Haha ja is goed, Ja hoop het ook wil in september gewoon weer naar school gaan. Wachttijd is nu ong. 1 jaar maar hij probeert ons er wel tussen te zetten omdat er heel veel mensen het gewoon om cosmetische redenen doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Doe dat dan wel ff na base vs base thx
Maar balen zeg, hopelijk snel aan de beurt dan. Wachten lijkt me niet bepaald fijn.
Hopen dat het lukt dan, we horen het welquote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha ja is goed, Ja hoop het ook wil in september gewoon weer naar school gaan. Wachttijd is nu ong. 1 jaar maar hij probeert ons er wel tussen te zetten omdat er heel veel mensen het gewoon om cosmetische redenen doen.
Wat, je werkt nieteens manquote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Nou, vijftien tot twintig koppen op een dag is ook wel uitzonderlijk veel hoor, dat zou je eens moeten minderen naar vijf koppen maximaal."
Dat doe ik wel als ik tussen zes planken lig
Ai slechte zaak dat Plex! Hopelijk kunnen ze snel aan de slagquote:Op woensdag 27 november 2013 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
Nein even info:
Ik sta nu dus op een wachtlijst en ben al ingeschreven voor opnamen.
Bleek uit de CT scan toch echt dat het borstbeen zodanig is ingedrukt dat het tegen mijn hart aan zit en mijn hart verknelt.
Dus. Plex uit het ziekenhuis Aflevering 3 is weer voorbij.
TOT DE VOLGENDE KEER!
Ja hoop het ook, als ik meer weet zal ik het wel postenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ai slechte zaak dat Plex! Hopelijk kunnen ze snel aan de slag
Je ballen scheren is op je 14e nog niet nodigquote:Op woensdag 27 november 2013 18:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben scheef.. Klodder scheerschuim in mn bek net![]()
_
Geen idee waar jouw mond zitquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je ballen scheren is op je 14e nog niet nodig
Met fappen nooit uitgeschoten? Kan met zo'n spuitbus ook gebeurt zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee waar jouw mond zit
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Ga eens ergens anders googlemaps spam posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |