WAT IS DIT VOOR RACISMEquote:
Over bruine beren gesproken!quote:
quote:
Klein beetje aangeschoten in de discotheek, rookmachines, die plaat, lekker zweverig, topquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede plaat is As The Rush Comes
Je bent me net voor.quote:
Ja want dat hoor je meteen aan de stem van de DJ.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou dit vooraf opgenomen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:
uh, okéquote:
Goeie klokquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet. Jij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef alors het volgende:
Hebben jullie nog gestemd op die nummer 1's lijst?
Ja ik heb op Roar gestemdquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef alors het volgende:
Hebben jullie nog gestemd op die nummer 1's lijst?
Gefeliciteerd!quote:
Nou zo maar.quote:Beatles - Let It Be
Coolio & Lv - Gangsta's Paradise
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen Mensen
Hero - Toen Ik Je Zag
Michael Jackson & Siedah Garrett - I Just Can't Stop Loving You
Nina Simone - Ain't Got No - I Got Life
No Doubt - Don't Speak
Outkast - Ms. Jackson
Moody Blues - Nights In White Satin
Prince & The Revolution - Purple Rain
Queen - Bohemian Rhapsody
R.E.M. - Losing My Religion
Roger Glover & Guests - Love Is All
Rolling Stones - Paint it, black
Sam Cooke - Wonderful World
Wiz Stars & Michael Jackson & Diana Ross - A Brand New Day
Whitney Houston - I Will Always Love You
Twarres - Wer Bisto
Beatles - Hey Jude
Sorry jongens, even mijn dubbelaccount uitloggen.quote:
Kensington in de LB morgen.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington in de LB morgen.
Stagegenoot van mij die eraan meedoetquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lo(...)oor-de-toekomst.html
Een vriendin van mij van vroeger die dit organiseert
Jij hebt helemaal geen auto.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja sorry, was even buiten de auto aan het fatsoeneren
Ik niet nee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen auto.
[/Aminam]
Ik ga zo naar huis.quote:
Mijn rapportage is geprint. Morgen inbinden. Donderdag inleveren. Vrijdag afscheid nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi. Is je portfolio al uitgeprint?
Ga je wel een garpie over sky radio in je presentatie verwerken hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn rapportage is geprint. Morgen inbinden. Donderdag inleveren. Vrijdag afscheid nemen.
Volgende week presentatie.
Topshow.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn rapportage is geprint. Morgen inbinden. Donderdag inleveren. Vrijdag afscheid nemen.
Volgende week presentatie.
Ik ga een keer raar zeggen. xdquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je wel een garpie over sky radio in je presentatie verwerken hahahahahahaha
ANTHEM ALLESquote:
schijtlol altijdquote:
Krijgen ze dan diezelfde vrouw die Maxima imiteert aan de lijn?quote:
Mja, slecht dit.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef alors het volgende:
Ik vind het overigens niet kutter dan De Kraaien.
De Kraaienquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef alors het volgende:
Dezelfde aids.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, je kan veel zeggen, maar het is beter dan die nieuwe van Bastille
Laat je oren es nakijken, gek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, je kan veel zeggen, maar het is beter dan die nieuwe van Bastille
Ik vind je lekkah was wel een leuke cultplaat en wat minder irritant, maar die zijn verder ook verdomd slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:21 schreef alors het volgende:
K'HEB LEGGENDE GELDUH!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind je lekkah was wel een leuke cultplaat en wat minder irritant, maar die zijn verder ook verdomd slecht inderdaad.
JU BENT UN LEKKUR DING.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind je lekkah was wel een leuke cultplaat en wat minder irritant, maar die zijn verder ook verdomd slecht inderdaad.
Ricky is beterquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
K'HEB LEGGENDE GELDUH!!!!!!!
Topplaat
Wat is het verschil?quote:
Amsterdams accent is gaafquote:
Amsterdams accent is tegenwoordig toch een Marokkaans accent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdams accent is gaaf
Marrokaans niet
'Ik ben Connie, en ik heb gewonnaaahn met de sloguuuun online eten bestellah.'quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb gewonnen...met de slogeun...
Welke Roy?quote:
Ja idd, je moet het gewoon opvreten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef ChatGirl het volgende:
Net alsof het iemand boeit hoe je het uitspreekt.
twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 18:18:35Johan & De Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb is mijn favoriete nr. 1-hit van de afgelopen 50 jaar! Stem ook: http://t.co/zJybMrO5qP reageer retweet
Ik heb het nog nooit gehad. Smaakt het?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, je moet het gewoon opvreten.
Jawel hoor, het heeft niet zoveel smaak, een beetje het idee van pasta/couscous/rijst. Je moet er zelf wat leuks van maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad. Smaakt het?
Ah ok. Misschien toch eens een keertje proberen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel hoor, het heeft niet zoveel smaak, een beetje het idee van pasta/couscous/rijst. Je moet er zelf wat leuks van maken.
De twitteraar Roy? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dé Roy. De debiel van alle bellers.
Nee een luisteraar. Gast loopt elke keer in te bellen en lastig te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De twitteraar Roy? Of heb ik iets gemist?
Hij denkt ook dat hij heel grappig is. Paultje Pils wannabe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee een luisteraar. Gast loopt elke keer in te bellen en lastig te doen.
Waar? Hier nergens last van. Ik luister via de stream.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm.. de zender knalt er hier steeds uit
Een storing van onze belastingcenten!!11quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Hmm.. de zender knalt er hier steeds uit
http://www.speld.nl/2013/(...)n-jaar-levend-thuis/quote:Ex-televisiepresentator Rolf Wouters bevindt zich al ongeveer tien jaar een groot gedeelte van zijn tijd in zijn huis in Blaricum. Dit ontdekte de politie na een inval.
De zaak kwam vorige week aan het rollen toen op een forum van RTL.nl de vraag werd gesteld hoe het toch met Wouters zou zijn. Onderzoek op Wikipedia wees uit dat hij sinds 2005 niet meer op televisie gesignaleerd is. Een zoektocht van de politie leidde naar Blaricum.
Fons ter Steeg, woordvoerder van de politie: “Hij kwam vrij ontspannen over toen wij de voordeur openbraken en hij verklaarde al tien jaar in het huis te wonen. We proberen nu te achterhalen of hij familie heeft.”
Inmiddels is een hevige maatschappelijke discussie ontstaan over de vraag hoe het zover kon komen dat de tv-presentator tien jaar onopgemerkt levend in zijn huis verbleef. “Alle tekenen wezen op leven en bewoning. Meneer Wouters betaalde keurig zijn rekeningen en was een graag geziene gast op vergaderingen van de bewonerscommissie.”
Zo heeft ali baba, ownee, osama, ook jaren in onopvallendheid geleefdquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2013/(...)n-jaar-levend-thuis/
Iets meer tiet erbijquote:
Strootman?quote:
Jij begrijpt.quote:
Jaquote:
Sneu inderdaad.quote:
Aidsilia.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trijntje, Berget, Glennis en Edsilia
Je zou spontaan voor de trein springen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trijntje, Berget, Glennis en Edsilia
quote:
Gelukkig toch al een kutnummer.quote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Iwanius het volgende:
Goedemorgen lui. Allemaal massaal thuis en luisterend naar 3FM of gewoon open boxen op de werkplek zodat iedereen kan mee luisteren.
Sensatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heeft die nieuwlezeres het steeds over flink wat regen voor vandaag? Wordt nauwelijks wat verwacht volgens anderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |