Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.quote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah, het went wel en ze let tenminste op wat je eet, is ook niet zo slecht voor je
Je mocht daarna green gaan?quote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.
Da's mooi, dat je er zo over denkt en het is waar, meeste vlees is rotzooiquote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk vond ik het ook niet zo erg.
Ik plaag je.quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een slappe hark maar niet zo oppervlakkig.
Je duim is groter dan je kennis van feitenquote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
... en het is waar, meeste vlees is rotzooi
Omdat ik dat nog niet verdraag. Heb de hele dag in het donker als een plank in mijn bed gelegen met migraine.quote:
Ik zou niet gaan. Heb je geen medicijnen voor die ellende?quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik dat nog niet verdraag. Heb de hele dag in het donker als een plank in mijn bed gelegen met migraine.En jij?
Normaal gesproken wel maar nu had ik het al heel lang niet gehad dus een beetje uit mijn systeem. Ik let tegenwoordig goed op mijn prikkels, voorkomen beter dan genezen zeg maar. Maar nu ga ik naar de supermarkt. In het donker.quote:Op maandag 25 november 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan. Heb je geen medicijnen voor die ellende?
Zonnebril op, alles.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar nu had ik het al heel lang niet gehad dus een beetje uit mijn systeem. Ik let tegenwoordig goed op mijn prikkels, voorkomen beter dan genezen zeg maar. Maar nu ga ik naar de supermarkt. In het donker.
Die is wel leuk.quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Gifje als poging om de sfeer wat te verbeteren:
[ afbeelding ]
Meer hier, voor de fans: http://coed.com/2013/11/2(...)th-birthday/#photo=1
Die is inderdaad wat minder ja. Maar geweld?quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
Deze wat minder. Geweld
[ afbeelding ]
Peuny wil alleen maar zachtjes over de knop geaaid worden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wat minder ja. Maar geweld?
2 seconden hierna vallen er bitchslaps.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wat minder ja. Maar geweld?
Dan heb je wel een enorme POA.quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Webschip het volgende:
Nou Tem, steek Erica nu maar recht bij je in je reet.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook niet vervelend. Beetje geirriteerde goedmaakseks is ook nooit weg.
Wat heeft Erica nou weer gedaan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Webschip het volgende:
Nou Tem, steek Erica nu maar recht bij je in je reet.
Dit is precies Cnorrie die alleen maar aan de afwas denkt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen hoop ik voor haar dat het geen nieuw shirt was.
Je zou inderdaad impliciet kunnen stellen dat in deze context Erica het actieve stemrecht geniet en in de deze Tem het lijdend voorwerp. Als passief stemgerechtigde.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft Erica nou weer gedaan?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Alleen hoop ik voor haar dat het geen nieuw shirt was.
Volgens mij zeg ik net dat ik het een leuk gifje vind.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is precies Cnorrie die alleen maar aan de afwas denkt.
Doe dit eens effe in een ander topic.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Mutant ben ik een oorlogshitser.
Klopt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Mutant ben ik een oorlogshitser.
Knockers.quote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Peunage het volgende:
Deze wat minder. Geweld
[ afbeelding ]
Het gaat om de zin erna.quote:Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat ik het een leuk gifje vind.
Ik ook.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik zulke boobies had zou ik altijd een decoletté dragen.
Ik kijk naar memories, gaat over mensen die hun oude vakantieliefde weer gaan opzoekenquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Webschip het volgende:
Er zit een knop op je tv, die....
Armoe troef, het lijkt wel komkommertijd.
Nederland twee gaat over klederdracht. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kijk naar memories, gaat over mensen die hun oude vakantieliefde weer gaan opzoeken![]()
Romantischbest wel
Jij mag helemaal geen tv kijken van Antoine.quote:Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nederland twee gaat over klederdracht. Je verwacht het niet.
Gelukkig is er een biechtstoel.quote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij mag helemaal geen tv kijken van Antoine.
Niet liegen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen sexy rokjes.
Pictures?quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had eerst een jurkje aan naar mijn stage en toen zei een andere student dat ze mijn outfit te aanstootgevend vond voor de patiënten
Ohja.quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel eens in een minirokje gezien, samen met slyyyyyyyyyyy
Een korte broek ja, dat kan je nou niet echt sexy noemen natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Spanje had je toch iets korts?
Volgens mij moet dat voldoende zijn.
Nah het is een heel braaf jurkjequote:
Dat is toch ook sexy? Kun je de vormen goed zienquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.Ja naja minirokjes heb ik wel, maar dan met een dikke legging er onder en laarzen enzo.
Ik wacht nog steedsquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nah het is een heel braaf jurkjeHeb er wel een foto van op mijn telefoon geloof ik, moment.
Naja ik vind sexy iets met pantys en hakken enzo, dat draag ik niet zo vaak. Sowieso zelden panty's daar ben ik te onhandig voor.quote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is toch ook sexy? Kun je de vormen goed zien
Zag ik pas geleden nog een meisje mee lopen, was hartstikke koud buiten, met een maillotquote:
Ik was nog aan het zoekenquote:
Geen idee waar dat was.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoelde jij die parc guel foto spec?
Speciaal voor jouquote:
Die is gewoon leuk!quote:Op maandag 25 november 2013 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Nu niet zeggen dat het aanstootgevend is
Dankjequote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is gewoon leuk!![]()
niks mis mee
Doe je goed!quote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje
Bij het prijzencircus gekocht voor 12,50
Dankjequote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon een mooi jurkie, mooi figuurtje ook trouwens
Sexystquote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoppa, alle Heren weer wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |