Ik ook hoor, maar als je een reden wil hebben om te sparen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:17 schreef koei het volgende:
[..]
Die had ik al zelf gevangen. En ik ben door iemand opgelicht door er een dure 2e gouden bij te kopen, die maar 300 waard was...
quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
OoT heb ik altijd al als een van de mindere delen gezien en TP vind ik nog minder boeiend. Het is Majora's Mask geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas zijn twilight princess en skyward sword te langdradig.
Een vreemd probleem. Ik geloof dat er destijds een patch voor Skyward Sword is uitgebracht, omdat er een 'game breaking' bug was ontdekt na de release. Ik weet echter niet of deze bug hetzelfde is als jouw probleem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef Sjekihenkie het volgende:
Op 1 of andere manier kan ik niet verder in de game. Meteen in het begin heb ik al een glitch dat ik geen hartjes en stamina kwijt kan raken.
Verder op in de game moet je de Silent Realms in en moet je 15 "tears" verzamelen. Ik kan alle 15 "tears" gewoon vinden, maar het spel herkent niet dat de ''tears" zijn gecollect, dus kan ik niet verder in de game.
Iemand een idee wat dit probleem zou kunnen zijn?
Neen, dat was een save game patch. Voor als je in een verkeerde volgorde de draken bezocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een vreemd probleem. Ik geloof dat er destijds een patch voor Skyward Sword is uitgebracht, omdat er een 'game breaking' bug was ontdekt na de release. Ik weet echter niet of deze bug hetzelfde is als jouw probleem.
Bij het begin toen je moest vissen en koeien bij elkaar moest verzamelen kon ik bijna niet geloven hoe hilarisch slecht het was.quote:Op zondag 8 december 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
TP is een zeer waardige opvolger van OoT. Imo zelfs beter. Zeker een van m'n favoriete Zelda's.
Je weet dat er ook een beloning tegenover staat als je 999 seconden volhoudt in de cucco minigame, hè?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef koei het volgende:
Alle 100 beestjes verzameld in a Link between Worlds! Ik moet alleen nog 2 hartpieces denk ik, dan heb ik 20 hartjes in totaal. Alleen die mini-gamesMet dat honkbal ben ik heel blij als ik uberhaupt al winst maak, meestal kom ik net tot 40 rupees, terwijl het spelen al 50 kost... En dat rennen de wereld door doe ik ook nog minimaal 5 seconden te lang over (voor het 2e level)
![]()
En ik mag van mezelf pas naar de eindbaas als ik die gehaald heb...
wat krijg je als je het 999 seconde volhoudt?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een beloning tegenover staat als je 999 seconden volhoudt in de cucco minigame, hè?Geen grapje!
Het honkbal wordt op een gegeven moment wel makkelijk. Vogels raken is een must maar die timing daarvoor doorkrijgen is niet zo lastig, het spel homet die bal er meestal vanzelf al heen, ook als je iets verkeerd timet.
Ik heb al 2 keer 80 gehad, dus ik kom wel in de buurt, alleen de keer daarna weer 14quote:Op donderdag 19 december 2013 18:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een beloning tegenover staat als je 999 seconden volhoudt in de cucco minigame, hè?Geen grapje!
Het honkbal wordt op een gegeven moment wel makkelijk. Vogels raken is een must maar die timing daarvoor doorkrijgen is niet zo lastig, het spel homet die bal er meestal vanzelf al heen, ook als je iets verkeerd timet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, je krijgt een dikke cucco die je één hartje geeft telkens als je met hem praat. Die cucco staat dan altijd naast die vrouw. Ook verschijnt diezelfde cucco in de credits. ^^quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer 80 gehad, dus ik kom wel in de buurt, alleen de keer daarna weer 14
Voor 999 seconden krijg je vast een gouden rupee ofzo, maar als er iets in het spel is wat je niet nodig hebt, zijn het wel rupees, heb er nu 9600 ofzo, kan dus bijna de bij kopen die ik niet nodig heb. Het is gewoon een teleurstelling als je rupees uit een kistje haalt, zelfs al zijn het er 100... Ik vind het toch leuker als je in elke dungeon een kompas, kaart en wapen moet zoeken, dat maakt het openen van kistjes leuker! Ik ga iig geen 999 seconden verspillen
als je de advanced mode 2 keer doet word je lantaarn en bugnet geupgrade.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu op 75 mishimaidingessen, honkbal wel gehaald. Rennen nog niet geprobeerd, is niks voor mij, levert het wat nuttigs op? En alleen nog beginnerlevel van die toren gedaan.
Sommige mensen lezen liever geen spoilers over unlockables voor de game is uitgespeeld, ook kleinere dingetjes als dit. Zie mijn spoiler tagquote:
Zoiets beschouw ik en ieder ander weldenkend persoon niet als spoiler. Die 999 seconds zijn praktisch onhaalbaar en het spel geeft er geen hint naar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen liever geen spoilers over unlockables voor de game is uitgespeeld, ook kleinere dingetjes als dit. Zie mijn spoiler tag
Use your head, not your feed.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef koei het volgende:
En dat rennen de wereld door doe ik ook nog minimaal 5 seconden te lang over (voor het 2e level)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |