Vandaar ook de bus, normaliter mijd ik die zo veel mogelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie nu pas hoe groot Putten eigenlijk nog is en dat het station nog best een eind van de stok afligt. Dikke 3 km.
Dat het station eigenlijk helemaal niet in Putten ligt. Zal de volgende keer de boel beter checken.
Eenvoudig? Als de bus terug naar het station niet komt opdagen zit ik anderhalfuur vast in Puttenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
't wordt een relatief eenvoudige reis. Stukken beter dan die trip naar Coevorden, of die eventuele horrorrit naar Snikzwaag die je ergens misschien wel had willen ondernemen.
Risico van het vakquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eenvoudig? Als de bus terug naar het station niet komt opdagen zit ik anderhalfuur vast in Putten
Dit inderdaad, zo ben ik een keer op de gok van Enschede naar Budel-Dorplein gereden. Gelukkig was dat niet voor niks, maar had gekund. Maar hoewel hij nu (vanaf Amersfoort) wel lekker dichtbij ligt en ik er morgen bijna langskom zal ik hem laten liggen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:22 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga en achter het net vis, kost het me ook geld aan benzine, al meermaals gebeurd.
Uiteraard is dat zuur, maar, zoals Pino al zei, risico van het vak.
Je mag ook gezellig op het station de stok uitzwaaien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad, zo ben ik een keer van Enschede naar Budel-Dorplein gereden. Maar hoewel hij nu (vanaf Amersfoort) wel lekker dichtbij ligt en ik er morgen bijna langskom zal ik hem laten liggen.
Ik zwaai wel naar de stok als ik er 's ochtends langs rijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag ook gezellig op het station de stok uitzwaaien?
Euhhh dan moet ik ook ff 100 km heen en terug scheuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan bel je m1st1g en brengt hij je naar het station?
Of anders http://www.vvvputten.nl/zien_en_doen/
Maar liefst 26 bezienswaardigheden.
O ik dacht dat je daar vlak bij zat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Euhhh dan moet ik ook ff 100 km heen en terug scheuren.
De bushokjes hebben een dak, dat is hopelijk wel genoeg. Er wordt ook niet zo veel regen als vandaag voorspeld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O ik dacht dat je daar vlak bij zat.
Maar neemt Nattekat wel een plu mee? Ik hoor het de hele tijd regenen buiten en dat zal morgen niet heel anders zijn.
Ik heb wel een leuke tijdelijke vervanging in dat gevalquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De bierdopjes zitten er trouwens niet meer op. Misschien losgeregend in de afgelopen tijd....
Niets gaat BREIN te ver hč...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De bierdopjes zitten er trouwens niet meer op. Misschien losgeregend in de afgelopen tijd....
Krijgen we weer live verslag?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Goedemorgen, wat een prachtig dag om weer met te trein te reizen. Geen enkele storing op mijn route en hopelijk geen vertragingen
Tuurlijkquote:
je gaat serieus 30 euro uitgeven voor een stokquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Voor alle geīnteresseerden:
Ik zal vertrekken om 9:52 vanaf Leiden Centraal, 5 minuten later komt er nog een trein die ik eventueel kan nemen.
Ik kom om 10:34 (10:47 met trein2) aan op Utrecht Centraal, waarvandaan ik om 10:52 weer vertrek richting Zwolle.
Om 11:30 kom ik aan op station Putte, waar de bus richting de vijverhof om 11:39 vertrekt.
Aankomst bij de stok: 11:45.
----------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens mag ik lekker in de kou in het niemandsland gaan wachten op de bus van 12:14, welke me om 12:23 weer aflevert bij station Putte.
De trein vertrekt 4 minuten later dus ik mag lekker sprinten.
Om 13:14 kom ik aan op Utrecht Centraal, neem de trein naar Leiden van 13:25, waar ik om 14:07, ¤30 lichter, zal aankomen.
De stok zal gelijk richting zijn locatie gaan, mits het niet pijpenstelen regent
Tjaquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat serieus 30 euro uitgeven voor een stok![]()
Sorry
Wat denk je dat er af en toe aan benzine wordt uitgegeven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Aangezien ik niet in de winter op stap ga, is dat zo'n 6 Euro per maand. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |