schaap op de slachtbankquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik maak het zelf zometeen, tis nog vroeg
Wat moet ik me voorstellen bij een cafetaria, is het een cafe of een koffietent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
heel weinig volk in de cafetaria
in een rusthuisquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een cafetaria, is het een cafe of een koffietent?
dat maakt me geen donder uit. van mij mogen ze het houden.quote:
een aula?quote:
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stamppot of shoarma zou ik dan doen
nee, eerder een drankgelegenheid in een rusthuis. hoe heet dat in NL?quote:
Voedselbarbaar!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat maakt me geen donder uit. van mij mogen ze het houden.
Kantine of koffiekamer ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, eerder een drankgelegenheid in een rusthuis. hoe heet dat in NL?
in een rusthuis, je maakt het nog ingewikkelderquote:
Volgens mij noemen we dat gewoon cafetaria.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
zoiets maar voor bezoekers enz..
Nou nee tis hutspotquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.
ow, vast welquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stamppot met shoarma...misschien best lekker.
er wordt ook gepimpeld hoor. ik heb al meegemaakt dat ze mensen moesten afvoeren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
in een rusthuis, je maakt het nog ingewikkelder
Voornamelijk koffie dus of zitten ze ook aan de kopstootjes 's ochtends
Ohnee, wel lekker...zal moeders eens zover zien te krijgen dat ze het maakt als ik langskom.quote:
nee hoor. ik ben niet van de rijstquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:58 schreef Uccie het volgende:
Ah, mijn bami met biefreepjes op...ik kom helemaal bij als ik gegeten heb.
Als ik in een rusthuis zat met een cafetaria zou ik me dagelijks laten afvoerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er wordt ook gepimpeld hoor. ik heb al meegemaakt dat ze mensen moesten afvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |