Daar ben ik inmiddels wel klaar mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:05 schreef Downtime het volgende:
[..]
Wordt nu een beetje lastig, nu moet je er een weekendje Londen van maken. Staat wel op de planning voor volgend jaar, hoe slecht de match-up in eerste instantie ook lijkt.
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Meer?
Ze zenden er al 5 per week live uit.
Dat is dus regelrechte bullshit...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.
Dit is hoe het beschreven stond op een paar andere fora.
Ooit van marketing gehoord?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het gratis is in NL, en ik weet nog minder waarom dat zo belangrijk is voor sommigen. Profiteer ervan zolang het duurt!
Ja, weet jij ook wat marketing is?quote:
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren maar als game pass gratis is kunt je toch juist wel iedere week je favoriete team gratis zien?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kunnen Nederlanders dus niet elk weekend hun favo team zien - result Game Pass free.
Dit is hoe het beschreven stond op een paar andere fora.
Zo'n beetje net als mijn fantasy team...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Littlecreep het volgende:
Wat is de Packers offense ongelooflijk slecht zonder Rodgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |