GMTAquote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahahaha dat wilde ik ook net zeggen
![]()
Dat zou kunnen, of ze is goed in seks en je wilt geen meerderequote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef rival het volgende:
Ik heb maar 1 scharrel eigenlijk, ik ben een brave jongen
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op maandag 25 november 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zou kunnen, of ze is goed in seks en je wilt geen meerdere
Wil je dan wel scharrelen?quote:
SSSSST wat doe je nouquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
één vaste scharrel is toch een soort van relatie..
Dat is pas als je elkaars spelvouten niet meer aan het verbeteren bent en elkaar poepie en schatje noemt hoorquote:Op maandag 25 november 2013 13:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
één vaste scharrel is toch een soort van relatie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt meer als een relatie dan een scharrelquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas als je elkaars spelvouten niet meer aan het verbeteren bent en elkaar poepie en schatje noemt hoorhaha dat doe ik nog elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-> poepie
schatje
-___-
quote:Op maandag 25 november 2013 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas als je elkaars spelvouten niet meer aan het verbeteren bent en elkaar poepie en schatje noemt hoorSpelvoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seriously ?![]()
Ik twijfeldequote:Op maandag 25 november 2013 14:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ging er maar vanuit dat 'ie dat expres deed![]()
Heequote:
Nouhja je weet het soms niet hoor hier op Fokquote:Op maandag 25 november 2013 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee
Mijn Nederlands mag dan her en der wat steken laten vallen af en toe, maar zo erg is het ook weer niet
Als we in KLB zaten had ik je gelijk gegeven maar nuhuquote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja je weet het soms niet hoor hier op Fok
gefeliciteerd, je hebt een relatiequote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef rival het volgende:
Ik noem haar schatje of poepie of elk ander koosnaampje als dat zo uitkomt hoor... Ben ik heel makkelijk in.
Sletje is dan wel mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |