Nee. Crematie. In motherfucking Groningen, of all places. Om tien uur 's ochtendsquote:
Oei. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Crematie. In motherfucking Groningen, of all places. Om tien uur 's ochtends.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verhaal van mijn collega:
Jaren geleden op vakantie in Amerika komt ze voor het eerst in een Starbucks terecht. Zij bestelt een gewone koffie. Hmmm, slappe bak. Ze ontdekt dat het mogelijk is om extra 'espresso shots' in een koffie te laten doen....
De volgende dag: "Hi. I'd like to order 6 espresso shots. In ONE cup." Barista trekt wit weg "Ohmygod that's, like, totally dangerous!" en weigert in eerste instantie. Collega zegt dat ze Nederlandse is, dat ze wel wat gewend is en als ze dood neervalt dat ze niet terugkomt om bij Starbucks te gaan spoken. Ze krijgt haar drankje. Ze is happy. Perfecte koffie.
De volgende dag: Ze stapt vroeg de verder lege Starbucks binnen. Ze ziet dezelfde barista achter de balie staan die weer wit wegtrekt en haar mede-barista aan de mouw trekt en iets te hard fluistert "THAT'S HER!". Sindsdien hangt volgens mij een foto van mijn collega daar achter de schermen als The Woman Who Drank Too Many Espresso Shots And Lived!"
Vandaar dat Douwe Egberts hier ook een flinke klap heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zijn daar ook helemaal niets gewend
Dank je. Was een mooie plechtigheid. Ik was er vooral voor mijn zusje en schoonzusje. De overledene zelf kende ik eigenlijk niet echtquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Kally het volgende:
Tnx Samzzie
Jij nu weer aan leuke dingen denken, zoals je baan
Ja, dat gaat nog wel gebeuren! Eerst aanstaande maandag kijken wat ik allemaal nodig heb.quote:
Twijfelachtige eerquote:William Kemmler, eerste Amerikaan die werd geëxecuteerd via de elektrische stoel.
Had je het over mij, ja?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welkom terugAls je het over de duvel hebt, verschijnt ze in het topic
Crematie is al kut, en dan ook nog eens in Groningen, dat is dubbelkutquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Crematie. In motherfucking Groningen, of all places. Om tien uur 's ochtends.
Amerikanenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat Douwe Egberts hier ook een flinke klap heeft opgelopen.
Een Amerikaans bedrijf had het overgenomen en vond de pads te sterk; er kon flink op bezuinigd worden als daar gewoon minder koffie in ging.
Gevolg: iedereen stapte over op andere merken pads.
Toen Douwe Egberts weer in Nederlandse handen kwam, pasten ze de hoeveelheid weer aan naar wat het vroeger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |