Vind ik ook, ben zelf ook <18. Maar vind 't raar dat sommigen hier blijkbaar niet tegen kunnenquote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef pielzor het volgende:
[..]
Alleen kansloze mensen gebruiken deze afkortingen. Velen zullen dit kunnen beamen. Triviale zaak dat je zelf niet door hebt dat dit kansloos is. Mocht je <18 zijn is het overigens nog wel geoorloofd (naar mijn mening).
Ontopic: Gewoon als voorwaarde stellen dat je zelf thuis blijft. Opgelost.
Mooi vmbo-zinnetje.quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietFaalhoofd dat je bent, als je een beetje sociaal bezig bent, ook op whatsapp. Dan zou je kunnen weten dat de meesten nogsteeds gwn, mss, wss, thx/tnx, mzl etc gebruiken...
Maarja dat kun jij niet weten in je oude roestkelder
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat is een beetje alcohol gerelateerde schade onder familie nou.
Dat zeg ik ook nergens, mongooltje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vooral omdat ik geen vmbo doe![]()
Nog zo'n faalhoofd...
Mij aanwijzen op een ''fout'', terwijl je zelf fout zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, mongooltje.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, mongooltje.
Kinderen, kinderen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mij aanwijzen op een ''fout'', terwijl je zelf fout zitNiemand zei wat jij nu zegt, uit mijn zin maak je dat ook niet op, randdebiel
Ik zei enkel dat je een vmbo-fout maakte, en dan verdedig jij jezelf met 'vooral omdat ik geen vmbo doe' wat nu volgens jouzelf geen kloppende reactie kan zijn op mijn zinnetje, kankerfaalhaas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mij aanwijzen op een ''fout'', terwijl je zelf fout zitNiemand zei wat jij nu zegt, uit mijn zin maak je dat ook niet op, randdebiel
Lees 't een paar keer opnieuw svp en gebruik dat koppie van je...Beetje lopen praten over vmbo als je zelf scheldt met kanker...Imbeciliteit vervormt tot varkenslichaam dat je bent. Triest typequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik zei enkel dat je een vmbo-fout maakte, en dan verdedig jij jezelf met 'vooral omdat ik geen vmbo doe' wat nu volgens jouzelf geen kloppende reactie kan zijn op mijn zinnetje, kankerfaalhaas.
Breda. DM je adres, ik stuur hem per post.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu wil ik er ook ECHT een hé...Haarlem??
Je bent een FOK!er, ik weer niet wat ik dan in mijn brievenbus kan verwachten...quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Breda. DM je adres, ik stuur hem per post.
Een koekje naar keuze. Ik ben een eerlijke vent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je bent een FOK!er, ik weer niet wat ik dan in mijn brievenbus kan verwachten...
Waarschijnlijk zijn de verzendkosten meer dan 't koekje zelf...Bespaar ik jequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een koekje naar keuze. Ik ben een eerlijke vent.
Jammer, ik was het echt van plan. Ik hoopte nog op een topic enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de verzendkosten meer dan 't koekje zelf...Bespaar ik je![]()
Maar toch bedankt
Als je 't héél graag wilt, en het ook echt meent geef ik m'n adres wel via DMquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |