Waarschijnlijk niet, maar het is het idee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:00 schreef darkmond het volgende:
Vraag me af of dat koekje tot dan wel te vreten is...
Drie puntjes zetten na elke zin ipv een punt of komma... En dan verwachten tot je tekst serieus te nemen is... Godverdomme wat een faal weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Lees 't een paar keer opnieuw svp en gebruik dat koppie van je...Beetje lopen praten over vmbo als je zelf scheldt met kanker...Imbeciliteit vervormt tot varkenslichaam dat je bent. Triest type
OKquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Drie puntjes zetten na elke zin ipv een punt of komma... En dan verwachten tot je tekst serieus te nemen is... Godverdomme wat een faal weer.
Liever een fout die je normaal gesproken niet maakt dan de interpunctie van een kleutertje.quote:
Zeiken op mijn puntjes gebruik en vervolgens zelf geen komma's gebruiken in je zien. Hulde man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Liever een fout die je normaal gesproken niet maakt dan de interpunctie van een kleutertje.
Oké man, doei!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeiken op mijn puntjes gebruik en vervolgens zelf geen komma's gebruiken in je zien. Hulde man.
En nu doei.
Waarom sta je zo lang droog dan, mag je ook even geen vrouwen meer misbruiken van de psychiater?quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zonder de OP te lezen kan dat vrij raar klinken, inderdaad.
Tevens: fixedquote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, jullie willen een foto van haar zien en ja, jullie zullen binnen één seconde klaarkomen. En nee, ik ga 'm haar niet delen.
Kan een mens niet beide zijn?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:27 schreef madeliefff het volgende:
Nee jij bent duidelijk met je usernaam
Input/output. Ga niet meer op stap. Maar wat een gemene psychiater heb jij...quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef Smack10 het volgende:
Waarom sta je zo lang droog dan, mag je ook even geen vrouwen meer misbruiken van de psychiater?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |