SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is hier éénmaal over gevallen en sindsdien ben ik niet echt meer met haar uit geweest. Anderzijds weet ze ook dat zij er ook behoorlijk een potje van kan maken na wat drank en drugs. Maar dan wat met meer niveau, of zo. (Kapot gooien van glazen wanneer boos, et cetera).
Maar goed, ze is 'r dus té onduidelijk over en ik weet niet wat te zeggen. Ik heb geen zin om m'n eigen stek te mijden en eventueel bij m'n ouders te moeten slapen. Stiekem ben ik 'r t liefst ook gewoon bij omdat ik al een redelijke tijd droog sta, en überhaupt lang niet ben uit geweest. Probleem is dat als ik nu toestem op d'r vraag dat ze daarna vraagt of ik het oké vindt elders te slapen, of zo. Dus tactiek is nodig, maar ik wil tevens niet dwingend zijn mijn aanwezigheid te accepteren. Gewoon, omdat sneu.
Klacht: zus is onduidelijk én ik sta al lange tijd droog.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 14:11:37 ]
Dat klinkt zó fout om zoveel redenen...quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef LelijKnap het volgende:
Klacht: zus is onduidelijk én ik sta al lange tijd droog.
Zonder de OP te lezen kan dat vrij raar klinken, inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 14:07 schreef Deshain het volgende:
Dat klinkt zó fout om zoveel redenen...
Niet, het is jouw huis.quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Joene het volgende:
Het is jou huis dus ik zou niet weten waarom je weg zou moeten zijn.
Sterf op je verjaardag.quote:
Uit solidariteit, of zo?quote:Op maandag 25 november 2013 14:10 schreef Joene het volgende:
Het is jou huis dus ik zou niet weten waarom je weg zou moeten zijn.
Je stelt je huis ter beschikking voor een feest en vind het half gesloopt terug ? solidair genoeg ?quote:
Welke solidariteit? Zij wil toch dat feestje geven of is zij het prinsesje van de familie wat alles gedaan krijgt?quote:
Da's waar. Doet me trouwens denken aan de keer dat ik 'moest oppassen' op haar 16de verjaardag. Onbenullig als ik was liet ik ze mee roken van me wiet. Eindigde in één kotsfestijnquote:Op maandag 25 november 2013 14:13 schreef Joene het volgende:
Je stelt je huis ter beschikking voor een feest en vind het half gesloopt terug ? solidair genoeg ?
Eigenlijk wel, ja. Nu heb ik daar lang tegen gevochten, maar op deze leeftijd heb ik zoiets van... och, ik kan 'r wel 's wat gunnen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:13 schreef WiXX het volgende:
Welke solidariteit? Zij wil toch dat feestje geven of is zij het prinsesje van de familie wat alles gedaan krijgt?
Dat bedoel ik dus op zn minst een vriendin van je zus neuken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's waar. Doet me trouwens denken aan de keer dat ik 'moest oppassen' op haar 16de verjaardag. Onbenullig als ik was liet ik ze mee roken van me wiet. Eindigde in één kotsfestijn
quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, jullie willen een foto van haar zien en ja, jullie zullen binnen één seconde klaarkomen.
Nou ja, ik blijf dan gewoon de hele avond daar, wat betekent dat ik ook gewoon zal gaan drinken. Ik ga niet het huis uit om later terug te keren zodat ik kan slapen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef WiXX het volgende:
En omdat je teveel gezopen hebt ooit en daar niet mee om kan gaan zou ervoor moeten zorgen dat jij niet in je eigen appartement mag slapen?
Tja dat is je eigen keuze. Bij mij gaat niemand mijn eigen bedje ontnemen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Nu heb ik daar lang tegen gevochten, maar op deze leeftijd heb ik zoiets van... och, ik kan 'r wel 's wat gunnen.
Godsamme, wat moet jij een saai leven hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 14:11 schreef richolio het volgende:
Verzonnen topique. Grondrollen in de club? Dragon Ball Z na spelen in de club? Cocaine afpakken en dr vriendinnen gehosselt? Nehh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |