quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind het wel netjes dat ze dit doen en zolang het geen gevolgen heeft voor Gamepass vind ik het best.
Grootste probleem is dat het grote publiek de sport niet kent en er doen geen Nederlanders mee dus het is kut, tevens is het voor mietjes omdat ze zo ingepakt zijn. Met NL commentaar krijg je ook al gauw dat de commentator het spelletje gaan uitleggen, dat is leuk voor de kijkers die de sport niet kennen maar mensen die sport al wat langer volgen zitten weer niet te wachten op een lesje American Football.
Snel opgelost door iemand gewoon even uit te nodigen om een traininkje mee te laten doenquote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die vooroordelen zijn er idd. Het is saai en voor mietjes.
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:59 schreef Downtime het volgende:
Die vooroordelen had ik ook, ik ergerde me in het begin met name aan de vele reclames en dat het vaak stil ligt.
De ergenis is achteraf het gevolg van het niet begrijpen van het spelletje.
Zijn er genoeg die het zich afvragen waarom ik het kijk, al helemaal al je er een nachtje voor opblijft. Uitleggen heeft toch geen zin, omdat ze er niet open voor staan.
Als ze er wel open voor staan zie je vaak wel dat ze het regelmatig gaan kijken.
Als ze donderdag een basis cursus NFL vooraf geven, zal dat wel kunnen helpen om de sport te promoten.
Wordt nu een beetje lastig, nu moet je er een weekendje Londen van maken. Staat wel op de planning voor volgend jaar, hoe slecht de match-up in eerste instantie ook lijkt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.
Die mensen vragen nu elke januari hoe het met de Superbowl is en of er nog een party georganiseerd word
Haha, ja...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.
Die mensen vragen nu elke januari hoe het met de Superbowl is en of er nog een party georganiseerd word
Waarom in hemelsnaam!?quote:
Vorig jaar ook al, gedurende het hele seizoen kan je gewoon alles kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam!?
Ook tijdens de wedstrijden?!
(Sorry, leestekens zijn natuurlijk niet genoeg om mijn slechts nauwelijks door jaren van de ene teleurstelling na de andere geoefend cynisme getemperde opgetogenheid te reflecteren....)
Is het ook enige land in Europa volgens mij waar het gratis isquote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam!?
Ook tijdens de wedstrijden?!
(Sorry, leestekens zijn natuurlijk niet genoeg om mijn slechts nauwelijks door jaren van de ene teleurstelling na de andere geoefend cynisme getemperde opgetogenheid te reflecteren....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef emokid het volgende:
Sssstt, niet te hard roepen. Straks komen ze er nog achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn trouwens niet veel landen waar het gratis is.
Las net ergens Argentinie en Nieuw Zeeland.
Maar zodra de Nederlandse Fox meer wedstrijden gaat uitzenden zal het hier ook wel wegvallen.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Meer?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zijn trouwens niet veel landen waar het gratis is.
Las net ergens Argentinie en Nieuw Zeeland.
Maar zodra de Nederlandse Fox meer wedstrijden gaat uitzenden zal het hier ook wel wegvallen.
Ach, Jim Schwartz vind vast wel een manier om ook deze wedstrijd te verliezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef The_Playmaker het volgende:
Jammer dat de Steelers en Ravens zo laat spelen. Dat is de enigste wedstrijd die me boeiend lijkt vandaag. De Packers en Raiders zullen weinig potten breken met hun backup QB's.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ach, Jim Schwartz vind vast wel een manier om ook deze wedstrijd te verliezen.
Daar ben ik inmiddels wel klaar mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef Downtime het volgende:
[..]
Wordt nu een beetje lastig, nu moet je er een weekendje Londen van maken. Staat wel op de planning voor volgend jaar, hoe slecht de match-up in eerste instantie ook lijkt.
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Meer?
Ze zenden er al 5 per week live uit.
Dat is dus regelrechte bullshit...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.
Dit is hoe het beschreven stond op een paar andere fora.
Ooit van marketing gehoord?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het gratis is in NL, en ik weet nog minder waarom dat zo belangrijk is voor sommigen. Profiteer ervan zolang het duurt!
Ja, weet jij ook wat marketing is?quote:
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren maar als game pass gratis is kunt je toch juist wel iedere week je favoriete team gratis zien?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.
Dit is hoe het beschreven stond op een paar andere fora.
Zo'n beetje net als mijn fantasy team...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Littlecreep het volgende:
Wat is de Packers offense ongelooflijk slecht zonder Rodgers
Als je als Carolina of San Francisco in de wild card round in januari op Soldier Field moet spelen wordt je niet echt blij vanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef The_Playmaker het volgende:
Tering zeg, wat is de NFC North slecht dit seizoen. De NFC South en NFC West hoeven zich erg weinig zorgen te maken. First round exit.
Vergeet het erbarmelijke niveau in de NFC East niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef The_Playmaker het volgende:
Tering zeg, wat is de NFC North slecht dit seizoen. De NFC South en NFC West hoeven zich erg weinig zorgen te maken. First round exit.
Neem even contact op met Mike Pereira in LAquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Guard het volgende:
Waarom wordt die personal foul gedeclined ,als de overige twee offsetting zijn?
Carolina and San Fran kunnen defense spelen. Geen enkel team in de NFC North weet wat defense is.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als je als Carolina of San Francisco in de wild card round in januari op Soldier Field moet spelen wordt je niet echt blij van
Bears wel. Soms is het een turnover machine, soms falen ze hopeloosquote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Carolina and San Fran kunnen defense spelen. Geen enkel team in de NFC North weet wat defense is.
Bears kunnen defense spelen? Ze zijn laatste in de NFL in run defense. En straks als het koud word, dan gaat het om je run defense. Hun stats qua pass defense zien er aardig uit maar enkel omdat teams veel vaker de bal rennen tegen hun. Ze hebben de op 2 na minste sacks in de NFL dus totaal geen pass rush. Het enigste waar ze goed in zijn is INT's. Maar dat heeft soms meer met opportunisme te maken dan goed defense. Ball hawking op z'n best.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Bears wel. Soms is het een turnover machine, soms falen ze hopeloos
Klopt. Rogers had ook hier 7 keer op de grond gelegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef BobW het volgende:
Die O-line maakt het ook niet makkelijk voor de Packers en dan ook nog de center out. Kansloos.
Met de Lions? Altijd.quote:
Het gaat erom dat het in Nederland bij geen enkele provider mogelijk is om kanalen te kopen waar de NFL op uitgezonden word (elke wedstrijd dus).quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is dus regelrechte bullshit...
Dat is juist het verdienmodel van gamepass, de wedstrijden zien die je wil zien.
Je kunt nergens je gewenste wedstrijd ota zien, zelfs niet in de US.
Ik weet niet waarom het gratis is in NL, en ik weet nog minder waarom dat zo belangrijk is voor sommigen. Profiteer ervan zolang het duurt!
Maakt niet uit, het blijft BS.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het in Nederland bij geen enkele provider mogelijk is om kanalen te kopen waar de NFL op uitgezonden word (elke wedstrijd dus).
Fox doet alleen Fox wedstrijden.
Daarom biedt GamePass het gratis aan.
Maar goed, dit is niet wat ik denk maar wat ik gelezen had op een forum waar mensen naar NL/ARG/NZ vpn zochten omdat gamepass daar free was.
Cam Newtonquote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Guard het volgende:
Hier wordt ik dus zenuwachtig van...
Al die aandacht voor de Panthers...
Echt, zo fucking what hoe die snor eruit zien... Hij doet het voor een goed doel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef artm het volgende:
Man man man, wat een snor van Rodgers...doet me denken aan deze loodgieter:
[ afbeelding ]
Bazensnorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef artm het volgende:
Man man man, wat een snor van Rodgers...doet me denken aan deze loodgieter:
[ afbeelding ]
Die dacht waarschijnlijk aan die 6 TD game van een paar jaar geleden tegen de Lions. Dat deed pijn. Eindelijk goedgemaakt met al die sacks.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Katth het volgende:
Haha, heeft er één in mijn league ook nog Flynn als QB ( -7.04)
En Bedford ook. Ze zijn wel oud geworden sinds 1999 seizoen toen ik ze voor het laatst zagquote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Guard het volgende:
The usual suspects op Fox, ik zag Buijs al zitten
Haha, ja hij gaat poging zeggen ipv downquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Guard het volgende:
ik hoop dat Hubert dadelijk even gaat uitleggen hoe het werkt met die 4 downs...
*Nostalgie*
Jaja de offense is de aanvallende partij kom daar maar eens opquote:
Klopt, want ze zenden ook gewoon SNF en MNF uit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:27 schreef Guard het volgende:
Overigens is Raiders @ Dallas wel een CBS wedstrijd, wat die crap "van dat andere forum" over waarom Gamepass hier gratis zou zijn volkomen onkracht wordt.
Fox zendt hier dus niet alleen "Fox US" wedstrijden uit...
En hij had het mis, het was geen coaches challenge, het was een scoring play.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
De 1e vergelijking met voetbal is al gemaakt door Ronald![]()
Maar dat ging vaag, volkslied was nog niet afgelopen, heel even Jan-Joost en volgende beeld was die fumble
Bedoelde er niks negatiefs mee, vind het gewoon leuk om een keer met nederlands commentaar te kijken. Zoooooooooooo lang geleden...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
En hij had het mis, het was geen coaches challenge, het was een scoring play.
Oh ik heb het spelletje van Hubert en Ronald geleerd, dus eigenlijk mag ik er ook niets van zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Bedoelde er niks negatiefs mee, vind het gewoon leuk om een keer met nederlands commentaar te kijken. Zoooooooooooo lang geleden...
Tja ze moeten toch interesse opwekken. Als je gelijk met termen als illegal formation, intentional grounding etc. begint denk de leek die op dit moment kijkt ook: Wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef emokid het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk wel fatsoenlijk commentaar geven maar ze moeten nu dat jip en janneke gedoe loslaten. De niet geinteresseerden haken toch wel af. Probeer niet alles uit te leggen, die fase is voorbij.
Voorlopig geef ik ze een ruime voldoende, situaties worden helder becommentarieerd, en iedereen straalt enthousiasme uit, ook Jan-Joost. Leuk programma tot nu toe.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Guard het volgende:
gamepass loopt wel wat achter, maar ik blijf toch maar lekker bij Jim & Phil.
Prima, maar ik ben dat "nog zoveel yards voor 4 nieuwe pogingen" wel ontgroeid, en ik heb al naar Joe en Troy moeten luisteren, dus dan zijn Jim en Phil een verademing.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Voorlopig geef ik ze een ruime voldoende, situaties worden helder becommentarieerd, en iedereen straalt enthousiasme uit, ook Jan-Joost. Leuk programma tot nu toe.
Tja Amerika heeft Joe en Troy, wij hebben Ronald en Ronaldquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima, maar ik ben dat "nog zoveel yards voor 4 nieuwe pogingen" wel ontgroeid, en ik heb al naar Joe en Troy moeten luisteren, dus dan zijn Jim en Phil een verademing.
En ik denk dat ik zo in mijn bed ga liggen met ipad, en ik heb geen tv op mijn ipad, maar wel gamepass
Ik kijk het maar omdat er niks anders is. Het is ook geen wedstrijd waar ik voor opblijf, ga zo bij rust gewoon mijn bed opzoeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:18 schreef emokid het volgende:
Nou. Geen wedstrijd die de sport verkoopt.
en de ketsjquote:
Die heeft 100% een hersenschudding. Hij was meteen out na die botsing.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:01 schreef popolon het volgende:
Dat zag er even heel slecht uit met Bell, ging neer als een rag doll. Was blij dat 'ie later weer opstond.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:02 schreef emokid het volgende:
Prima uitzending van FOX vanavond. Uiteindelijk viel het commentaarduo reuze mee, als ze het willen kunnen ze het wel technisch maken, en alsof de Amerikanen zo hoogstaand bezig zijn (zie Buck & co.). Maar die Jan Joost van Gangelen heeft er een paar achterover geslagen denk ik voor de uitzending, die kan vervangen worden voor de volgende keer (als die er ooit komt).
Ik krijg hier een naar (en dubbel) gevoel bij mbt de sport, elke keer weer. Jennings van de Raiders ging ook neer als een dode.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Die heeft 100% een hersenschudding. Hij was meteen out na die botsing.
[ afbeelding ]
FOX sports zenders 2 en 4 zijn tijdelijk gratis in Nederland, dus voor het gemak vandaag Cardinals-Eagles en erna Broncos-Chiefs. Ernaast gewoon RedZone op de tablet.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
Weer prima wedstrijden vanavond. Ik ga voor Eagles - Cardinals. En als dat niks is Titans - Colts.
Oh bedankt voor de tip. Goeie tip.quote:Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef emokid het volgende:
[..]
FOX sports zenders 2 en 4 zijn tijdelijk gratis in Nederland, dus voor het gemak vandaag Cardinals-Eagles en erna Broncos-Chiefs. Ernaast gewoon RedZone op de tablet.
Het gaat dus om deze actie:quote:Steelers coach Mike Tomlin's near-interference with Ravens kick returner Jacoby Jones on Thursday night is the subject of “an aggressive review,” according to a league source and is likely to result in stiff financial penalties for the coach and the team, and perhaps the forfeiture of a draft pick.
Want? Het is gewoon onsportief zoals die trieste actie van Kidd in de NBA. Pak ze maar een 1st rounder af zoals met de Saints, dan is het snel afgelopen met dit soort actie'squote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het gaat dus om deze actie:
[ afbeelding ]
Hij zal wel een flinke boete krijgen maar ik kan me echt niet voorstellen dat dit Pittsburgh een draft pick gaat kosten. Dat zou echt absurd zijn.
Omdat dit de actie is van één persoon, niet meerdere personen. Bij de Saints wist de gehele organisatie er vanaf. Hetzelfde geld voor de Pats en Spygate.quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Want? Het is gewoon onsportief zoals die trieste actie van Kidd in de NBA. Pak ze maar een 1st rounder af zoals met de Saints, dan is het snel afgelopen met dit soort actie's
Haynesworth, Suh, Alosi, Browner (PEDs) hebben allemaal één ding gemeen, ze zijn geen Head Coach en Tomlin is dat wel.quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Omdat dit de actie is van één persoon, niet meerdere personen. Bij de Saints wist de gehele organisatie er vanaf. Hetzelfde geld voor de Pats en Spygate.
Als deze actie een draft pick kost, dan moet men ook het afpakken van draft picks invoeren voor wangedrag van spelers op het veld. Albert Haynesworth trapte iemand bijna bewust het ziekenhuis in en die kreeg enkel een boete/schorsing. En dan heb ik het nog niets eens over het massaal PED gebruik in de NFL. Ook allemaal onsportief gedrag.
En hoe is dit anders dan wat Sal Alosi deed tijdens de Jets-Dolphins game? Die liet een speler zelfs met opzet struikelen. En ook alleen maar boete en schorsing.
Nu ineens het overwegen om het afpakken van een draft pick is belachelijk. Gewoon consequent zijn en flink schorsen.
Dus omdat de head coach iets doet moet de gehele team gestraft worden? Dat slaat al helemaal nergens op.quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Haynesworth, Suh, Alosi, Browner (PEDs) hebben allemaal één ding gemeen, ze zijn geen Head Coach en Tomlin is dat wel.
Of je ontslaat je head coach (danwel zeg je dat het verstandig is als hij opstapt). Alosi is ook weggegaan, spelers worden ook gecut na wangedrag. Op het moment dat de owner Tomlin beschermd mag je de franchise best straffen voor dit gedrag omdat dat een teken is dat men het wel best vind dat de head coach dit soort trucs uithaalt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus omdat de head coach iets doet moet de gehele team gestraft worden? Dat slaat al helemaal nergens op.
Dit.quote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Of je ontslaat je head coach (danwel zeg je dat het verstandig is als hij opstapt). Alosi is ook weggegaan, spelers worden ook gecut na wangedrag. Op het moment dat de owner Tomlin beschermd mag je de franchise best straffen voor dit gedrag omdat dat een teken is dat men het wel best vind dat de head coach dit soort trucs uithaalt.
Tevens vind ik dat een HC aan een hogere standaard moet voldoen.
Weeden is weer lekker bezig...3 turnovers op rij...quote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is jammer dat hij in Cleveland speelt en daardoor weinig media-aandacht krijgt maar Josh Gordon is echt heel erg goed.
De Lions hebben alleen weinig in de playoffs te zoeken met dat inconsistente gehannes. But I'll take it.quote:Op zondag 1 december 2013 22:12 schreef emokid het volgende:
Cardinals hadden royaal een drive verneukt om op zijn minst OT te forceren. Zo'n blowout was dat niet.
Bears en Vikings verrassend genoeg wel naar OT. Ik gun het de Lions dit jaar dus alleen maar beter dit.
Bij een Wild Card spot had ik hetzelfde gezegd.. Maar als je een divisie kunt winnen, so be it. Dan maar de minst kutte zijn van je groep.quote:Op zondag 1 december 2013 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
De Lions hebben alleen weinig in de playoffs te zoeken met dat inconsistente gehannes. But I'll take it.
Lol.. Ik denk 99% in de NFL niet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef rgras het volgende:
"But dat ball I run fast past dem guys and... derp"
Zou zo'n kerel ooit een collegezaal van binnen hebben gezien?
Voor wat het waard is als Wikipedia de bron is:quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef rgras het volgende:
Er worden toch academische eisen gesteld?
quote:Football players who have been out of high school for at least three years are eligible for the NFL draft. The rules do not state that a player must attend college, but virtually all of the players selected in the NFL draft played college football. A year as a redshirt player in college counts toward eligibility even though the player was not allowed to participate in games during that year. Therefore players who have completed their redshirt sophomore year can enter the NFL draft. A few players are also selected from other football leagues like the Arena Football League or the Canadian Football League.
Dat is één ding, maar om football te spelen bij een university/college moet je toch aan bepaalde academische eisen voldoen?quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Downtime het volgende:
[..]
Voor wat het waard is als Wikipedia de bron is:
[..]
Lijkt mij van wel. Om in aanmerking te komen voor een beurs moet je volgens mij ook bepaalde GPA halen in je high school periode. Die norm wordt echter door de school bepaald, denk niet dat je met een GPA van 3 toegang krijgt tot Stanford.quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef rgras het volgende:
Maar wel janken aan de zijlijn.
[..]
Dat is één ding, maar om football te spelen bij een university/college moet je toch aan bepaalde academische eisen voldoen?
Niveau van sommige van die colleges ligt ook onder dat van het oude Hogeschool Inholland. Daarnaast kun je dan ook nog gewoon de makkelijkste majors pakken en voila daar heb je je punten.quote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef rgras het volgende:
http://espn.go.com/colleg(...)w-academic-standards
Minimaal dus een 2.3 GPA.. terwijl er lui rondlopen die nog te dom zijn om katoen te plukken.
Aah, duidelijk!quote:Op maandag 2 december 2013 00:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Niveau van sommige van die colleges ligt ook onder dat van het oude Hogeschool Inholland. Daarnaast kun je dan ook nog gewoon de makkelijkste majors pakken en voila daar heb je je punten.
Zijn de Chiefs en Broncos op een gebied gelijkwaardig.quote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Aah, duidelijk!
Wat ziet de Chiefs secondary er slecht uit..
quote:KANSAS CITY, Mo. -- One person was dead and three people taken into custody after an altercation Sunday in the parking lot of Arrowhead Stadium where the Kansas City Chiefs were inside playing the Denver Broncos.
Kansas City Police Department spokesman Darin Snapp told NFL Media's Steve Cyphers that the incident was being treated as a homicide but that no arrests had been made.
"... An individual ... came back to his car, saw someone in his car who did not belong," Snapp said. "A struggle ensued between the two and that's when the person collapsed -- the person that was in the car collapsed. ... We don't know exactly how the person passed away.
AhumNickFolesahumquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef maerk het volgende:
In de US praten ze voornamelijk over Peyton Manning als MVP, maar voor mij is dat toch echt heel duidelijk Tom Brady, wat speelt die man geweldig wanneer je zijn supporting cast beschouwd.
quote:
Ja hoop dat ze in 2-3 jaar de super bowl halen. Het is niet onmogelijk alleen klinkt super bowl icm chargers niet logisch. O-line gaat al aardig lekker met veel goede aanwinsten dit seizoen, DJ Fluker, Keenen Allen, Danny Woodhead. Daarnaast nog Rivers, Gates, Green en Matthews. Defense is dit jaar gewoon echt bagger. Alleen Weddle doet het goed. Had ook echt wel meer verwacht van Te'o. Zijn natuurlijk veel geblesseerden. Moeten echt goede CB's aantrekken en de linebackers gaan nou ook niet echt lekker. Hopelijk volgende draft wat sterke defensive players erbij en wat anderen terug van blessures zoals Ingram en Freeney. Als die laatste volgend jaar nog speelt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Terreros85 het volgende:
Chargers inmiddels op 5-7. Playoffs zijn alleen mogelijk als de Dolphins en Ravens nog steken laten vallen. Dan maken ze ook op 8-8 nog kans. Maar dan moeten ze sowieso nog van de Raiders, Giants en Chiefs/Broncos winnen. Ik vind het toch wel een leuk seizoen en veel beter dan ik voor het seizoen dacht. De offense is prima. D-line is aardig. Alleen de secondary is echt waardeloos. Daar moet veel veranderen in het offseason.
Ik denk dat de Chargers met Rivers binnen 2/3 jaar nog één keer een run kunnen maken op de Superbowl.
ja ongelooflijk, kan me wel voorstellen dat Brees het moeilijk had zijn offense te leidenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seattle nu weer houder van het record, 137.6 dB.
Draft was geweldig met Fluker, Te´o en Allen. Ik had al niet zo´n hoge pet op van Te´o toen hij van college kwam. Denk dat hij een bruikbare speler voor de NFL is, maar geen probowler oid. Cornerback is grootste need in de draft. En als ze onverhoopt toch hoog mogen kiezen is extra draftpicks binnenharken ook een prima strategie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze in 2-3 jaar de super bowl halen. Het is niet onmogelijk alleen klinkt super bowl icm chargers niet logisch. O-line gaat al aardig lekker met veel goede aanwinsten dit seizoen, DJ Fluker, Keenen Allen, Danny Woodhead. Daarnaast nog Rivers, Gates, Green en Matthews. Defense is dit jaar gewoon echt bagger. Alleen Weddle doet het goed. Had ook echt wel meer verwacht van Te'o. Zijn natuurlijk veel geblesseerden. Moeten echt goede CB's aantrekken en de linebackers gaan nou ook niet echt lekker. Hopelijk volgende draft wat sterke defensive players erbij en wat anderen terug van blessures zoals Ingram en Freeney. Als die laatste volgend jaar nog speelt.
Ze spelen toch ook nog 2x tegen elkaar of niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Seam het volgende:
Gaat wel lekker spannend worden tussen de Saints en Panthers op deze manier. Zou toch wat zijn als Panthers na hun begin nog division champions worden
Ja, komende week de eerste van de twee in New Orleans, gaan prachtige wedstrijden worden hoop ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze spelen toch ook nog 2x tegen elkaar of niet?
Gates is een one trick pony. Maar wel één enorme gigantische goeie trick die nauwelijks af te stoppen is. Nu de jaren gaan tellen ben ik wel blij dat ze Ladarrius Green hebben. Heeft al een paar hele goeie catches gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:45 schreef zjroentje het volgende:
Gates is toch ook wel aardig passé. Volgens mij een van de slechtste TE's qua blocking.
Ik hoop dat Te'o nog even moet wennen aan de NFL. Hij heeft wel veel inzicht alleen de uitvoering is nu nog niet echt geweldig. Dat laatste is beter aan te leren dan het eerste. Dit jaar valt hij wel wat tegen al had hij ook niet echt een lekkere start.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Draft was geweldig met Fluker, Te´o en Allen. Ik had al niet zo´n hoge pet op van Te´o toen hij van college kwam. Denk dat hij een bruikbare speler voor de NFL is, maar geen probowler oid. Cornerback is grootste need in de draft. En als ze onverhoopt toch hoog mogen kiezen is extra draftpicks binnenharken ook een prima strategie.
