Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Scrummiequote:Op dinsdag 26 november 2013 08:01 schreef Scrummie het volgende:
Wooaaah, een eigen TT. Thanks allen!
Ben al 2.5 uur aan het werk..quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog vroeg joh. ik moet vanmiddag werken en deze keer met volle zin
OW wat een super awesome nummer..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Naamtopic voor Scrummie
Ow hebben ze ook wel hoor..quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef sararaats het volgende:
die short is leuk zeg, alleen niet voor dames zeker hé.
leuk zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow hebben ze ook wel hoor..
Had voor haar deze gehaald krijgt ze nog. 5 dec pas
[ afbeelding ]
Nog 3quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi .
Nog paar uurtjes en dan naar A'dam he?
Een wedstrijd zou al leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax je nog verrassen vanavond
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt : ik hoop dat Ajax een beetje tegenstand gaat bieden?
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Tjacka, beloof je me plechtig dat je vanavond geen bushokjes en prullenbakken sloopt. bij winst of verlies?
uhu... gedraag jequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik sloop dat soort dingen altijd onbewust.
dat weet zo'n prullenbak of bushokje toch nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, zijn een stuk minder Spanjaarden dan schotten in de stad.
Dat weet ik zelf ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka, waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Oh ik zie het al.. GC, nicequote:
Het valt tot nu toe erg mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh ik zie het al.. GC, niceJe hebt het dus druk met pubertjes in GRTD?
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het valt tot nu toe erg mee.
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
Yvje ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahadat is goed bekeken van yvonne (geen idee wie de modjes maakt?)
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.quote:
Lijkt me ook leuk jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen het zeker was eigenlijk.
Maar ach ik vind dit ook erg leuk.
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk ja
Gezien je sig hebben ze er vertrouwen in daarzo in GC
Je laat iedereen direct weten wie de nieuwe baas is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren iedereen weggepest.
Zal ik gaan rellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:18 schreef Tjacka het volgende:
Heb het nog geen dag druk gehad eigenlijk. Misschien was ik zelf wel de grootste onruststoker daar.
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepenquote:
Wat een rel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een goeie rel he nu ga ik nog 100x roepen
WIJ ZIJN NU DE RELSCHOPPERS
Dinsdag avond nostalgische game avondquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef sararaats het volgende:
stil hier maar ik ben zelf ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |