Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Scrummiequote:Op dinsdag 26 november 2013 08:01 schreef Scrummie het volgende:
Wooaaah, een eigen TT. Thanks allen!
Ben al 2.5 uur aan het werk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog vroeg joh. ik moet vanmiddag werken en deze keer met volle zin
OW wat een super awesome nummer..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Naamtopic voor Scrummie
Ow hebben ze ook wel hoor..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef sararaats het volgende:
die short is leuk zeg, alleen niet voor dames zeker hé.
leuk zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hebben ze ook wel hoor..
Had voor haar deze gehaald krijgt ze nog. 5 dec pas
[ afbeelding ]
Nog 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi .
Nog paar uurtjes en dan naar A'dam he?
Een wedstrijd zou al leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax je nog verrassen vanavond
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt : ik hoop dat Ajax een beetje tegenstand gaat bieden?
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Tjacka, beloof je me plechtig dat je vanavond geen bushokjes en prullenbakken sloopt. bij winst of verlies?
uhu... gedraag jequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.
dat weet zo'n prullenbak of bushokje toch nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, zijn een stuk minder Spanjaarden dan schotten in de stad.
Dat weet ik zelf ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka, waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Oh ik zie het al.. GC, nicequote:
Het valt tot nu toe erg mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.. GC, niceJe hebt het dus druk met pubertjes in GRTD?
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het valt tot nu toe erg mee.
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
Yvje ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahadat is goed bekeken van yvonne (geen idee wie de modjes maakt?)
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.quote:
Lijkt me ook leuk jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.
Maar ach ik vind dit ook erg leuk.
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk ja
Gezien je sig hebben ze er vertrouwen in daarzo in GC
Je laat iedereen direct weten wie de nieuwe baas is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.
Zal ik gaan rellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepenquote:
Wat een rel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepen
WIJ ZIJN NU DE RELSCHOPPERS
Dinsdag avond nostalgische game avondquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
stil hier maar ik ben zelf ergens anders
wut nee SNES en NES heb alles op mijn wii staan 1500 nes games en 500 snesquote:
wist ik wel maar het eerste dat in me opkwam was Commodore 64.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
wut nee SNES en NES heb alles op mijn wii staan 1500 nes games en 500 snes![]()
Wat top zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Via werk kaarten geregeld voor Heracles - Feyenoord. Zo lang al niet een wedstrijd bezocht van m'n cluppie, heerlijk. En dan nog 'los' in het thuisvak ook. Prachtige sfeer is dat altijd. Waaaaah kan nu al niet wachten
. Jaren seizoenskaart gehad, elke keer naar Rotterdam. Wegens financieen was dat niet meer mogelijk, maar nu dus weer een keertje, kan me er nu al op verheugen maar die pot is pas de 18e
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat top zeg!
Mooier dan alle andere verjaarskado's denk ik?
Ik denk dat Tjacka momenteel helemaal uit zijn dak gaat trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoor.
Maar het was wel gezellig?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel haha.. Zoveel andere kado's waren er ook niet hoor.
Staat het gespuis voor dan? Krijg ik niet mee, maar als dat zo is, gaat ie uit z'n dak jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka momenteel helemaal uit zijn dak gaat trouwens
Ja, ze staan voor. Wie had dat gedacht he?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat het gespuis voor dan? Krijg ik niet mee, maar als dat zo is, gaat ie uit z'n dak ja
Ja was gezellig! Erg klein, opa en oma, nog een oma, zus en haar broer, mn ouders, en m'n kleine favoriete nichtje waren er. Half 11 lag ik VI te kijken dus. Maar prima zo, hou niet van verjaardagen, vooral niet m'n eigen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig?
En is het slikken weer helemaal pijnloos?
Toch vind ik het raar hoor hoe je dat zomaar ineens hebt gekregen en als ik je advies mag geven-en zeg maar als je me te bemoeizuchtig vindt hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Erg klein, opa en oma, nog een oma, zus en haar broer, mn ouders, en m'n kleine favoriete nichtje waren er. Half 11 lag ik VI te kijken dus. Maar prima zo, hou niet van verjaardagen, vooral niet m'n eigen.
Slikken gaat prima, soms nog wel pijnlijk, en als ik een keer nies verga ik van de pijn eerlijk gezegd, maar goed, dat zal in de loop van de week ook wel weer minder worden
Nee, ik vind je niet bemoeizuchtig hoor! Alles behalve, snap je 'bezorgdheid' ook wel. En ik vind het ook wel raar, maar ik weet 100% zeker, dat als ik zeg dat het bijna over is, ze zeggen dat ik moet wachten tot het over is, en het verder maar moet uitzoeken. Maar ik beloof je bij deze; als ik donderdag nog last heb, ook al maar een beetje, zal ik alsnog de huisarts bezoeken vrijdagochtend. Deal?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar hoor hoe je dat zomaar ineens hebt gekregen en als ik je advies mag geven-en zeg maar als je me te bemoeizuchtig vindt hoor-dan zou ik zéker even naar je huisarts gaan en vragen hoe het kwam en wat het is.
Deal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet bemoeizuchtig hoor! Alles behalve, snap je 'bezorgdheid' ook wel. En ik vind het ook wel raar, maar ik weet 100% zeker, dat als ik zeg dat het bijna over is, ze zeggen dat ik moet wachten tot het over is, en het verder maar moet uitzoeken. Maar ik beloof je bij deze; als ik donderdag nog last heb, ook al maar een beetje, zal ik alsnog de huisarts bezoeken vrijdagochtend. Deal?En niet boos worden natuurlijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deal!
Boos worden? Op jou? TssssZie het net ja! Tjacka helemaal door het dolle. Maar 'it aint over till the fat lady sings'! Come on BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry)
The fat lady begint al te neuriënquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie het net ja! Tjacka helemaal door het dolle. Maar 'it aint over till the fat lady sings'! Come on Barca(sorry)
Tjacka kan gaan feest vieren! Al lees ik overal dat er iemand van de tribunes is gevallen. Zag foto, zag er niet goed uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The fat lady begint al te neuriën
Van de eerste ring he? Toch zo'n 10 meter hoogquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tjacka kan gaan feest vieren! Al lees ik overal dat er iemand van de tribunes is gevallen. Zag foto, zag er niet goed uit.
ik vind van niet vind het smakeloosquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die morbide grappen over die gevallen supporter, moet dat kunnen?
Dan zitten wij gelukkig op 1 lijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik vind van niet vind het smakeloos
Uh okequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Scrummie het volgende:
Via werk kaarten geregeld voor Heracles - Feyenoord. Zo lang al niet een wedstrijd bezocht van m'n cluppie, heerlijk. En dan nog 'los' in het thuisvak ook. Prachtige sfeer is dat altijd. Waaaaah kan nu al niet wachten
. Jaren seizoenskaart gehad, elke keer naar Rotterdam. Wegens financieen was dat niet meer mogelijk, maar nu dus weer een keertje, kan me er nu al op verheugen maar die pot is pas de 18e
goeden bips blijft datquote:Op woensdag 27 november 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge Tjacka, Uit pure vreugde de bijenkorf gesloopt?![]()
moge peeps![]()
[ afbeelding ]
Jij bent van de vrouwenliefde?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent van de vrouwenliefde?
Nee.quote:
Gevaarlijk terein BNWquote:
Ik ben dat nummer enigszins beu.quote:
Ik blijf het zo'n mooi liedje vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer enigszins beu.
Vroeger was Pink een beetje wat Lily Allen nu is, maar daar is tegenwoordig niets van over.
Ah, nee, echt niet. Lily heeft een hele goede stem, zeker in uitgeklede liedjesquote:Op woensdag 27 november 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n mooi liedje vinden.
En ik vind Pink stukken beter dan Lily Allen qua stem.
verassend, Ik dacht het enige wat we van Tjacka nog horen de komende tijd zou zijn.quote:
Ja, laatste berichten waren dat hij zwaar hersenletsel heeft maar nog wel leeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hoi
die supporter leeft die nog steeds?
Mmm zal eens een paar luisteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, nee, echt niet. Lily heeft een hele goede stem, zeker in uitgeklede liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |