Overigens waarom is dat vak volgens jou niet belangrijk?quote:Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, maar met een vak bedoel ik dus niet vrijetijdskunde
Als je Moe-lander bent idd.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Niets mis met goede lassers, puike loodgieters of andere (voormalig) LTS-arbeiders.
Meer baanzekerheid dan de zoveelste hbo-cursus zoals vrijetijdskunde of toerisme.
Liever een Moe-lander met werk dan een werkloos verheven hbo'ertje.quote:
Dat worden dan weer vak Duitsers, de opzichters.quote:Op maandag 25 november 2013 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever een Moe-lander met werk dan een werkloos verheven hbo'ertje.
quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het referentiekader niet bezit om iets zinnigs hierover te zeggen, bovendien past de werkelijkheid niet in het kraampje van D66, en daarvan ben je een adept en gemeenteraadslid, de werkelijkheid zou je cognitieve dissonantie bezorgen, mijn beste...
Dus moet je de boodschapper onder vuur leggen, zeggen dat-ie gek en ridicuul doet, toch?
Ik zie geen probleem. Overigens laatst nog een Nederlandstalige loodgieter over de vloer gehad.quote:Op maandag 25 november 2013 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat worden dan weer vak Duitsers, de opzichters.
Het niet opleid tot iets waar duidelijk beroepen voor zijn waar ook vraag naar is. Dat is er wel voor informatici, elektrotechnici, zorgpersoneel of financiele rekenaars.quote:
economiequote:Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het niet opleid tot iets waar duidelijk beroepen voor zijn waar ook vraag naar is. Dat is er wel voor informatici, elektrotechnici, zorgpersoneel of financiele rekenaars.
Definieer "de wereld" dan eens. Je lijkt erg veel te weten van wat ik allemaal doe.quote:Op maandag 25 november 2013 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Cijfers ook zo'n farce..
Jij bent echt nog nooit "in de wereld" geweest hè, Hexagon.
Dat is natuurlijk zo maar wel voor beroepsgroepen die er concreet zijn en waar perspectief in is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
economie
talen
rechten
geneeskunde
.......
bijna geen enkel vak maakt je perfect voor één specifiek beroep
en voor entertaiment nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo maar wel voor beroepsgroepen die er concreet zijn en waar perspectief in is.
En daar leiden niet alle studies toe op.
Er zijn natuurlijk wel banen in de entertainment. Maar met je diploma vrijetijdskunde staan zelfs in economisch goede tijden de werkgevers niet voor je in de rij.quote:Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en voor entertaiment niet
dat is die hippiestudie namelijk gewoon, afgezien van het naampje is het gewoon een baan
voor welke studie wel?quote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel banen in de entertainment. Maar met je diploma vrijetijdskunde staan zelfs in economisch goede tijden de werkgevers niet voor je in de rij.
Studies met een kunstmatig gecreëerde schaarste, bijvoorbeeld?quote:
nou laten we die dan als norm gebruiken dan, alles daar onder schaffen we af, want dat zijn linkse overbodige studies?quote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studies met een kunstmatig gecreëerde schaarste, bijvoorbeeld?
Wie zegt dat?quote:Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou laten we die dan als norm gebruiken dan, alles daar onder schaffen we af, want dat zijn linkse overbodige studies?
Met een studie als elektrotechniek of informatica heb je in ieder geval al een veel betere uitgangspositie.quote:
Schijnt overigens nog wel mee te vallen met dergelijke studies. Qua baankansen schijnen op het mbo met name richtingen als systeembeheer en bepaalde zorgrichtingen vrij slecht te scoren.quote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel banen in de entertainment. Maar met je diploma vrijetijdskunde staan zelfs in economisch goede tijden de werkgevers niet voor je in de rij.
dat komt niet terug in de realiteit, helaasquote:Op maandag 25 november 2013 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met een studie als elektrotechniek of informatica heb je in ieder geval al een veel betere uitgangspositie.
Nee, helemaal niet, ik nodig je uit om je een tijdje te voegen tussen de technische flexwerkers als D66'er, zitten ook 50'ers tussen hoor (ik niet weliswaar, maar ben er wel al paar tegengekomen...).quote:Op maandag 25 november 2013 23:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]![]()
Jouw D66 obsessie begint onderhand wel een beetje problematisch te worden. Zo erg dat je blijkbaar bij voorbaat je vingers in je oren doet en met ad hominems gaat strooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |