zo fijn, nooit verplichtingen op 1e kerstdag)

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 25-12-2013 16:19:51 ]
pi_134691971
Linkje voor de uitzending vanavond?
  woensdag 25 december 2013 @ 20:19:59 #233
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_134693308
Kerstdiner bij familie hier... en om 20:30 moeten de kinderen hier Home Alone kijken. Dus geen live special hiero. Zal worden opgenomen voor later, maar toch niet leuk.
You know, I've learned something today
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 20:29:58 #234
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134693584
Bijna *O*
🐙
  woensdag 25 december 2013 @ 20:30:07 #235
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134693589
final warning
Wij zitten hier met 5 personen klaar :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 25 december 2013 @ 20:30:24 #236
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134693602
"Where time changes people"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 25 december 2013 @ 21:31:40 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134695077
Dit was ... verwarrend.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_134695154
Nieuwe regeneration cycle *O*
pi_134695169
So many feels :'(
En ook best wel verwarrend.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 21:34:43 #240
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134695182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:31 schreef wdn het volgende:
Dit was ... verwarrend.
Later deze week nog maar eens kijken, zat hier met m'n zusje te kijken maar m'n moeder en haar vriend vonden er niets aan. En ze gingen vragen stellen op verkeerde momenten. ;(
🐙
  woensdag 25 december 2013 @ 21:36:41 #241
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134695236
Wat een geweldige aflevering :o
Mooie oplossing ook voor alle problemen.. Moffat _O_
pi_134695270
Dat gaat interesant worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 21:38:18 #243
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134695294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:37 schreef Syntos het volgende:
Dat gaat interesant worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beginnen met de handrem er af te halen.
🐙
  woensdag 25 december 2013 @ 21:39:14 #244
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_134695323
Leuke aflevering weer.

Cracks weer terug.
Oorsprong van de Silent (ras _O- en geloof)
En een naakte Clara *O* :9~
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_134695344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef DoomCow het volgende:
En een naakte Clara *O* :9~
Wat? Heb ik dat net gemist :{
  woensdag 25 december 2013 @ 21:41:43 #246
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134695399
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:40 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wat? Heb ik dat net gemist :{
Full frontal nudity zelfs.. die kleren waren op je visuele cortex geprojecteerd..
pi_134695424
Oke...

Later nog maar eens kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2013 21:42:47 ]
pi_134695448
w
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Full frontal nudity zelfs.. die kleren waren op je visuele cortex geprojecteerd..
Oh :{ Even de polariteit van de neutronen stroom omdraaien dus. :Y
  woensdag 25 december 2013 @ 21:44:20 #249
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134695476
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:42 schreef Ayca het volgende:
Oke...

Later nog maar eens kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet meer in spoilers als de aflevering is geweest..

en we hebben er minstens 12 doctors bij, de Doctor zei dat hij er voor eeuwig zou zijn tijdens z'n regeneratie.
pi_134695560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hoeft niet meer in spoilers als de aflevering is geweest..

en we hebben er minstens 12 doctors bij, de Doctor zei dat hij er voor eeuwig zou zijn tijdens z'n regeneratie.
Nee hoor. Een nieuwe regeneration cycle. Dus 12 erbij!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 25 december 2013 @ 21:52:37 #251
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134695778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:46 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee hoor. Een nieuwe regeneration cycle. Dus 12 erbij!
voorlopig meer dan genoeg in elk geval ^O^
pi_134695965
Moesten ze nou echt nog even die throwback naar Tennant's regeneration erin gooien? :') Goddamn.

*gooit twee zakdoeken in de wasmachine*.

Soms verwarrend, maar boven alles was het typisch Eleven wat ie deed. :) Mooi afscheid.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 22:01:21 #253
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134696083
quote:
9s.gif Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef Omentuva het volgende:
Moesten ze nou echt nog even die throwback naar Tennant's regeneration erin gooien?
Wat was dat dan? Dat heb ik even gemist?
🐙
pi_134696267
quote:
11s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:01 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Wat was dat dan? Dat heb ik even gemist?
"vanity regeneration" i.e Meta-Crisis Doctor :P
  woensdag 25 december 2013 @ 22:06:16 #255
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134696273
Goede special, ben wel een beetje blij dat we van Matt Smith af zijn ben een beetje moe van al die 'quirk y schattig' doctors geworden. Voor de rest was hij een prima doctor, alleen de verhalen werden op het laatst toch een stuk meer wisselvalliger Hopelijk gaan we weer wat terug naar de Colin Baker en Tom Baker doctors.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134696297
Mijn neef en zijn aanstaande waren hier, beide whovians, veel van de familie ging vroeg weg dus we hebben gekeken!!!!

Verwarrend is denk ik wel de beste omschrijving, moet hem duidelijk op mijn gemak nog eens kijken. Maar verder coole regeneration episode. Veel dingen die bij elkaar kwamen uit zijn hele "periode" als Doctor. Vond het ook wel fijn dat hij even duidelijk maakte hoe het nu zat met de regeneraties.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 25 december 2013 @ 22:08:20 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134696337
Had liever een andere iemand als nieuwe doctor gezien, wat stoerder :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 25 december 2013 @ 22:08:33 #258
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134696344
Vond de verwarrendheid wel meevallen, het was alleen ja nogal veel dingen in een uur gestopt maar alle eindjes zijn nu mooi vastgeknoopt. Gewoon een perfect einde voor ja een doctor die duidelijk aan afwisseling toe was.

quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
er een andere iemand als
Peter capaldi is een stuk stoerder dan Smith in mijn ogen. En als het meer de kant van Colin Baker's doctor in gaat kom de stoerheid/lompheid zeker goed.

Ohja en the thick of it:
pi_134696810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

"vanity regeneration" i.e Meta-Crisis Doctor :P
Die ook, maar die bedoelde ik niet. :+

Of ik zit er compleet naast, óf de muziek als Clara de kerk inloopt (naar de oudste Doctor) is dezelfde als Wilfred viermaal heeft geklopt (inclusief angry-Tennant-monologue).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134696833
Let er op: De High Council of the Time Lord/Ladies zijn de enige,die een nieuwe regeneration cycle kan geven.(The Five Doctors,1983!!).Dus geen Moffat clusterfuck. :P

En was die mannelijk stem Tim Dalton aka Rassilon?? :o

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Die ook, maar die bedoelde ik niet. :+

Of ik zit er compleet naast, óf de muziek als Clara de kerk inloopt (naar de oudste Doctor) is dezelfde als Wilfred viermaal heeft geklopt (inclusief angry-Tennant-monologue).
Geen idee :+
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 22:33:48 #261
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134697273
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

"vanity regeneration" i.e Meta-Crisis Doctor :P
Oh, check.
🐙
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 22:34:40 #262
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134697307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef brooklyndodger het volgende:
Goede special, ben wel een beetje blij dat we van Matt Smith af zijn ben een beetje moe van al die 'quirk y schattig' doctors geworden. Voor de rest was hij een prima doctor, alleen de verhalen werden op het laatst toch een stuk meer wisselvalliger Hopelijk gaan we weer wat terug naar de Colin Baker en Tom Baker doctors.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miljoenen fangirls huilen vanavond hun kussen vol tot ze in slaap vallen.
🐙
  woensdag 25 december 2013 @ 22:36:47 #263
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134697398
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
uirk y schattig' doctors geworden. Voor de rest was hij een prima doctor, alleen de verhalen werden op het laatst toch een stuk meer wisselvalliger Hopelijk gaan we weer wat terug naar de Colin Baker en Tom Baker doctors.

SPOILER
Miljoenen fangirls huilen vanavond hun kussen vol tot ze in slaap vallen.
Ach ik huil alleen om sarah jane :'(
pi_134697825
http://forums.digitalspy.(...)472885&postcount=395
THE GOOD:
- Real chemistry between the Doctor and Clara
- Loose ends tied up
- Matt Smith great from start to finish
- A very touching moment between the Doctor and Amy at the end
- Capaldi

THE BAD:
- No substance to the plot
- Doctor's mortal enemies reduced to maguffins
- Matt's make-up
- References to Christmas shoehorned in
- Nudity!
- Capaldi given just over a minute of screen time and no more until August 2014

-----------
http://forums.digitalspy.(...)473052&postcount=407
Let's not forget now that on regeneration the Doctor can wipe out whole enemy fleets with the flick of a wrist...magic

Er zijn dus veel van zulke reacties(ook hele idiote) op Facebook,Tumblr 4chan etc etc.Sommige fans zijn nooit tevreden en niet-fans/haters zijn helemaal gestoord :')

quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:33 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh, check.
:*
  woensdag 25 december 2013 @ 22:49:34 #265
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134697896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)472885&postcount=395
[i]THE GOOD:

- A very touching moment between the Doctor and Amy at the end

Begrijpelijk moment maar dat kon zoveel beter gedaan worden...
  Designer woensdag 25 december 2013 @ 22:54:14 #266
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134698060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)472885&postcount=395
THE GOOD:
- Real chemistry between the Doctor and Clara
- Loose ends tied up
- Matt Smith great from start to finish
- A very touching moment between the Doctor and Amy at the end
- Capaldi

THE BAD:
- No substance to the plot
- Doctor's mortal enemies reduced to maguffins
- Matt's make-up
- References to Christmas shoehorned in
- Nudity!
- Capaldi given just over a minute of screen time and no more until August 2014

-----------
http://forums.digitalspy.(...)473052&postcount=407
Let's not forget now that on regeneration the Doctor can wipe out whole enemy fleets with the flick of a wrist...magic

Er zijn dus veel van zulke reacties(ook hele idiote) op Facebook,Tumblr 4chan etc etc.Sommige fans zijn nooit tevreden en niet-fans/haters zijn helemaal gestoord :')

[..]

:*
Om eerlijk te zijn, als mensen niet tegen een beetje deus ex machina kunnen waarom kijken ze deze serie dan _O-
🐙
pi_134698078
vond het einde met amy wat.. geforceerd, en leek alsof clara vergeten werd
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_134698109
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:54 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, als mensen niet tegen een beetje deus ex machina kunnen waarom kijken ze deze serie dan _O-
Vraag me ook af :P

Nog nooit Classic Who gekeken blijkbaar!!
pi_134698114
Lekker potje zitten biggelen hier. Prachtig weer. Maar de make up van Matt :')
  woensdag 25 december 2013 @ 23:11:54 #270
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134698729
Hah ik vond de make-up wel toepasselijk slecht, me niet gigantisch aan ge-ergend ook
pi_134698917
Ik vond de make-up niet eens opvallen. Leek mij gewoon prima.
Of mischien dat het na weken lang Classic Who niet opvalt. :P
  woensdag 25 december 2013 @ 23:17:58 #272
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_134698992
Waarom gewoon niet nogmaals John Hurt casten en hem dan verSmithen ^O^ , kosten of zoiets
pi_134700218
Een beetje gemengde gevoelens over deze aflevering :{ Voelde een beetje alsof ze alle lossen draadjes in hele korte tijd moesten samenknopen in plaats van geleidelijk... Dat moment met Amy vond ik ook te snel gaan terwijl Clara weer een beetje vergeten werd. Vond het ook vrij cru dat de doctor die andere vrouw zoende terwijl Clara eerder zei dat ze hem leuk vond. Moest wel huilen op het einde _O-

Oh en die verdomde angels :'(
pi_134700386
Love from Gallifrey O+
  Admin donderdag 26 december 2013 @ 00:00:36 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134700801
Wat een draak van een aflevering.
Deceptie, deceptie en deceptie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134700915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:00 schreef yvonne het volgende:
Wat een draak van een aflevering.
Deceptie, deceptie en deceptie.
Je hebt zeker niet oudere afleveringen gekeken? :P
  Admin donderdag 26 december 2013 @ 00:05:23 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134701023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je hebt zeker niet oudere afleveringen gekeken? :P
Ik keek al Dr Who toen jij nog een zaadje was }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134701118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik keek al Dr Who toen jij nog een zaadje was }:|
jaja :+
  Designer donderdag 26 december 2013 @ 00:12:03 #279
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_134701303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

jaja :+
🐙
  donderdag 26 december 2013 @ 00:56:17 #280
28033 Pek
je moet wat
pi_134703021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik keek al Dr Who toen jij nog een zaadje was }:|
_O-

Dr Who is twee jaar ouder dan ik en ik vond het ook wel wat warrig allemaal. Morgen nog maar eens kijken. :)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_134703223
Wat een kut aflevering. De losse eindjes maar in een zin aan elkaar geknoopt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_134703345
Als capaldi met een Malcolm Tucker zin kwam dan was het einde goed geweest..

Misschien iets als: Who the fuck are you, naar Clara :D
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  donderdag 26 december 2013 @ 01:30:09 #283
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134704157
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Een beetje gemengde gevoelens over deze aflevering :{ Voelde een beetje alsof ze alle lossen draadjes in hele korte tijd moesten samenknopen in plaats van geleidelijk... Dat moment met Amy vond ik ook te snel gaan terwijl Clara weer een beetje vergeten werd. Vond het ook vrij cru dat de doctor die andere vrouw zoende terwijl Clara eerder zei dat ze hem leuk vond. Moest wel huilen op het einde _O-

Oh en die verdomde angels :'(
En waarom dacht ie bij z'n regeneratie niet aan z'n vrouw maar aan z'n schoonmoeder?

Het moment dat Smith in Capaldi veranderde vond ik ook vrij snel gaan, hadden ze iets langer mogen maken, nu was het voorbij in een oogblink.

Ik dacht trouwens ook een foto gezien te hebben met een naakte Capaldi achter de console van TARDIS.
Had opzich wel logisch geweest aangezien Clara die Doctor voor het eerst ziet en er dus voor hem nog geen kleren geprojeteerd worden op de visuele cortex.
Ik kan die foto alleen nergens meer vinden dus ik zal het wel mis hebben.
pi_134705407
;( Plotvrij ;(

O+ Capaldi O+

*O*
Ja doei.
pi_134705455
Oh, ik kan écht niet wachten op Capaldi. Wat een baas lijkt me dat. Geweldig, en dat in die paar seconden screentime (dat hadden er écht wel meer mogen zijn).... *O*
Ja doei.
pi_134706677
http://io9.com/this-was-a(...)of-doctor-1489705715
Die reacties(o.a regeneration is time lord magic,rushed plot-lines,no good explanations etc etc) en Moffat alle schuld geven. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En waarom dacht ie bij z'n regeneratie niet aan z'n vrouw maar aan z'n schoonmoeder?

Het moment dat Smith in Capaldi veranderde vond ik ook vrij snel gaan, hadden ze iets langer mogen maken, nu was het voorbij in een oogblink.

Ik dacht trouwens ook een foto gezien te hebben met een naakte Capaldi achter de console van TARDIS.
Had opzich wel logisch geweest aangezien Clara die Doctor voor het eerst ziet en er dus voor hem nog geen kleren geprojeteerd worden op de visuele cortex.
Ik kan die foto alleen nergens meer vinden dus ik zal het wel mis hebben.
De Doctor was voor een tijd naakt _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-12-2013 07:41:13 ]
pi_134708995
Nou ja, ik vond het anders ook vrij vol gepropt met allerlei losse eindjes en daardoor sloeg het verhaal van deze special imo gewoon nergens op ..

- houten cybermen, really?
- de daleks knal je dus zo uit de lucht met een beetje goed gemikte regeneration beam
- de doctor verzint altijd een slimme oplossing, nu blijft ie gewoon een paar honderd jaar ergens zitten?
- De Time Lords doen dus honderden jaren niks vanuit hun pocket universe dan wachten, en als Clara lief huilend wat vraagt komen ze er ineens aanzetten?
- right, the Silence are the good guys now...

Ik weet niet, gewoon teveel losse eindjes uit de afgelopen jaren lopen stuffen zoals ik al zei, daardoor werd het verhaal van de special wat vergeten vond ik. Een uur voor Doctor vindt een planeet, doctor blijft paar honderd jaar op planeet, doctor regenerate op planeet :{

En nu gewoon 8 maanden wachten op Capaldi ;(
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_134709099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- right, the Silence are the good guys now...
De Silence die we tot nu toe hebben gezien was een splintergroep die zich had afgescheden van de groep in deze aflevering, en hadden een ander doel. Iig wat ik er van mee kreeg.
quote:
- de daleks knal je dus zo uit de lucht met een beetje goed gemikte regeneration beam
Zelfs met genoeg kracht kun je een Dalek zo uitschakelen ;) Zie de TARDIS vs Dalek in de 50th.
quote:
- houten cybermen, really?
De Cyberman zijn tegenwoordig familie van de Borg, en passen zich aan elke situatie aan. :)
Opzich vond ik het nog wel logisch, aangezien ze anders niet binnen konden komen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Syntos op 26-12-2013 11:30:19 ]
  donderdag 26 december 2013 @ 11:56:23 #289
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134710024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- de daleks knal je dus zo uit de lucht met een beetje goed gemikte regeneration beam
Is ooit vastgesteld dat dat niet kon dan? Daarnaast het is niet of die dat altijd kan doen, hij moet eerst dood en dan nog kan hij het maar 12 keer doen.

Overigens kan het ook gewoon een beam geweest zijn die alleen bij het krijgen van een nieuwe set generaties te voorschijn komt.

Aflevering had voor de rest best in 2 delen gekund.
  Admin donderdag 26 december 2013 @ 12:42:20 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134711391
Gelukkig is er na het verdwijnen van DWC nog altijd online goodness:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 26 december 2013 @ 12:50:42 #291
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134711615
De aflevering staat inmiddels ook op netflix voor de mensen die het gemist hebben.
  Admin donderdag 26 december 2013 @ 12:53:31 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134711704
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:50 schreef Tweek het volgende:
De aflevering staat inmiddels ook op netflix voor de mensen die het gemist hebben.
Daar heb ik 'm vanmorgen op herkeken na gisteravond de opname van BBC One te hebben gekeken. Mooi dat Netflix zo direct up to date is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134711789
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef Smoofie het volgende:
Had liever een andere iemand als nieuwe doctor gezien, wat stoerder :{.
Want Smith was wel stoer? :+
Moet de aflevering nog even bekijken, had wat teveel afleiding. Vond de overgang van Smith naar de nieuwe wel heel erg plotseling....meer van plop, hier ben ik. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 26 december 2013 @ 13:26:34 #294
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134712602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou ja, ik vond het anders ook vrij vol gepropt met allerlei losse eindjes en daardoor sloeg het verhaal van deze special imo gewoon nergens op ..

- houten cybermen, really?
- de daleks knal je dus zo uit de lucht met een beetje goed gemikte regeneration beam
- de doctor verzint altijd een slimme oplossing, nu blijft ie gewoon een paar honderd jaar ergens zitten?
- De Time Lords doen dus honderden jaren niks vanuit hun pocket universe dan wachten, en als Clara lief huilend wat vraagt komen ze er ineens aanzetten?
- right, the Silence are the good guys now...

Ik weet niet, gewoon teveel losse eindjes uit de afgelopen jaren lopen stuffen zoals ik al zei, daardoor werd het verhaal van de special wat vergeten vond ik. Een uur voor Doctor vindt een planeet, doctor blijft paar honderd jaar op planeet, doctor regenerate op planeet :{

En nu gewoon 8 maanden wachten op Capaldi ;(
-Houten cyberman hebben we dacht ik al een keer eerder gezien maar dan in gefossiliseerde vorm.
-Het was niet zomaar een regeneration beam, het was Time Lord energie, het gaf de Doctor ook z'n regeneraties terug immers.
-De Doctor moest wel 300 jaar wachten omdat de TARDIS langer over de terugreis deed omdat Clara aan de buitenkant hing, de Doctor kon dus geen kant op en bouwde 300 jaar een band op met Christmas.
-De Time Lords zijn boos op de Doctor voor wat ie heeft gedaan misschien? Clara wijst ze op een andere uitweg.
-Mensen dwingen om naar de kerk te gaan maakt the Silence geen good guys ;)
  donderdag 26 december 2013 @ 13:40:29 #295
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_134712994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
- De Time Lords doen dus honderden jaren niks vanuit hun pocket universe dan wachten, en als Clara lief huilend wat vraagt komen ze er ineens aanzetten?
Tijd gaat net zo snel in een pocket universe? >:)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 26 december 2013 @ 13:56:45 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134713577
Je kanje wel afvragen waarom de Time Lords een bericht coderen, zeker als de vraag, "Doctor Who?", vrij simpel is en niet echt iets om geheim te houden.
Afgezien dat ze willen verbergen dat het bericht van Galifrey komt.

Ik vroeg me ook af of het wel een vraag was.. "Silence will fall when the question is asked."
De Time Lords weten ook wie de Doctor is en hoeven dus niet de vraag "Dokter wie?" te stellen..
Was het niet een noodkreet van de Time Lords? En zou het dan niet gewoon "Doctor!" moeten wezen?
  donderdag 26 december 2013 @ 14:13:35 #297
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134714114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef SiGNe het volgende:
Je kanje wel afvragen waarom de Time Lords een bericht coderen, zeker als de vraag, "Doctor Who?", vrij simpel is en niet echt iets om geheim te houden.
Afgezien dat ze willen verbergen dat het bericht van Galifrey komt.

Ik vroeg me ook af of het wel een vraag was.. "Silence will fall when the question is asked."
De Time Lords weten ook wie de Doctor is en hoeven dus niet de vraag "Dokter wie?" te stellen..
Was het niet een noodkreet van de Time Lords? En zou het dan niet gewoon "Doctor!" moeten wezen?
Het idee was dat alleen de Doctor in dit universum de naam van de Doctor wist, dus als de timelords de juiste naam als antwoord zouden krijgen wisten ze dat het veilig was om het universum binnen te komen aangezien het wel de Doctor moest zijn.
pi_134714969
Mjah, gewoon allemaal net iets teveel "deus ex machina" werk van Moffat deze keer naar mijn smaak :)

Maar mooi dat jullie hem wel supertof vonden ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 26 december 2013 @ 14:42:38 #299
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134715094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef Tweek het volgende:

[..]

Het idee was dat alleen de Doctor in dit universum de naam van de Doctor wist, dus als de timelords de juiste naam als antwoord zouden krijgen wisten ze dat het veilig was om het universum binnen te komen aangezien het wel de Doctor moest zijn.
Dus eigenlijk meer "Doctor, Who?" makes sense..
pi_134715179
Fijne aflevering! Ik vond de 30 seconden van Capaldi veelbelovend, ben erg benieuwd wat hij ermee gaat doen. De relatie tussen de Doctor en Handles het Cyberman-hoofd leek wel wat op Tom Hanks en Wilsoooon uit Cast Away.

En ik weet niet wat het is, maar Tasha Lem is toch gewoon River Song in een ander gedaante? Gezien ze de TARDIS kon besturen en haar geflirt met de Doctor?

Anyway..
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_134716047
quote:
7s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Sprouts het volgende:
Fijne aflevering! Ik vond de 30 seconden van Capaldi veelbelovend, ben erg benieuwd wat hij ermee gaat doen. De relatie tussen de Doctor en Handles het Cyberman-hoofd leek wel wat op Tom Hanks en Wilsoooon uit Cast Away.

En ik weet niet wat het is, maar Tasha Lem is toch gewoon River Song in een ander gedaante? Gezien ze de TARDIS kon besturen en haar geflirt met de Doctor?

Anyway..
[ afbeelding ]
Net zoals elke voorgaande Doctor, zal ik wel weer een aantal afleveringen moeten wennen aan Capaldi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')