Kans is groot dat het beide teams thuis winnen, en het uiteindelijk op tiebreakers aankomt (Saints moeten nog naar de Rams, en krijgen de Bucs op bezoek, Panthers moeten nog naar Atlanta, en krijgen de Jets thuis). Gaan we even ervanuit dat dat geen verrassingen oplevert, en beide teams dus met hetzelfde record eindigen (12-4).quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja, komende week de eerste van de twee in New Orleans, gaan prachtige wedstrijden worden hoop ik.
Haha jezus, je hebt er al flink over nagedachtquote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Kans is groot dat het beide teams thuis winnen, en het uiteindelijk op tiebreakers aankomt (Saints moeten nog naar de Rams, en krijgen de Bucs op bezoek, Panthers moeten nog naar Atlanta, en krijgen de Jets thuis). Gaan we even ervanuit dat dat geen verrassingen oplevert, en beide teams dus met hetzelfde record eindigen (12-4).
Beide teams in dat geval 5-1 in divisionplay, dus daar geen onderscheid in.
Common opponents (AFC east en NFC west) zit dan ook geen onderscheid in.
Conference record: Saints hebben daar slechts 1 pot verloren ('Hawks), Panthers 2 ('Hawks en Cards). Dus Saints bezitten de tiebreaker.
Mochten de Saints verliezen van de Rams en de Panthers van de Jets, dan gaan we volgens mij richting "strenght of victory" (strength of victory is figured by calculating the combined winning percentage of the opponents a team has beaten). Saints hebben de Cowboys en Bears verslagen en de Panthers de Giants en de Vikings als non common opponents. Bears en Cowboys hebben het betere record, dus ook die tiebreaker winnen de Saints.
Kortom: als de Panthers de division willen winnen, moeten ze twee keer winnen van de Saints, of hopen op de Bucs of Rams (en zelf winnen van de Falcons en Jets).
Komende zondag thuis dus dan zal onze statwhore wel shinen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha jezus, je hebt er al flink over nagedachtMaar we zullen zien, laatste tijd vind ik Saints toch niet zo sterk.
Het enthousiasme van supporters bij een American football-wedstrijd heeft in de Amerikaanse staat Washington letterlijk de aarde doen beven, zo bericht nieuwszender CNN.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Seattle nu weer houder van het record, 137.6 dB.
Ik vrees dat dat wel zal meevallen. Vaak vallen dit soort wedstrijden tegen omdat er zoveel vanaf hangt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:21 schreef Seam het volgende:
Ja, komende week de eerste van de twee in New Orleans, gaan prachtige wedstrijden worden hoop ik.
Je hoeft dit jaar niet te tanken voor een goede QB en Clowney heeft ook wat flagsquote:Op vrijdag 6 december 2013 05:59 schreef emokid het volgende:
Altijd en overal gezeik over de NFC, maar in de AFC is op dit moment de langste winning streak van de Jacksonville Jaguars..
Sterker nog, heel de East Coast in de ban van sneeuwstorm:quote:
Dat wordt leuk dan, tijd geleden dat we wedstrijden hadden in de sneeuw. Betekent dit dat teams nu alleen maar voor de run gaan kiezen en we uitslagen als 7-6 en 6-3 kunnen verwachten?quote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Sterker nog, heel de East Coast in de ban van sneeuwstorm:
http://edition.cnn.com/20(...)ter-storm/index.html
Zolang het niet hard waait kun je gewoon blijven gooien als het sneeuwt. Pas als er echt sprake is van een sneeuwstorm zul je veel meer run dan passing zien.quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat wordt leuk dan, tijd geleden dat we wedstrijden hadden in de sneeuw. Betekent dit dat teams nu alleen maar voor de run gaan kiezen en we uitslagen als 7-6 en 6-3 kunnen verwachten?
Alleen bij gevaar voor spelers of publiek, zoals onweer of tornadowaarschuwingquote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Downtime het volgende:
Wanneer besluiten ze om een game eigenlijk stop te leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |