Wat naar f_r... hopelijk komt er iets uit het onderzoek waardoor het te verhelpen is.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
jep 24uur morgen mag hij er weer uit
en ik ben dus al heel de dag emo mijn meissie heeft gewoon 3wk met zo'n slang gelegen. Nu heb ik niet echt een zonder hij zit in de overgang van slokdarm naar maag en meet enkel.
Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef mousemicky het volgende:
Kyara, je duo is echt lollig samen. Is er een speciale reden dat ze nog bij de kinderarts lopen? J. was ook 6 weken te vroeg en is na z'n ontslag nog maar 1 keer op controle geweest met 6 maanden. Toen waren er geen bijzonderheden, en nu hoeft ie niet meer terug naar KA.
Als ze ontspannen is en voorzichtig doen. Ik doe het ook liever niet maar ze had zich weer zo gekrabt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Juud-- het volgende:
Aww kijk Luuk dan met z'n pruillipje, hopelijk is hij morgen voor zijn verjaardag weer goed te pas KJ!
Het duo van Kyara vind ik sowieso om te smullen, wat een lekker stel!
Bubs, hoe heb je dat gedaan, nagels vijlen? E. krult steeds haar vingers op, dus ik krijg het niet voor elkaar. Die nageltjes zijn ook heel zacht, dus het vijlen is een beetje lastig lijkt het.
Jee, dat dat zo verschilt per ziekenhuis. Of zou t zijn dat J. technically speaking 5 weken en 6 dagen te vroeg was, en dus niet de 6 weken haaltquote:Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier is het follow-up programma sowieso 1,5 jaar. Wij hebben het minimale: 3x naar de logopedist, op de UD, met gecorrigeerd 3 en 9 maanden en dan straks met gecorrigeerd 18 maanden naar de fysio en ka. En dan nog fysio aan huis. Ze houden het hier blijkbaar graag goed in de gaten. En ik vind het eigenlijk wel prima. Ondanks dat het hier dus ook allemaal prima gaat.
Bij Juud gaan ze geloof ik nog verder. Haar D krijgt ook zijn vaccinaties in het ziekenhuis als ik het goed heb onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |