Het mag wel iets 'spannender' dan dat wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bakje druifjes, paar schijfjes komkommer, worteltjes, schaaltje magere yoghurt
Zolang ik niet kan zien wat er stond weet ik dat toch niet johquote:
Veel vaker dan 2x per week is het nu ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou proberen de gewoonte af te leren. Beperk het tot de weekenden. En neem dan iets wat wel lekker is (dus geen komkommer en wortels).
Inderdaad lekker, maar niet echt een tussendoortje imo. Ik zie ons niet samen op de bank zitten en allebei af en toe een hap yoghurtquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef rhubarb het volgende:
Yoghurt met Muesli, vruchtenyoghurt...
Als je het niet in de rauwe groente wil zoeken, houdt het volgens mij wel op.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Inderdaad lekker, maar niet echt een tussendoortje imo. Ik zie ons niet samen op de bank zitten en allebei af en toe een hap yoghurt![]()
Ik zoek meer iets als vervanger voor chips, koekjes, nootjes, blokjes kaas, plakjes wordt etc
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:23 schreef Kowloon het volgende:
Rozijnen en noten. Ik haal bij de Turk een zak walnoten, hazelnoten, amandelen (even wellen om het velletje er af te halen) en rozijnen en doen ik alles bij elkaar. Stuk goedkoper dan in de supermarkt en echt heel lekker. Neem dit overigens niet om af te vallen, want het is zeer energierijk.
Het zorgt er bij mij voor dat ik geen behoefte meer heb aan chips e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Inderdaad lekker, maar niet echt een tussendoortje imo. Ik zie ons niet samen op de bank zitten en allebei af en toe een hap yoghurt![]()
Ik zoek meer iets als vervanger voor chips, koekjes, nootjes, blokjes kaas, plakjes worst etcEn het hoeft niet kant en klaar te zijn
Effe in de over, of een beetje moeite voor het klaarmaken is helemaal niet erg. Zolang het maar geen uur duurt bijvoorbeeld.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:42 schreef Deshain het volgende:
Ik heb je topics overigens gevolgd en je zit sowieso wel een beetje in de periode dat je je trainingsarbeid kan opschroeven. En partner?
Jammerquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:23 schreef Kowloon het volgende:
Rozijnen en noten. Ik haal bij de Turk een zak walnoten, hazelnoten, amandelen (even wellen om het velletje er af te halen) en rozijnen en doen ik alles bij elkaar. Stuk goedkoper dan in de supermarkt en echt heel lekker. Neem dit overigens niet om af te vallen, want het is zeer energierijk.
Dan leg je de stukjes komkommer op je vrouw en eet je het er van af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Het mag wel iets 'spannender' dan dat wat mij betreft
Geen plakjes he, het is geen sjoelbak...quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan leg je de stukjes komkommer op je vrouw en eet je het er van af.
Is ook leuk toch. Spelletje sjoelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef Deshain het volgende:
[..]
Geen plakjes he, het is geen sjoelbak...
Ik moet nog beginnen met echt gestructureerd trainen. Ik fiets wel veel meer, maar nog echt als zijnde trainen nog niet echt....quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:42 schreef Deshain het volgende:
Een halve zak chips is al beter dan een hele, net als een half pak koek en een half pak bitterballen.
Ik heb je topics overigens gevolgd en je zit sowieso wel een beetje in de periode dat je je trainingsarbeid kan opschroeven.
quote:En partner?
Ik zou inderdaad scheiden, maar we geven het alsnog een kansjequote:
Klinkt hoopgevend.quote:
Dan zou ik niet met rauwkost aankomen. Doorkroelen met kaasjes en stokbrood.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef sanger het volgende:
Ik zou inderdaad scheiden, maar we geven het alsnog een kansjeOftewel ze is weer thuis en we proberen gelukkig te zijn
![]()
Oh zo lekker!!! Maar volgens mij niet heel erg magerquote:
Ook een goed punt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
Maar ga lekker naar buiten en samen actief doen.
Verkeerde aannamequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevend.
Lekker samen volproppen op de bank.
Ze zijn te jong om ze alleen thuis te latenquote:Volgens mij krijg je veel meer energie als je samen gaat sporten. Weet niet of de kids alleen thuis kunnen blijven? Maar ga lekker naar buiten en samen actief doen.
Dat is je ruggegraat. Hij is er altijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:57 schreef sanger het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iemand die me op sleeptouw neemt met sporten
Die moet ik eerst kweken danquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je ruggegraat. Hij is er altijd.
Van 2 keer in de week een snack eten wordt toch niemand dik? Tenzij je een of andere ziekte hebt of zo...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef sanger het volgende:
Veel vaker dan 2x per week is het nu ook nietEn helemaal afleren wil ik juist niet, omdat het voor ons ook vaak een momentje rustig samenzijn is.
Heb je een fiets? Zo ja, kom ik je morgenavond ophalen om 19:00 voor een rondje knallen. Heemskerk was het toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:57 schreef sanger het volgende:
Ik ben nog op zoek naar iemand die me op sleeptouw neemt met sporten
Veel duidelijker wordt het niet!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Heb je een fiets? Zo ja, kom ik je morgenavond ophalen om 19:00 voor een rondje knallen. Heemskerk was het toch?
Niet dik nee. Maar als je nog wat af wilt vallen helpt het daar misschien wel weer mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Van 2 keer in de week een snack eten wordt toch niemand dik? Tenzij je een of andere ziekte hebt of zo...
Ik heb een fiets jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Heb je een fiets? Zo ja, kom ik je morgenavond ophalen om 19:00 voor een rondje knallen. Heemskerk was het toch?
Niet iets voor structureel imoquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Lienekien het volgende:
In plaats van snacken vroeger naar bed.
Dit soort dingetjes bedoel ik inderdaad! Top, dank jequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Zeg, zeuren over sporten doen jullie maar in LIF. Dit is CUL!
Ontopic: chips van spinazie, uit de oven! Raaaaazend lekker, echt waar.![]()
http://brooklynfarmgirl.com/2013/08/28/baked-spinach-chips/
http://thefoodfaffer.com/2011/04/oven-baked-spinach-chips/
http://www.hungrycouplenyc.com/2013/09/baked-spinach-chips.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want het enige waar jullie het bed voor gebruiken is om in te slapen? Dan kun je misschien toch beter gaan scheiden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef sanger het volgende:
Niet iets voor structureel imo![]()
We slapen beiden nooit zo vroeg, dus vroeg naar bed is voor ons alleen maar het verplaatsen van het 'probleem'
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Discipline zowel in het sporten als het niet alles in één gang opeten is natuurlijk wel een sleutelbegripquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb een fiets jaMorgenavond kan ik alleen niet...
Dat speelt ook wel mee trouwens. Meeste vrienden werken onregelmatig. Daarnaast kan ik ook lang niet iedere dag/avond
Dat denk je, maar het is dus écht wel lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef Deshain het volgende:
[..]![]()
Dat nodigt nou niet echt uit tot gezelligheid moet ik zeggen.
Lijkt me best lekker idd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Want het enige waar jullie het bed voor gebruiken is om in te slapen? Dan kun je misschien toch beter gaan scheiden.
We eten beiden graag spinazie, dus mij lijkt het wel degelijk lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:18 schreef Deshain het volgende:
[..]![]()
Dat nodigt nou niet echt uit tot gezelligheid moet ik zeggen.
Geen schijfjes komkommer dan... maar een ongesnedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Het mag wel iets 'spannender' dan dat wat mij betreft
Ik heb zo'n vermoede dat je mijn sjoelbak hint niet hebt opgepiktquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen schijfjes komkommer dan... maar een ongesneden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen schijfjes komkommer dan... maar een ongesneden
Volgens mij heb ik twee komkommers nodig.......quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat je mijn sjoelbak hint niet hebt opgepikt
Not even gonna go there mate...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:36 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik twee komkommers nodig.......
Klopt, maar nu welquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat je mijn sjoelbak hint niet hebt opgepikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |