Vandaar dat er ook staat sommige mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zoiets beschouw ik en ieder ander weldenkend persoon niet als spoiler. Die 999 seconds zijn praktisch onhaalbaar en het spel geeft er geen hint naar.
Vandaar dat ik zelfs een subtiele hint spoilertagquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook staat sommige mensen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Use your head, not your feed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:03 schreef koei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef koei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb mooiere versies gehoord moet ik zeggenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |