abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133622288
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133622417
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
jep 24uur morgen mag hij er weer uit *O*
en ik ben dus al heel de dag emo mijn meissie heeft gewoon 3wk met zo'n slang gelegen. Nu heb ik niet echt een zonder hij zit in de overgang van slokdarm naar maag en meet enkel.
Wat naar f_r... hopelijk komt er iets uit het onderzoek waardoor het te verhelpen is.
(En je meisje lag natuurlijk alleen maar.. jij probeert je gewone leven te leven, en ik kan me voorstellen dat zo'n ding dan veel meer in de weg zit dan wanneer je op bed blijft liggen slapen)
pi_133622859
F-R :*

Nog even mijn dolle duo delen:
pi_133623311
Haha het is wel de hele dag keten of lijkt dat maar zo? :D
pi_133623617
Geweldig duo Kyara..

Ik ben echt enorm nostalgisch vandaag. Morgen wordt mijn baby 1. Mijn kleine baby Luuk is dan geen baby Luuk meer. Ik heb een baby in bed gelegd en morgen haal ik er een dreumes uit :')

Vandaag was ie nog heel zielig.. N heeft contact gehad met de huisarts. Als de koorts nog niet gezakt is woensdag dan willen ze Luuk zien. Vandaag had hij weer 39.7

*poef* nu is het weg
pi_133623831
ah kj hij ziet er wel heel sneu uit.
  maandag 25 november 2013 @ 21:31:17 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133623970
Kyara, mooie cijfers!

KJ, hij ziet er ziekjes uit idd... Hopelijk morgen een gezonde dreumes! :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133623994
Och arme Luuk.. en dat op je verjaardag... (in ieder geval morgen geen zieke baby meer ;) )

En D. en J. O+ O+
pi_133624135
Ach wat sneu KJ, niet leuk om zo je eerste verjaardag te vieren. Beterschap! :*
  maandag 25 november 2013 @ 21:37:10 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133624258
Kj wat een sneu ventje zeg. Hoop echt dat zijn temp gaat zakken. En morgen al 1 :o

Kyara, mooie stats en mooi duo!

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 25-11-2013 21:46:37 ]
  maandag 25 november 2013 @ 21:39:43 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133624403
Fr het slangetje went wel, maar het is zeker naar :*
Vooral met drinken voelde je em zo naar bewegen.

Zo net de nageltjes gevijld was S. Het níet echt mee eens :')

Kyara mooie stats!
  maandag 25 november 2013 @ 21:42:03 #12
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133624523
Kj, wat sneu, ik hoop dat ie er snel weer bovenop is.

Kyara, je duo is echt lollig samen. Is er een speciale reden dat ze nog bij de kinderarts lopen? J. was ook 6 weken te vroeg en is na z'n ontslag nog maar 1 keer op controle geweest met 6 maanden. Toen waren er geen bijzonderheden, en nu hoeft ie niet meer terug naar KA.

In januari wel naar de kindercardioloog voor VSD. Hopelijk is dat dichtgegroeid, en hoeven we daarna nooit meer terug...
  maandag 25 november 2013 @ 21:42:54 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133624565
Kj wat zielig :*
pi_133624770
Aww kijk Luuk dan met z'n pruillipje, hopelijk is hij morgen voor zijn verjaardag weer goed te pas KJ!

Het duo van Kyara vind ik sowieso om te smullen, wat een lekker stel!

Bubs, hoe heb je dat gedaan, nagels vijlen? E. krult steeds haar vingers op, dus ik krijg het niet voor elkaar. Die nageltjes zijn ook heel zacht, dus het vijlen is een beetje lastig lijkt het.
pi_133625074
Kyara jouw meisjes O+

KJ wat ziet hij er zielig uit. Beterschap voor hem. En alvast gefeliciteerd
pi_133625132
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef mousemicky het volgende:
Kyara, je duo is echt lollig samen. Is er een speciale reden dat ze nog bij de kinderarts lopen? J. was ook 6 weken te vroeg en is na z'n ontslag nog maar 1 keer op controle geweest met 6 maanden. Toen waren er geen bijzonderheden, en nu hoeft ie niet meer terug naar KA.
Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.

Bij Juud gaan ze geloof ik nog verder. Haar D krijgt ook zijn vaccinaties in het ziekenhuis als ik het goed heb onthouden.
  maandag 25 november 2013 @ 21:56:59 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133625192
Ahhhh Luuk ;( daar gaat je eigen lipje toch ook van trillen -O-
pi_133625324
Kyara, je tweeling. _O-
Wat een leuk stel!
pi_133625492
KJ, wat een sneu koppie (en heel stiekem moest ik lachen omdat 'ie er zo volwassen uitziet).

Kyara O+

Vijlen doen we hier met een kartonnen vijltje en het goed vasthouden van de vingertjes - enig geweld soms toegepast :). Ze vindt het geen probleem, tot dusver.
Home is where the O+ is...
  maandag 25 november 2013 @ 22:04:09 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133625637
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Juud-- het volgende:
Aww kijk Luuk dan met z'n pruillipje, hopelijk is hij morgen voor zijn verjaardag weer goed te pas KJ!

Het duo van Kyara vind ik sowieso om te smullen, wat een lekker stel!

Bubs, hoe heb je dat gedaan, nagels vijlen? E. krult steeds haar vingers op, dus ik krijg het niet voor elkaar. Die nageltjes zijn ook heel zacht, dus het vijlen is een beetje lastig lijkt het.
Als ze ontspannen is en voorzichtig doen. Ik doe het ook liever niet maar ze had zich weer zo gekrabt.
Dit was al de 2de keer trouwens.
pi_133625695
Het is net wat suiker zegt Kyara, het lijkt iedere dag wel feest :D Ze lijken wel sprekend op elkaar. Ik dacht dat jij zei dat ze 2 eiig waren?

Ooohw kj, wat een sip gezichtje.. Ik hoop dat hij snel weer opknapt :*

Ik heb er helemaal overheen gelezen fr, al deze toestanden voor je maag problemen? (ik weet niet meer heel zeker of het je maag was, iig van het vele spugen tijdens je zwangerschap toch? )
Ze hebben je in ieder geval lekker bezig gehouden :')

Zo zag het er ook echt uit Shandaly, fronsen tijdens wat luider gepruttel arm zwaaien om zijn 'woorden' kracht bij te zetten. Jammer dat het te donker was om er een filmpje van te maken :D

Ik durf dat niet hè, dat geklooi met de nageltjes. Als de haakjes te erg worden maken we een tripje naar oma O+
pi_133625725
KJ :'( wat zielig!! Ik hoop zo dat ie morgen op zijn verjaardag wat fitter is!

Kyara O+ je mooie duo!! Liggen ze op een bank??
  maandag 25 november 2013 @ 22:16:58 #23
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133626211
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.

Bij Juud gaan ze geloof ik nog verder. Haar D krijgt ook zijn vaccinaties in het ziekenhuis als ik het goed heb onthouden.
Jee, dat dat zo verschilt per ziekenhuis. Of zou t zijn dat J. technically speaking 5 weken en 6 dagen te vroeg was, en dus niet de 6 weken haalt ;).?

Geen academisch ziekenhuis/ kinderziekenhuis hier trouwens, en behalve laag geboortegewicht geen bijzonderheden (geen beademing oid). Af en toe zou ik wel liever die ziekenhuis follow-up gehad willen hebben. CB heeft hier meestal niet eens door dat J. zo vroeg was, en houdt daar dus helemaal geen rekening mee. Logopedie is hier al helemaal nooit over gesproken trouwens...
  maandag 25 november 2013 @ 22:19:00 #24
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133626313
Ben ik de enige die gewoon nagels knipt met het schaartje uit die baby-nagelknipset? Doe ik al vanaf 8 weken, gaat meestal prima. J. in houdgreep (en nu in de kinderstoel), handje vast, en knippen maar. Stilzitten doet ie natuurlijk niet, maar zolang je dat handje goed vasthoudt, lukt t wel.
pi_133626622
Ik gebruik het nagelknippertje uit zo'n babymanicuresetje. Baby op het aankleedkussen, handje pakken en knippen maar. Femke vindt het reuze-interessant wat ik dan aan het wriemelen ben, maar het gaat prima zo. Vanmiddag nog gedaan (het begon wel erg pijnlijk te worden als ze je aan het knijpen was... kleine mesjes aan die vingertjes!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')