Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.quote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah, het went wel en ze let tenminste op wat je eet, is ook niet zo slecht voor je
Je mocht daarna green gaan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.
Da's mooi, dat je er zo over denkt en het is waar, meeste vlees is rotzooiquote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.
Ik plaag je.quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een slappe hark maar niet zo oppervlakkig.
Je duim is groter dan je kennis van feitenquote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
... en het is waar, meeste vlees is rotzooi
Omdat ik dat nog niet verdraag. Heb de hele dag in het donker als een plank in mijn bed gelegen met migraine.quote:
Ik zou niet gaan. Heb je geen medicijnen voor die ellende?quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik dat nog niet verdraag. Heb de hele dag in het donker als een plank in mijn bed gelegen met migraine.En jij?
Normaal gesproken wel maar nu had ik het al heel lang niet gehad dus een beetje uit mijn systeem. Ik let tegenwoordig goed op mijn prikkels, voorkomen beter dan genezen zeg maar. Maar nu ga ik naar de supermarkt. In het donker.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan. Heb je geen medicijnen voor die ellende?
Zonnebril op, alles.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar nu had ik het al heel lang niet gehad dus een beetje uit mijn systeem. Ik let tegenwoordig goed op mijn prikkels, voorkomen beter dan genezen zeg maar. Maar nu ga ik naar de supermarkt. In het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |