tot in het extremequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het van een man nog niet meegemaakt. Jij dus wel?
Ik weet geen reactie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tot in het extreme
Ruim 8 jaar later nog steeds terugkomen op een vakantie die we in overleg (!!!) hadden afgezegd en mij achteraf de schuld geven, elke maand kreeg ik wel te horen dat ik hem geld had gekost.
Of t feit dat ik op de eerste avond seks met hem had, onze hele relatie lang heeft hij me dat verweten
En zo nog wel wat meer dingen.
Dat moet ze dan even aan mijn ex uitleggen dat het een vrouwen ding is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is dat een vrouwending? Wist ik niet
Nou kunnen jij en Janies mekaar ook wel een beetje een hand geven wat betreft pech met exen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat moet ze dan even aan mijn ex uitleggen dat het een vrouwen ding is.
Ja dat is waar, ach, beide (hopelijk) ook van geleerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou kunnen jij en Janies mekaar ook wel een beetje een hand geven wat betreft pech met exen.
Gelukkig zijn in mijn ervaring jullie exemplaren eerder uitzondering dan regel.
ja, ik had alleen nooit zo stilgestaan bij of ouwe koeien een vrouwen of n mannending zijn, ws ook omdat ik t van beide kanten kenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou kunnen jij en Janies mekaar ook wel een beetje een hand geven wat betreft pech met exen.
Gelukkig zijn in mijn ervaring jullie exemplaren eerder uitzondering dan regel.
Nee, eigenlijk zeg ik dat:quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus al dat als 1 van de 2 geheimen gaat hebben voor de ander het je relatie zal kunnen kosten.
Vind je ook dat ze haar mobiele telefoon moet afstaan, zodat hij die kan checken? Haar wachtwoorden? Moet ze een app installeren op haar telefoon, zodat hij altijd kan zien waar ze is? Haar bankrekening, moet hij daar inzicht op hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:19 schreef iScream. het volgende:
Geef dus gewoon aan dat het hele verhaal omtrent de brief (en mails?) jou onzeker maakt en dat je het recht hebt om te weten wat er in de brief staat.
Tuurlijk niet.. Maar brieven van een ex? Ja, ik vind dat ze de inhoud daarvan best mag delen in een relatie van 10 jaar waarin je tevens zwanger bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Vind je ook dat ze haar mobiele telefoon moet afstaan, zodat hij die kan checken? Haar wachtwoorden? Moet ze een app installeren op haar telefoon, zodat hij altijd kan zien waar ze is? Haar bankrekening, moet hij daar inzicht op hebben?
Ik vraag me af hoe ver jij gaat.
Die hele reactie van je slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:37 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Vind je ook dat ze haar mobiele telefoon moet afstaan, zodat hij die kan checken? Haar wachtwoorden? Moet ze een app installeren op haar telefoon, zodat hij altijd kan zien waar ze is? Haar bankrekening, moet hij daar inzicht op hebben?
Ik vraag me af hoe ver jij gaat.
Nou, het moet niet, en als jij vindt dat je recht hebt om die brief in te kijken, tsja dan vind je dat. Alleen heb je kans dat je daarmee meer kapot maakt dan je lief is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:40 schreef iScream. het volgende:
Je zult nu wel met een tegenargument komen dat je elkaar moet vertrouwen in een relatie
Zij moffelde geen brief weg. Hij droomde dat hij in haar tas moest kijken (quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:40 schreef iScream. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Maar brieven van een ex? Ja, ik vind dat ze de inhoud daarvan best mag delen in een relatie van 10 jaar waarin je tevens zwanger bent.
Je zult nu wel met een tegenargument komen dat je elkaar moet vertrouwen in een relatie, maar als je vriendin een brief van haar ex wegmoffelt en geheimzinnig over doet, zou dat ook bij mij een enorme deuk in het vertrouwen opleveren,
Nee je hele relatie als een leugen voortzetten dat schiet op. Zo klaar als een klontje dat er gewoon dingen instaan waardoor ze door de mand valt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, het moet niet, en als jij vindt dat je recht hebt om die brief in te kijken, tsja dan vind je dat. Alleen heb je kans dat je daarmee meer kapot maakt dan je lief is.
Er zit geen "undo" knop op je hersens. Als dat een liefdesbrief is van hem, maar zij is daar helemaal niet op ingegaan, dan ben je echt jezelf aan het slopen.
En bovendien, misschien is 1 van de kernwaarden van zijn vriendin een stukje vrijheid in de relatie. Dan duw je haar alleen maar verder weg.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat privacy ook wat waard is en dat het ook averechts kan werken. Echter een brief van een ex vind ik gewoon van dat TS mag weten wat er in staat, versterkt door het feit dat TS mailtjes heeft gelezen waarin staat dat ze weer naar elkaar toe groeien.. Lijkt mij dat je in een relatie van 10 jaar ook niks hebt te verbergen over een eventuele ex.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou, het moet niet, en als jij vindt dat je recht hebt om die brief in te kijken, tsja dan vind je dat. Alleen heb je kans dat je daarmee meer kapot maakt dan je lief is.
Er zit geen "undo" knop op je hersens. Als dat een liefdesbrief is van hem, maar zij is daar helemaal niet op ingegaan, dan ben je echt jezelf aan het slopen.
En bovendien, misschien is 1 van de kernwaarden van zijn vriendin een stukje vrijheid in de relatie. Dan duw je haar alleen maar verder weg.
Het is maar net wat je onder wegmoffelen verstaat, wellicht verkeerde woordkeuze van mij. Het verzwijgen van een brief (kom op, het is een BRIEF, niet zomaar een willekeurig appje ofzo) van je ex die blijkens de mails weer gevoelens voor je heeft, vind ik wel een vorm van wegmoffelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij moffelde geen brief weg. Hij droomde dat hij in haar tas moest kijken ()en daar bleek een brief in te zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |