quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Grifte het volgende:
JD Stouten:
[ afbeelding ]
Zanger Rinus:
[ afbeelding ]
Spot the difference
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Een wonder?RKC kreeg de beste kansen man.
Amen, amen, amen, amen, amen, Feyenoord ga je eens schamen!quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Grifte het volgende:
JD Stouten:
[ afbeelding ]
Zanger Rinus:
[ afbeelding ]
Spot the difference
Ik had "GA JE SCHAMEN!" maar jij weet vast wel iets leukers.quote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin zelf wel wat.
Een jubileumtopic moet een goede TT hebben.
Nou idd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had "GA JE SCHAMEN!" maar jij weet vast wel iets leukers.
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb jeuk op mijn rog, even krabben
Krabbendam? Nee krabbenschaak
Ik had een goede ei.quote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verzin zelf wel wat.
Een jubileumtopic moet een goede TT hebben.
Kreeftendamquote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb jeuk op mijn rog, even krabben
Krabbendam? Nee krabbenschaak
To catch them is my real test,quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
I wanna be the very best... like no one ever was
ALDI spullen? Zo heequote:Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Immers nog gewoon naar de ALDI kan van de week.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Grifte het volgende:
JD Stouten:
[ afbeelding ]
Zanger Rinus:
[ afbeelding ]
Spot the difference
Er zit een evaluatiemoment in...quote:Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Een 4-jarig contract geven, slaat natuurlijk nergens op.
Verhoek.quote:Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Een 4-jarig contract geven, slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Cocu ontslagen wordt is het een farce.
Maar hij heeft het niet.
Dan nog...als dat evaluatiemoment negatief voor Cocu uitvalt, krijgt hij alsnog een zak geld mee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zit een evaluatiemoment in...
Depay is het grootste talent van Nederland.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan nog...als dat evaluatiemoment negatief voor Cocu uitvalt, krijgt hij alsnog een zak geld mee.
Hij rookt nu zonder filter.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Ronaldsen het volgende:
De snor van Derksen is nogal geel vandaag, of ligt dat aan mijn tv ?
Het ligt aan je TVquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Maak dat Ajacied422 maar eens duidelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Depay is het grootste talent van Nederland.
Hij is aan zo'n gezond dieet bezig uit het boek van Genee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Depay is het grootste talent van Nederland.
pis vrouwquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hebt een type nodig dat die spelers helemaal vol van de adrenaline het veld op gaat, iemand waar de spelers voor door het vuur gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo kapot van die Phillip Cocu moet ik jullie heel eerlijk vertellen.
Matige trainer, weinig inzicht, weinig ervaren, weinig karakter, weinig uitstraling, hij komt gewoon tekort voor PSVquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben niet zo kapot van die Phillip Cocu moet ik jullie heel eerlijk vertellen.
Het haar van Van der Gijp is nogal doorzichtig vandaag of ligt dat aan mijn tv ?quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Die beschrijving past anders perfect bij PSVquote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Matige trainer, weinig inzicht, weinig ervaren, weinig karakter, weinig uitstraling, hij komt gewoon tekort voor PSV
Ja, leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het haar van Van der Gijp is nogal doorzichtig vandaag of ligt dat aan mijn tv ?
Daar zat ik ook aan te denken Johannes, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een type nodig dat die spelers helemaal vol van de adrenaline het veld op gaat, iemand waar de spelers voor door het vuur gaan.
Een type Wim Kieft.
Het haar van Genee lijkt een beetje vettig of ligt dat aan mijn tv?quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het haar van Van der Gijp is nogal doorzichtig vandaag of ligt dat aan mijn tv ?
Alleen wel een IQ van 85quote:
Ik ben bang dat het nog minder is.quote:
Yep. Dat is ook zijn functieomschrijving: neger met swag.quote:
quote:
Ik zou ook in paniek zijn als mijn backs normaal Willems en Arias zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaars vindt dat er paniek is.
Ja HAHAHAHA die is wel scherp.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johan produceert meer boeken dan feyenoord scoort
goeien garp.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johan produceert meer boeken dan feyenoord scoort
Nu klopt hetquote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Johan produceert meer boeken dan feyenoord scoort landskampioen wordt
JAquote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie een filmpje van een koekoeksklok?
zoiets zou beter verkopen dan dit boekquote:
Deze zul je even uit moeten leggen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dan ben jij dus tegen jezelf ook
quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie een filmpje van een koekoeksklok?
Da's toevallig.quote:
Johannes Vermeer,quote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
waar kan ik die klok kopen?
Iedere voetbalfan heeft last van dat syndroom, ongeacht de leeftijd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef DrDentz het volgende:
De mannen zijn op een leeftijd gekomen waarbij vroeger alles beter was.
Ja, ik moet nog even met wat plaatselijke ondernemers in contact komen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
waar kan ik die klok kopen?
Ik stoor mij aan de stijging van obesitas bij kinderen. Is daar een ludiek boek over schrijven geen gat in de markt?quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedere voetbalfan heeft last van dat syndroom, ongeacht de leeftijd.
Fixedquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Die vrouw heeft een lelijke en enorme neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |