Ja, dat zou dan ook weer kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Keerzijde van de medaille: het wordt dus niet makkelijker om een vast contract te krijgen. Het is tegenwoordig zowat de norm dat je er 3 maand uit geflikkerd wordt waarna je weer opnieuw mag solliciteren voor je oude werkplek.
Dat is weinig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef ToT het volgende:
Daarbij mag je vanaf halverwege 2015 niet meer dan een jaarsalaris (of 75k, welke van de 2 lager is) aan oprotpremie krijgen. Klop je bij de UWV aan, dan mag je dat eerst opmaken.
Voor niets zo vroeg opgestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef ToT het volgende:
Mijn begeleidster is laat vandaag!
Edit: Oh kut, ik zie in mijn agenda dat ze morgen pas komt!![]()
Duidelijk dat ik nog maar net wakker ben.
Neuh ik was toch al wakker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is weinig.
[..]
Voor niets zo vroeg opgestaan.
Verbeter me als ik het fout heb:quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef ToT het volgende:
Daarbij mag je vanaf halverwege 2015 niet meer dan een jaarsalaris (of 75k, welke van de 2 lager is) aan oprotpremie krijgen. Klop je bij de UWV aan, dan mag je dat eerst opmaken.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verbeter me als ik het fout heb:
- De stelregel bij ontslag met vast contract is: 1 maandloon mee per gewerkt jaar
- Om dus een jaarsalaris mee te krijgen moet je 12 jaar bij de zaak hebben gezeten.
Dan zou ik er nog zes moeten halen voordat ik me zorgen zou moeten maken?
Wat, lopen die ook al belasting te ontduiken? Ik ga voortaan fietsen!quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat, lopen die ook al belasting te ontduiken? Ik ga voortaan fietsen!
Een achtervolging op de waterfiets waarbij twee toeristen in de gracht worden geduwd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:08 schreef Karzai het volgende:
Ja mensen ik heb een glimp mogen opvangen van de nieuwe Heineken film.
Een spectaculaire actie scene op de grachten van Amsterdam
Nee dat was Amsterdamnedquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een achtervolging op de waterfiets waarbij twee toeristen in de gracht worden geduwd.
Balen als het een historische film is en ze met guldenbiljetten werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:19 schreef Karzai het volgende:
Even afwachten op de geld incasseer scene, misschien wordt er wat gemorst
Ik ga uit van dollars, tis tenslotte een Amerikaanse produktiequote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Balen als het een historische film is en ze met guldenbiljetten werken
Ah dan neem ik aan dat er ook wel wat explosies in voorkomen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga uit van dollars, tis tenslotte een Amerikaanse produktie
Dat woord komt toch dagelijks 10 keer voorbij in KPD?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:57 schreef ToT het volgende:
Oh ja!Explosies, er zullen nu vast wel ergens alarmbelletjes gaan rinkelen omdat dat woord gepost is!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat woord komt toch dagelijks 10 keer voorbij in KPD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |