Die reclame is in Nederland ook nog op tv geweest. Goeie ouwe tijd en zo.quote:
Deze was ook wel tof:quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Die reclame is in Nederland ook nog op tv geweest. Goeie ouwe tijd en zo.
Heb je nu Zelda dubbel? ;-)quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net de zelda 3dsXL voor 205 meegekregen van de media markt meneer
De tornado rod?quote:Op woensdag 4 december 2013 03:03 schreef MaximusTG het volgende:
Bedenk eens goed welke skill Link in dit spel heeft die hij in andere spellen niet had...
Dank; heb het gisteren min of meer bij toeval ontdektquote:Op woensdag 4 december 2013 03:03 schreef MaximusTG het volgende:
Bedenk eens goed welke skill Link in dit spel heeft die hij in andere spellen niet had...
Ik had dit ook bij toeval ontdekt iddquote:Op woensdag 4 december 2013 07:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dank; heb het gisteren min of meer bij toeval ontdekt
Het is toch waar dat die nieuw isquote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Borizzz het volgende:
[..]![]()
Zucht van redactie Games moet je het weer hebben hoor
Ja, ik vind 'm ook echt heel tof. Misschien nog iets te vroeg om te zeggen hoe hoog ik 'm zou plaatsen, maar A Link To The Past is mijn favoriete Zelda (sowieso één van mijn favoriete spellen) en daar komt hij in ieder geval wel bij in de buurt. Ben na dat ik 'm uitgespeeld heb ook meteen met hero mode begonnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef koei het volgende:
Misschien wel de tofste Zelda ooit, deze voor de 3DS! Heb m nu 5 dagen, en er zit al 20 uur speeltijd in (verdeeld over twee mensen). Meest gespeelde 3DS game tot nu toe!
Wind Waker was een relatief makkelijke game, sterker nog sommige boss fights zou je saai kunnen noemen zo makkelijk gingen ze neer, maar de graphics stijl en het feit dat de hoofdpersoon een klein kind was dat totaal niet wist dat hij een held zou worden vond ik juist heel erg tof gedaan. Dat samen met de open zee maakte dat het echt als een avontuur aanvoelde.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dat gejank dat het cel-shaded was.Was gewoon een goede game.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |