Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Scrummiequote:Op dinsdag 26 november 2013 08:01 schreef Scrummie het volgende:
Wooaaah, een eigen TT. Thanks allen!
Ben al 2.5 uur aan het werk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog vroeg joh. ik moet vanmiddag werken en deze keer met volle zin
OW wat een super awesome nummer..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Naamtopic voor Scrummie
Ow hebben ze ook wel hoor..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef sararaats het volgende:
die short is leuk zeg, alleen niet voor dames zeker hé.
leuk zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hebben ze ook wel hoor..
Had voor haar deze gehaald krijgt ze nog. 5 dec pas
[ afbeelding ]
Nog 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi .
Nog paar uurtjes en dan naar A'dam he?
Een wedstrijd zou al leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax je nog verrassen vanavond
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt : ik hoop dat Ajax een beetje tegenstand gaat bieden?
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Tjacka, beloof je me plechtig dat je vanavond geen bushokjes en prullenbakken sloopt. bij winst of verlies?
uhu... gedraag jequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.
dat weet zo'n prullenbak of bushokje toch nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, zijn een stuk minder Spanjaarden dan schotten in de stad.
Dat weet ik zelf ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka, waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Oh ik zie het al.. GC, nicequote:
Het valt tot nu toe erg mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.. GC, niceJe hebt het dus druk met pubertjes in GRTD?
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het valt tot nu toe erg mee.
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
Yvje ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahadat is goed bekeken van yvonne (geen idee wie de modjes maakt?)
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.quote:
Lijkt me ook leuk jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.
Maar ach ik vind dit ook erg leuk.
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk ja
Gezien je sig hebben ze er vertrouwen in daarzo in GC
Je laat iedereen direct weten wie de nieuwe baas is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.
Zal ik gaan rellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepenquote:
Wat een rel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepen
WIJ ZIJN NU DE RELSCHOPPERS
Dinsdag avond nostalgische game avondquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
stil hier maar ik ben zelf ergens anders
wut nee SNES en NES heb alles op mijn wii staan 1500 nes games en 500 snesquote:
wist ik wel maar het eerste dat in me opkwam was Commodore 64.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
wut nee SNES en NES heb alles op mijn wii staan 1500 nes games en 500 snes![]()
Wat top zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Via werk kaarten geregeld voor Heracles - Feyenoord. Zo lang al niet een wedstrijd bezocht van m'n cluppie, heerlijk. En dan nog 'los' in het thuisvak ook. Prachtige sfeer is dat altijd. Waaaaah kan nu al niet wachten
. Jaren seizoenskaart gehad, elke keer naar Rotterdam. Wegens financieen was dat niet meer mogelijk, maar nu dus weer een keertje, kan me er nu al op verheugen maar die pot is pas de 18e
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat top zeg!
Mooier dan alle andere verjaarskado's denk ik?
Ik denk dat Tjacka momenteel helemaal uit zijn dak gaat trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoor.
Maar het was wel gezellig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoor.
Staat het gespuis voor dan? Krijg ik niet mee, maar als dat zo is, gaat ie uit z'n dak jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka momenteel helemaal uit zijn dak gaat trouwens
Ja, ze staan voor. Wie had dat gedacht he?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat het gespuis voor dan? Krijg ik niet mee, maar als dat zo is, gaat ie uit z'n dak ja
Ja was gezellig! Erg klein, opa en oma, nog een oma, zus en haar broer, mn ouders, en m'n kleine favoriete nichtje waren er. Half 11 lag ik VI te kijken dus. Maar prima zo, hou niet van verjaardagen, vooral niet m'n eigen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig?
En is het slikken weer helemaal pijnloos?
Toch vind ik het raar hoor hoe je dat zomaar ineens hebt gekregen en als ik je advies mag geven-en zeg maar als je me te bemoeizuchtig vindt hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Erg klein, opa en oma, nog een oma, zus en haar broer, mn ouders, en m'n kleine favoriete nichtje waren er. Half 11 lag ik VI te kijken dus. Maar prima zo, hou niet van verjaardagen, vooral niet m'n eigen.
Slikken gaat prima, soms nog wel pijnlijk, en als ik een keer nies verga ik van de pijn eerlijk gezegd, maar goed, dat zal in de loop van de week ook wel weer minder worden
Nee, ik vind je niet bemoeizuchtig hoor! Alles behalve, snap je 'bezorgdheid' ook wel. En ik vind het ook wel raar, maar ik weet 100% zeker, dat als ik zeg dat het bijna over is, ze zeggen dat ik moet wachten tot het over is, en het verder maar moet uitzoeken. Maar ik beloof je bij deze; als ik donderdag nog last heb, ook al maar een beetje, zal ik alsnog de huisarts bezoeken vrijdagochtend. Deal?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar hoor hoe je dat zomaar ineens hebt gekregen en als ik je advies mag geven-en zeg maar als je me te bemoeizuchtig vindt hoor-dan zou ik zéker even naar je huisarts gaan en vragen hoe het kwam en wat het is.
Deal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet bemoeizuchtig hoor! Alles behalve, snap je 'bezorgdheid' ook wel. En ik vind het ook wel raar, maar ik weet 100% zeker, dat als ik zeg dat het bijna over is, ze zeggen dat ik moet wachten tot het over is, en het verder maar moet uitzoeken. Maar ik beloof je bij deze; als ik donderdag nog last heb, ook al maar een beetje, zal ik alsnog de huisarts bezoeken vrijdagochtend. Deal?En niet boos worden natuurlijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deal!
Boos worden? Op jou? TssssZie het net ja! Tjacka helemaal door het dolle. Maar 'it aint over till the fat lady sings'! Come on BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry)
The fat lady begint al te neuriënquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie het net ja! Tjacka helemaal door het dolle. Maar 'it aint over till the fat lady sings'! Come on Barca(sorry)
Tjacka kan gaan feest vieren! Al lees ik overal dat er iemand van de tribunes is gevallen. Zag foto, zag er niet goed uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The fat lady begint al te neuriën
Van de eerste ring he? Toch zo'n 10 meter hoogquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tjacka kan gaan feest vieren! Al lees ik overal dat er iemand van de tribunes is gevallen. Zag foto, zag er niet goed uit.
ik vind van niet vind het smakeloosquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die morbide grappen over die gevallen supporter, moet dat kunnen?
Dan zitten wij gelukkig op 1 lijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik vind van niet vind het smakeloos
Uh okequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Via werk kaarten geregeld voor Heracles - Feyenoord. Zo lang al niet een wedstrijd bezocht van m'n cluppie, heerlijk. En dan nog 'los' in het thuisvak ook. Prachtige sfeer is dat altijd. Waaaaah kan nu al niet wachten
. Jaren seizoenskaart gehad, elke keer naar Rotterdam. Wegens financieen was dat niet meer mogelijk, maar nu dus weer een keertje, kan me er nu al op verheugen maar die pot is pas de 18e
goeden bips blijft datquote:Op woensdag 27 november 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Tjacka, Uit pure vreugde de bijenkorf gesloopt?![]()
moge peeps![]()
[ afbeelding ]
Jij bent van de vrouwenliefde?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent van de vrouwenliefde?
Nee.quote:
Gevaarlijk terein BNWquote:
Ik ben dat nummer enigszins beu.quote:
Ik blijf het zo'n mooi liedje vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer enigszins beu.
Vroeger was Pink een beetje wat Lily Allen nu is, maar daar is tegenwoordig niets van over.
Ah, nee, echt niet. Lily heeft een hele goede stem, zeker in uitgeklede liedjesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n mooi liedje vinden.
En ik vind Pink stukken beter dan Lily Allen qua stem.
verassend, Ik dacht het enige wat we van Tjacka nog horen de komende tijd zou zijn.quote:
Ja, laatste berichten waren dat hij zwaar hersenletsel heeft maar nog wel leeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi
die supporter leeft die nog steeds?
Mmm zal eens een paar luisteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, nee, echt niet. Lily heeft een hele goede stem, zeker in uitgeklede liedjes
The Fear heeft een fantastische tekst.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm zal eens een paar luisteren.
Ik heb ook een celebrity crush maar vertel het niet want dan lachen jullie me uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die is m'n nummer #1 celebrity crush
*zoekt The Fear opquote:Op woensdag 27 november 2013 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Fear heeft een fantastische tekst.
zeg maar. ik word ook uitgelachen om m'n #2quote:Op woensdag 27 november 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een celebrity crush maar vertel het niet want dan lachen jullie me uit.
Gregory Housequote:Op woensdag 27 november 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeg maar. ik word ook uitgelachen om m'n #2
oke nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gregory House
en op twee
John Williams
Nummer drie is geen celebrity maar ieman van hier dus dat zeg ik helemaal niet. Zelfs niet na langdurige marteling.
Nou... die is ook niet te versmadenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn #2
(nohomo)
Wat een baas hè.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou... die is ook niet te versmaden
goeie watch ook
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gregory House
en op twee
John Williams
Nummer drie is geen celebrity maar ieman van hier dus dat zeg ik helemaal niet. Zelfs niet na langdurige marteling.
Je mag het niet verklappenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat niet? Bouke Mollema?
op 1 Claire Danes
op 2 Ilse de Lange ( Nadeel heb paar keer wat concertjes met der geregeld )![]()
op 3 Emma Watson
En gisteravond hebben we hem nog gefeliciteerd. Heeft ie vanwege zijn brakheid vast niet gelezenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees ff mijn berichtje over jou hierboven..
![]()
Ja wel hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gisteravond hebben we hem nog gefeliciteerd. Heeft ie vanwege zijn brakheid vast niet gelezen
Dat zijn we allemaal Tjacksquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Lavenderr.
Wil de benen van Lavje ruilen voor paar witte melkflessenquote:
Een paar maar?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wil de benen van Lavje ruilen voor paar witte melkflessen
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laat de gene voor wie het bedoelt is niet horen, anders krijg ik 1 van de melkflessen tegen mijn holquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]Wat een sexy melkflessen, dank voor de pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zowel die van Lavje als die van de persoon voor wie ik ze om wil ruilen zijn NSFW.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een sexy melkflessen, dank voor de pics.
Ik zit thuis.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel die van Lavje als die van de persoon voor wie ik ze om wil ruilen zijn NSFW.
Benen voor melkflessen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel die van Lavje als die van de persoon voor wie ik ze om wil ruilen zijn NSFW.
quote:
Moehoeeequote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]jij snapt er geen fluit van geloof ik!
@divje ik zit op mijn werk+ copyright protected
Ik snap het prima. Ik heb weinig te klagen wat betreft de melkflessen die ik zo nu en dan tegen het lijf loop.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]jij snapt er geen fluit van geloof ik!
@divje ik zit op mijn werk+ copyright protected
Levendige ruilhandel hierquote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moehoeee
Ik biedt 2 melkflessen plus de koe die ze gevuld heeft.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moehoeee
Ik biedt 2 melkflessen plus de koe die ze gevuld heeft.
Als die koe in stukjes verwerkt en in plastic verpakt is wil ik er over nadenkenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
@lavje ze proberen me om te kopen voor wat kiekjes ... mag ik overstag gaan bij een mooi aanbod.
Delen we, jij halve koe en melkfles ik hetzelfde
Beste....zo'n koe.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als die koe in stukjes verwerkt en in plastic verpakt is wil ik er over nadenken
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als die koe in stukjes verwerkt en in plastic verpakt is wil ik er over nadenken
Nou dan ga ik wel weer naar de slager voor mijn stukje vleesquote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pffff moet eerst vriezer vinden waar die in past, wil voor jou wel doen maar de rest.... ben ik te lui voor.
Ik ben zo benieuwd gewordenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
@lavje ze proberen me om te kopen voor wat kiekjes ... mag ik overstag gaan bij een mooi aanbod.
Delen we, jij halve koe en melkfles ik hetzelfde
Ik ben al bij de slagerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
kijkt naar jou foto en ziet een goed stuk vlees... mooi verpakt ookquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer naar de slager voor mijn stukje vlees
sjezusquote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijkt naar jou foto en ziet een goed stuk vlees... mooi verpakt ook
ja ik wil wel geld, maar die steek ik dan in mijn bruiloft ( ipv hoer) ook goed?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sjezus
Wil je geld voor de hoeren?
Laters ik ga ook, dreumes van school halenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef Divje het volgende:
Oe, ik ben weg.. Doeg allemaal![]()
Fijne avond alvast
Je moet ook niet het geld in die hoer steken en trouwen met een hoer zou ik al helemaal niet doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja ik wil wel geld, maar die steek ik dan in mijn bruiloft ( ipv hoer) ook goed?
Iemand hier wilde mij al huren voor een avondje.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sjezus
Wil je geld voor de hoeren?
Doe ik ook echt niet.. dat laat ik aan jou over blaadjesquote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je moet ook niet het geld in die hoer steken en trouwen met een hoer zou ik al helemaal niet doen.
Bruiloft is niet duur, je aanstaande is duur.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe ik ook echt niet.. dat laat ik aan jou over blaadjes
Maar als je me geld wil geven, neem ik dat wel aan ... bedoel een bruiloft is erg duur.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bruiloft is niet duur, je aanstaande is duur.
Tis maar net hoe je er naar kijkt.
Zaal, muziek en zuipen. Komt het altijd goed, zeker daar in twentequote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef theguyver het volgende:
[..]Party meister moet wel een goed feestje kunnen maken van zijn bruiloft he..
![]()
En neuh ze is heel bescheiden.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja man ik dacht dat jij dat was :d
Ja laten staan. Leuk zo'n klein baardje.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Mijn baard laten staan of weg? Jullie beslissen.
Your wish is my commandquote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja laten staan. Leuk zo'n klein baardje.
Your wish.. you know.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen we pics de komende dagen?
Dat vind ik echt zó leuk, zo'n stoppelbaardje. Het staat je goedquote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Your wish.. you know.
[ afbeelding ]
Ik kijk wel als een addict zie ik nu hahahaha..
Haha dank je welquote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zó leuk, zo'n stoppelbaardje. Het staat je goed
Misschien! Weet nog niet, even nog wat losse eindjes wegwerken en een document tikken voor een nieuw project en dan kijken we wel hoe de avond looptquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je zometeen kijken naar Hotter Than my Daughter?
Het belooft weer wat te worden hoor
Ik vind de reacties op het topic zo leukquote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien! Weet nog niet, even nog wat losse eindjes wegwerken en een document tikken voor een nieuw project en dan kijken we wel hoe de avond loopt. Jij alvast veel plezier
.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk Hotter than my daughter![]()
en hier
TV / Hotter Than My Daughter #47 Kuntrie
en schrik niet
Blij dat jij niet zo bent?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee het maakt sprakeloos![]()
Verschrikkelijk
Haha oke deal.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg doe me een lol.
Als ik me zo aan ga kleden mogen ze me opsluiten.
Pics? Heb de vriezer vol rundvlees nu..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg doe me een lol.
Als ik me zo aan ga kleden mogen ze me opsluiten.
Geef een barbeque! Komen we allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Pics? Heb de vriezer vol rundvlees nu..
Als jullie allemaal zin hebben om naar Drenthe te komen en te BBQ'en op een balkon dan zijn jullie welkomquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef een barbeque! Komen we allemaal
Dearest?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zin hebben om naar Drenthe te komen en te BBQ'en op een balkon dan zijn jullie welkom
Mits Dearest.
Oh, die zin was nog niet afquote:
Echt jaloers dat je daar mag wonen. Prachtig daar.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, die zin was nog niet afMoest dit zijn:
'Mits Dearest.'
En eens met 'Drenthe' heerlijk die natuur hier
Nouja, emmen valt dan weer tegen.. Woon liever in een dorpjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt jaloers dat je daar mag wonen. Prachtig daar.
Hier ook wel hoor. Ben binnen een half uur bij het strand en de duinen.
Maar het dorp waar ik nu woon is echt geen klap aan. Zielloos gebeuren.
Ik woon nu vlak bij Schiphol, in de Haarlemmermeer. In een saai en karakterloos dorp.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, emmen valt dan weer tegen.. Woon liever in een dorpje
Maar het is heerlijk om op een zondagochtend de fiets te pakken om dan binnen 5 minuten midden in het bos te zitten, met heide, hunebedden en paarden/koeien/schapen.. En het maakt geen reet uit of het zomer of winter is, het is altijd mooi
Jij woont in de buurt van Alkmaar toch? Lijkt mij dan ook weer heerlijk om daar te wonen, in de buurt van Egmond enzo.. Heb daar prachtige vakanties gehad aan het einde van de herfst, lekker wandelen over het strand of door het bos terwijl er zo'n gure wind langs je gezicht snijdt..![]()
Zolang er veel natuur in de buurt is zal je mij niet horen klagen
Oh, dat klinkt al niet goed..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik woon nu vlak bij Schiphol, in de Haarlemmermeer. In een saai en karakterloos dorp.
Nou ja, woon nu 7 min van mijn werk en toen ik hiervoor op Schiphol werkte ben ik hier naartoe verhuisd. Om praktische redenen dus. En heb een leuk huis met een lekkere tuin.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al niet goed..Al haal je de Haarl eraf en dan heb je de naam van de wijk waar ik in woon
![]()
Geen mogelijkheid om naar Drenthe te verhuizen? Of naar een leuker dorp..
Ah ok, 7 minuten van je werk is wel een behoorlijk voordeel natuurlijk..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, woon nu 7 min van mijn werk en toen ik hiervoor op Schiphol werkte ben ik hier naartoe verhuisd. Om praktische redenen dus. En heb een leuk huis met een lekkere tuin.
Dus het is niet allemaal kommer en kwel hoor. Ben zó aan zee als ik er heen wil.
Waar ga je heen?quote:
Een stad.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah ok, 7 minuten van je werk is wel een behoorlijk voordeel natuurlijk..enje woont dan idd nog steeds dicht aan zee.. En met een lekkere tuin is ook niks mis!
[..]
Waar ga je heen?
Rot op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Err ok. Is Rotterdam misschien wat?
beu?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ben het ons kent ons meer dan bij.
Gaat meer om de omgeving.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Familie kan verstikkend zijn. Maar ook heel leuk en fijn en warm.
Was je dronken gisteren?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:58 schreef Divje het volgende:
Hoe gaat het hierr?Ben een beetje brakkig met lichte hoofdpijn
Dat had ik al gehad hehequote:
Tjacka gevolgd naar GRTD, beetje lopen stangen enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan Divje? Kan me gewoon niet voorstellen dat jij irritant bent.
Oh daar. Ja, gezellige boel he?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat had ik al gehad hehe
[..]
Tjacka gevolgd naar GRTD, beetje lopen stangen enzo
Druk zeg, pfoei. En volgens mij gaat het 9/10 keer over eten, of over wie met wie moet datenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh daar. Ja, gezellige boel he?
Met Emmaquote:Op donderdag 28 november 2013 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Druk zeg, pfoei. En volgens mij gaat het 9/10 keer over eten, of over wie met wie moet daten
Als ik echt dronken ben ben ik irritanter, dan ga ik youtube nummers spammen en hele domme dingen zeggen
Ooooohhh. Maar die zit niet op FOK! ehquote:
Je brengt me op een ideequote:Op donderdag 28 november 2013 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Druk zeg, pfoei. En volgens mij gaat het 9/10 keer over eten, of over wie met wie moet daten
Als ik echt dronken ben ben ik irritanter, dan ga ik youtube nummers spammen en hele domme dingen zeggen
Oeh, chill nummerquote:
Awquote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Train
Ik en Lavje zijn qua muziek volledig op een lijn.
Dit schrééuwt om Brucequote:Op donderdag 28 november 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Train
Ik en Lavje zijn qua muziek volledig op een lijn.
quote:
copycat, kwiwi, lavjequote:Op donderdag 28 november 2013 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooooohhh. Maar die zit niet op FOK! eh
Meisjes met snapbacks trouwens
Helft ken ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
copycat, kwiwi, lavjemotorbloempje, Ess, sararaats, starla, oompaloompa ? je kent er vast nog wel wat meer.
Van dat rijtje komen Ess, sararaats en copycat me bekend voor. Jou ken ik!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je ze wel leert kennen Div.
vergeet er 1 mja.. die heb ik alweer tijdje niet gezien...Dottekequote:Op donderdag 28 november 2013 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Van dat rijtje komen Ess, sararaats en copycat me bekend voor. Jou ken ik!
Oja, Dotteke.. Where did she go?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
vergeet er 1 mja.. die heb ik alweer tijdje niet gezien...Dotteke
Laatste keer dat ik haar sprak was ze aan het klussen, maar dat is al weer paar weekjes terug.quote:
Ze was even een beetje internet-moe vertelde ze.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar sprak was ze aan het klussen, maar dat is al weer paar weekjes terug.
Was t weer zo laat ? Hopelijk valt de kater mee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:41 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
Pfff zombie modus vandaag, momepelt iets met feestje gister....![]()
[ afbeelding ]
Kater? nee hoor die gooi ik s'ochtends voor 7 uur raam uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was t weer zo laat ? Hopelijk valt de kater mee?
Goeiemorgen.
Storm en regen hier
Spontane feestjes zijn de leukste feestjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kater? nee hoor die gooi ik s'ochtends voor 7 uur raam uit.
gewoon bekaf, hoorde pas van het feestje toen er 20 man in de kamer van huisgenoot zat te hossen.
Was hardlopen met een vriendin kwam terug en feescht
True maar liever niet door de weeks, ik ging om 2 uur tukken maar op mijn nachtkastje stond een plastic bekertje nog na te trillen van de bas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spontane feestjes zijn de leukste feestjes.
Hoe reageerde hij daarop? Blij verrast?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
True maar liever niet door de weeks, ik ging om 2 uur tukken maar op mijn nachtkastje stond een plastic bekertje nog na te trillen van de bas.Huisgenoot vanochtend daarom maar ff om 6 uur gewekt met een paar pannen deksels
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij daarop? Blij verrast?
Hier waait het echt hard . En regen. bleghquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:22 schreef theguyver het volgende:
storm? bij mij thuis wel... hier is beetje fris maar verder...
Blij dat ik andere kant van land woon.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier waait het echt hard . En regen. blegh
nee, wel veel wind.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Saartje. Stormt het in België ook zo?
Gewoon verwennen straks als je thuis komt. Is dat donderwolkje zo verdwenenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blij dat ik andere kant van land woon.
Al loopt er 1 thuis rond met donderwolkje boven der hoofd
Doet ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon verwennen straks als je thuis komt. Is dat donderwolkje zo verdwenen.
hmm niet mijn ding, ik trap m aan ik ga watquote:
Oh met Maltesers komt het wel goed hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm niet mijn ding, ik trap m aan ik ga wat [ afbeelding ]in huis halen en achter de bank schuilen en die dingen naar mijn vriendin gooien isn de hoop dat de grote hoeveelheid chocolade wat rust brengt.
Maar het staat je echt heel goed. Kun je die niet in je UI zetten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Je weet me altijd te raken met je complimentjes
Speciaal voor jou <3quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het staat je echt heel goed. Kun je die niet in je UI zetten?
Nee, zeker niet, dit is het resultaat van een weekje of anderhalf ongeveer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:56 schreef theguyver het volgende:
heb je daar heel movember over gedaan? scrummie?
btw matezers helpt
dat presteer ik in nog geen halve week, helaas groeit er weinig meer boven op mijn kop :/quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, dit is het resultaat van een weekje of anderhalf ongeveer.
Haha, haarzakjes transplantatie een optie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat presteer ik in nog geen halve week, helaas groeit er weinig meer boven op mijn kop :/
I knew it! Chocola doet het em bij vrouwen. Het is niet alleen de chocolade die smelt danquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:56 schreef theguyver het volgende:
heb je daar heel movember over gedaan? scrummie?
btw matezers helpt
Exact wat ik ook doe haha, gemilimeterd dan. Al zag ik als kaal word ook echt kaal door het leven gaan gok ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:09 schreef theguyver het volgende:
@lavje klopt daarom ligt er altijd een enorme milka reep in mijn koelkast voor emergency only!!!!
ditto een grote bak ijs![]()
@scrummie geen denken aan scheer mijn kop lekker kaal heb toch te veel kruinen, vroeger niet mijn haar in alle kleuren van de regenboog moeten doen
En ja kerstman ben ik in een week
straks Boskamp in VIquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact wat ik ook doe haha, gemilimeterd dan. Al zag ik als kaal word ook echt kaal door het leven gaan gok ik zo
YEAH! Heb 'm net op opnemen gezet. Exje komt zo spulletjes halen wat ze nog heeft liggen hier, en als we die de deur uit hebben gewerkt is het VI tijd! Heerlijk man, lagaan joh, moeje een koek op je eikel mafketel (jij niet Lavje).quote:
Goeie imitatiequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
YEAH! Heb 'm net op opnemen gezet. Exje komt zo spulletjes halen wat ze nog heeft liggen hier, en als we die de deur uit hebben gewerkt is het VI tijd! Heerlijk man, lagaan joh, moeje een koek op je eikel mafketel (jij niet Lavje).
Scootertje of Charly Lownoise trek ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |