Makkie. 2 vingers in de neus en met 9 man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef borisz het volgende:
Nu nog over twee weken in Milaan winnen...
Zo klonk de commentator ook . Had n licht vermoeden dat ie Ajax-fan isquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Cool hequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Die grijze tegeltjesEn gefeliciteerd met je penningmeester af zijn
Ja. Een melding dat hij is afgevoerd is, was op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Mooi van Ajax
Maar wel slecht dat ze gewoon volledige negeren dat die supporter gevallen is.
Hoe hoog was dat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Mooi van Ajax
Maar wel slecht dat ze gewoon volledige negeren dat die supporter gevallen is.
Heb wat mozaik bijbesteld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef AnneX het volgende:
Lekker begonnen P. met mooi maken![]()
Heb je voldoende tegeltjes in huis voor wijzigingen in het tegelplan?
OK. gewoon dóoroefenen met solliciteren dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Een week geleden het tweede gesprek gehad en dat ging goed.
Het kon even duren voordat ik iets hoorde en ik mocht bellen als het te lang ging duren.
Dus ik heb besloten tot 5 december te wachten en dan te bellen
Verder heb ik nog twee sollicitaties lopen maar daar verwacht ik niet al te veel van (en zijn ook redelijk ver weg).
Zennnnnnnnn is goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Tof Selestha, well done!
En sarabi veel succes met de zoektocht naar een fijne baan. Ik denk dat jij er wel komt, slimmerd!
Ik heb de hele avond heerlijk gemindfulnesst en ben nu geheel en al zennnnn.![]()
Rekennnnnnn maar.quote:
Goed bezig, wijffie!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Een week geleden het tweede gesprek gehad en dat ging goed.
Het kon even duren voordat ik iets hoorde en ik mocht bellen als het te lang ging duren.
Dus ik heb besloten tot 5 december te wachten en dan te bellen
Verder heb ik nog twee sollicitaties lopen maar daar verwacht ik niet al te veel van (en zijn ook redelijk ver weg).
Dat is langquote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rekennnnnnn maar.
Volgende week heb ik een stiltesessie. Tweeeneenhalf uur je klep houden en alleen maar zijnnnnnnn.
Nooit gedacht dat ik zo van dit soort dingen zou genieten.![]()
En jij bent ook heel zennnnn bezig, door de VVE lossssss te latennnnn! laat los! Laat gaan!
Mindfulness is doorgaans een training van negen bijeenkomsten. Van elk tweeeneenhalf uur.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is langzeg, tweeënhalf uur en weer wat anders dan zingen in een
popkoor! ... je mond houden![]()
Doe je dat in een cursus ? met een groep beginners?
Dat klinkt als niks an An, wat was het dan, die geitenwollensokkenbende?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:44 schreef AnneX het volgende:
Grappig...iets vergelijkbaars als mindfulnes heb ik een paar avonden gedaan - en toen gestopt - en dat was ook " sociaal" en geitenwollensokken geleuter over biologisch en linksdraaiend verantwoord eten er zo maar bij, van de overige
deelnemers. plus ander gewauwel.
En het koor is gewoon zingen, naar de overige luisteren en ik vertrek weer![]()
Voor de sociale cohesie is er dit seizoen een theepauze ingelast.![]()
Het is dat ik de zangjuf zo leuk vind ( lesgeven)
Nice !quote:
Netjesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Hier spreekt een bijzonder tevreden ex-penningmeester van de VvE die net het eerste tegelwerk in de badkamer zag
http://t.co/nXNfYLdh3w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat krijgt bij mij de enkele reis papierbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |